Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

PlayerUnknown's Battlegrounds

NYTT TEMA
kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 16669
03.02.18 14:17

Verdens desidert mest spilte spill om dagen så ja ;) EU serverne har veldig lite juksemakere, spesielt FPP.

Ggez
GgezInnlegg: 1498
03.02.18 14:36
kimkong_8: EU serverne har veldig lite juksemakere, spesielt FPP.

Klart man må holde seg til FPP. TPP er helt forferdelig, ikke bare når man tenker på at jukserene stort sett holder til der, men også den forferdelig fordelen tredjepersons peeking gir deg.

Føler dog at jeg har møtt en hel del juksere også i FPP(, men har blitt meget bedre etter den siste tidens banwave

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12948
03.02.18 20:03
kimkong_8: EU serverne har veldig lite juksemakere, spesielt FPP.

Really? Jeg føler at de få gangene jeg møter på cheaters, så er det på FPP.

kimkong_8
03.02.18 20:41

Jepp, EU FPP har laveste ban % by far siste jeg sjekket.

Gringorilla
26.02.18 22:47

Så, dette skjedde meg i går: https://www.youtube.com/watch?v=h7HU494wgeo

kimkong_8
27.02.18 09:56
Gringorilla: Så, dette skjedde meg i går: https://www.youtube.com/watch?v=h7HU494wgeo

Det som er deilig med pubg, du vet aldri hva som skjer og alt er livsfarlig der :p

Woodie
WoodieInnlegg: 18
02.03.18 16:06

En chicken om dagen er godt for magen. Det sa min mor. RIP Mr Lee

Ggez
GgezInnlegg: 1498
13.03.18 14:44

Hva tenker man om emotes i den seneste oppdateringen?

Var det ikke noe annet de kunne fått på stell før de begynte å tenke emotes?

Sikkert gøy å taunte en motspiller man har downet eller lignende, men jeg vet ikke helt om jeg er så stor fan.

Gringorilla
13.03.18 15:52
Ggez: Hva tenker man om emotes i den seneste oppdateringen? Var det ikke noe annet de kunne fått på stell før de begynte å tenke emotes? Sikkert gøy å taunte en motspiller man har downet eller lignende, men jeg vet ikke helt om jeg er så stor fan.

Kan ikke drømme om at den personen som har ansvar for å programmere animasjoner er den samme personen som fikser bugs. De har uansett uttalt seg om at de ikke kommer til å fjerne bugs som ikke er ødeleggende for spillet. De er generelt opptatt av at det skal være gøy å spille og at man får opplevelser som kan gjenfortelles. Det synes jeg de fikser greit så langt.

Men klart, det er andre ting jeg heller skulle sett ordnet. Men det at de inkluderer emotes kommer ikke nødvendigvis i veien for det.

Jordbæryoghurt
JordbæryoghurtInnlegg: 17006
13.03.18 16:58

Håper de klarer å balansere litt bedre på våpene. Nå er vel M4 det eneste du trenger for å klare deg. Håper også de lærer av Fortnite, som har vært veldig flinke på å oppdatere spillet sitt. 

kimkong_8
13.03.18 20:44

Først av alt, det er ikke noe M4! Men ja den er kanskje litt for god overalt nå men ellers er jo våpnene veldig godt balansert faktisk.

Og ang oppdateringer så pushet de jo ut nye hver mnd i lang tid. Så trengte de litt lengre tid og nå kommer det nye hver andre mnd. ikke mye å utsette på der heller spør du meg.

Problemet er nok heller at de biter nok kanskje over litt for mye på engang og ikke gjør ting «ferdig». Men spillet er såpass bra at jeg ikke syns det gjør noe. De største problemene (tickrate og nettkoden) tror jeg ikke de kommer til å klare å fikse uansett egentlig.

Det Fortnite har vært gode på er events og spesielt de spesielle game modusene. 

kimkong_8
13.03.18 20:46

Emotes har lite og si da det er veldig lett å legge inn og har nok ikke kostet noe spes med resursser. Samtidig påvirker det ikke gameplayet. Viktig å implementere elementer som er gøy også, ikke at jeg syns emotes er det men veldig mange andre som gjør det.

Gringorilla
14.03.18 12:23
Ggez: Var det ikke noe annet de kunne fått på stell før de begynte å tenke emotes?

Føler de har hatt ganske godt fokus på andre ting også:

Fixed an issue where a player could die instantly when vaulting and climbing

Improved problems where characters would get stuck or die during vaulting, and be able to look through walls.

Improved an issue where three-wheeled motorbikes would suddenly flip whenever the server performance deteriorated

Changed the gun scope view to be more realistic

Expanded the field of view through the scope Added a parallax effect when moving weapons fast

World Made holes in the ceiling and floor of some high buildings, so that it is easier to move between different levels, to improve the gameplay experience on Miramar

Client optimization Improved real-time response by reducing input lag Mitigated the frame drop issue caused by the map loading process Reduced burden on GPU by optimizing buildings in Erange! 

(Innlegget ble redigert 14.03.18 12:25)

Jordbæryoghurt
15.03.18 17:59
kimkong_8: Først av alt, det er ikke noe M4! Men ja den er kanskje litt for god overalt nå men ellers er jo våpnene veldig godt balansert faktisk.

Rett skal være rett :p 

Ellers håper jeg det neste de gjør er å fjerne klærne som spawner på mappen. Er ikke noen ekspert men det må da hjelpe på. Er ofte jeg lander på taket i en bygning, ser ingen våpen, men så lander en etter meg, plutselig har det spawnet et våpen der. 

Er fortsatt stor stor fan av dette spillet da, skuddvekslingene er top notch. Håper det bare ikke lider av samme skjebne som mange andre slike spill. 

kimkong_8
15.03.18 23:57

Absolutt enig, de klærne er bare tull. De fjernet de en gang på test serverne og fikk masse positive tilbakemeldinger på det men valgt å beholde de...

Jack_Daniels
Jack_DanielsInnlegg: 27225
03.04.18 04:03

Nytt map er live nå i closed experimental server! 

(Innlegget ble redigert 03.04.18 04:05)

kimkong_8
03.04.18 09:02

Si fra om noen har testet, ikke fått tid selv enda

Gringorilla
03.04.18 14:50
kimkong_8: Si fra om noen har testet, ikke fått tid selv enda

Har fått testet litt nå. Likte nykartet veldig godt, men man er tvunget til å spille FPP, noe jeg ikke er fan av. Og har allerede møtt på cheaters.

Jack_Daniels
03.04.18 19:18
kimkong_8: Si fra om noen har testet, ikke fått tid selv enda

Liker det veldig godt, gleder meg til det blir ferdig. Føles veldig clean, håper virkelig ikke de stasher mye dritt inn i mappet til den ferdige versjonen. En del bugs, men det er bare helt naturlig. Merker godt at mappet fortsatt bare er i closed alpha, i og med at stort sett alt av bygg og slik ikke er lagt inn texture på.

Jack_Daniels
03.04.18 19:18
Gringorilla: ikte nykartet veldig godt, men man er tvunget til å spille FPP, noe jeg ikke er fan av.

Enig, men FPP er jo the shit for oss som er skilla ;)

milfern
milfernInnlegg: 66825
03.04.18 19:23

Hvorfor kaller man det FPP i PUBG og ikke FPV som i alle andre spill?

Gringorilla
03.04.18 21:10
Jack_Daniels: men FPP er jo the shit for oss som er skilla ;)

Uff. Skikkelig 1337 du altså...

Jack_Daniels
03.04.18 21:28
Gringorilla: Uff. Skikkelig 1337 du altså...

Du har jo spilt med meg, så du av alle bør vite når jeg prater drit! :p

Føler faktisk at jeg har stagnert fullstendig i dette spillet. Aimen er på stedet hvil og jeg taper fortsatt brorparten av alle 50/50-dueller.

Jordbæryoghurt
03.04.18 21:49
Jack_Daniels: Føler faktisk at jeg har stagnert fullstendig i dette spillet. Aimen er på stedet hvil og jeg taper fortsatt brorparten av alle 50/50-dueller.

Merker at jeg ikke har den beste aimen selv. Klarer meg fint på avstand med 4x-sikter. Men når jeg havner i dueller med red-dot sikte, og prøver å spraye full auto taper jeg som regel. 

Har alltid vært en konsoll-spiller, så kommer nok til å ta tid før siktet setter seg for min del :p

Gringorilla
04.04.18 09:44
Jack_Daniels: Du har jo spilt med meg

What? Har jeg det? Hva er nicket ditt?

Gringorilla
04.04.18 09:46
Jordbæryoghurt: prøver å spraye full auto taper jeg som regel.

Dropp full-auto da. Jeg bruker stort sett single fire, med unntak av med SMG på kloss hold. Et annet tips er å bruke hip-fire oftere når du har på auto. Da får du inn et par kuler på den tiden du ellers ville brukt på å få opp siktet. I tillegg kan du svinge siktet mye raskere.

Jordbæryoghurt
04.04.18 16:32
Gringorilla: Dropp full-auto da. Jeg bruker stort sett single fire, med unntak av med SMG på kloss hold. Et annet tips er å bruke hip-fire oftere når du har på auto.

Bruker bare full-auto på noen visse avstander. Blir det for kloss bruker jeg selvsagt hip-fire. Men er noen avstander der hip-fire blir for unøyaktig, og single-fire blir for treigt. Men det kommer seg sakte men sikkert. 

Saliph
SaliphInnlegg: 22930
04.04.18 16:43

M16 med burst er best. Jævlig hissig og presis.

Jack_Daniels
04.04.18 17:52
Gringorilla: What? Har jeg det? Hva er nicket ditt?

SB ;) Var tilogmed i discorden deres.

Jack_Daniels
04.04.18 17:53
Saliph: M16 med burst er best. Jævlig hissig og presis.

M416, comp, angeled, tactical stock, Ext. QuickDraw og 4x/Red dot is the shit, man. Som å skyte en laserstråle.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg