Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nintendo Power

NYTT TEMA
Yxeflens

Yxeflens
05.08.16 21:26

Jeg mener å huske disse bladene, og mener også at jeg kjøpte en del av dem da jeg var yngre. Det morsomme er at alle er lastet opp på nett og er tilgjengelig gratis!

Nintendo Power

Første blad forteller oss litt om Super Mario Bros 2.

Tenkte dette kunne være en artig kuriositet.

SpillRune

SpillRune
06.08.16 13:55

Husker ikke Nintendo Power fra barndommen selv, var stort sett engelske magasiner (hovedsaklig fra Future Pub.), ikke amerikanske, å finne i kioskene her. Nintendo Magazine, Nintendo Magazine System, Super Play, N64 Magazine, Computer and Videogames, Games Master.. og EDGE selvfølgelig, men største nostalgifaktoren er knyttet til Nintendomagasinet (som fortsatte i diverse varianter som Super Power, Power Player og (norske) Super PLAY).

Lezah

Lezah
06.08.16 13:58

Leste aldri, men hver gang AVGN er i knipe er det jo dette som redder ham.

Yxeflens

Yxeflens
06.08.16 17:41
SpillRune: Computer and Videogames,

Var favorittbladet mitt en stund. Valgte glatt bort godteri for dette bladet da jeg var smågutt.

Marco88

Marco88
06.08.16 18:10

Abonnerte på det norske magasinet. Tror det het "N64-magasinet". Har dessverre aldri funnet bladene igjen.

I siste nummeret hadde de et oppslag "Nintendo 64-magasinet har sovnet inn". Var trist lesning.

(Innlegget ble redigert 06.08.16 18:16)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg