Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Beste gaming headset under tusenlappen?

NYTT TEMA
knurr84

knurr84
09.08.16 14:58

Er på utkikk etter et nytt headset for PS4 (og PC). Kjøpte dette headsettet for noen uker siden for 699,- og er lite fornøyd med kvaliteten på mikrofonen og batterilevetiden. Også lei av å kjøpe batterier til headsettet. 

Kan noen anbefale et headset godt headset til under 1000,- som også er trådløst og oppladbart? Mulig det er å strekke det litt langt å forlange noe sånt til den prisen, men spør likevel.

Stor takk til de som måtte svare.

kimkong_8

kimkong_8
10.08.16 16:35
knurr84: Er på utkikk etter et nytt headset for PS4 (og PC). Kjøpte dette headsettet for noen uker siden for 699,- og er lite fornøyd med kvaliteten på mikrofonen og batterilevetiden. Også lei av å kjøpe batterier til headsettet.  Kan noen anbefale et headset godt headset til under 1000,- som også er trådløst og oppladbart? Mulig det er å strekke det litt langt å forlange noe sånt til den prisen, men spør likevel. Stor takk til de som måtte svare.

Nå har du allerede lagt 700 kr i ett og skal potensielt bruke 1000 kr til. Hvorfor ikke heller bruke 1700-2000 kr i førsteomgang?
Du får absolutt hva du betaler for og headsett under 1000 kr er sjelden noe god investering, spesielt trådløst.

Skal du absolutt ha trådløst (som jeg ikke anbefaler) så må du også betale en del ekstra og jeg tviler sterkt på at du får noe bra til den prisen du er ute etter. Har søkt litt og finner ikke noen jeg ville kjøpt selv.

Kunne det vært mulig å legge mer penger i det eller droppe trådløst?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg