Solo: The Witness og Ratchet & Clank. Overwatch (Online. Begrenses til 10-12 år). Rocket League (Online). DriveClub. TowerFall Ascension (Usikker på aldersgrensen på dette). Fat Princess Adventures kan også anbefales.
(Innlegget ble redigert 24.10.16 11:25)

xavi-maestro: Så du mener at fat princess adventures passer for en 6-7 åring? At en figur går rundt og slakter ned andre figurer så blodet spruter? Du ser til og med stråler av blod sprute ut av de delte kroppene i et forsøk på å kopiere de store pulsårene som fortsatt pumper blod etter at kroppene er partert. Nei, det er ikke noe for de minste.
De andre spillene er forsåvidt alrighte. Tror noen av de kan bli litt for krevende til tider, spesielt forde de krever engelsk-kunnskaper for virkelig å lære seg det på egenhånd.
Du kan slå av blodet i Fat Princess. Det er heller aldri andre mennesker du slår ned i spillet, men orker og lignende som tatt rett fra Ringenes Herre/Hobbiten (som er en barnebok).
De aller fleste av spillene som er nevnt fås med norsk tekst og tale, så lenge Playstation er stilt inn med norsk språk. I tillegg er de fleste nevnte spill såpass enkle at instruksjoner ikke er nødvendige for å forstå spillet.
... Men hva vet vel jeg? Jeg vokste opp på 80-tallet der alt var på engelsk, inkludert spillene jeg spilte som 4-åring.
(Innlegget ble redigert 25.10.16 12:04)