Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

SNES Classic :)

NYTT TEMA
LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 1037
30.10.17 18:51

Kjøpte en Snes classic just4fun....orginal konsollen kjøpte jeg for 25år siden så ville gjenoppleve følelsen fra den gang og angrer ikke.
Synes ledningen på kontrolleren kunne vært lenger men med en extension USB kabel og lengre HDMI så er det greit.
Ikke så happy med de spilla som følger med bortsett fra Mario og Donkey Kong da men.

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7473
30.10.17 19:56
LSP-4445: Kjøpte en Snes classic just4fun....orginal konsollen kjøpte jeg for 25år siden så ville gjenoppleve følelsen fra den gang og angrer ikke.
Synes ledningen på kontrolleren kunne vært lenger men med en extension USB kabel og lengre HDMI så er det greit.
Ikke så happy med de spilla som følger med bortsett fra Mario og Donkey Kong da men.

Jeg kjøpte også, men har ikke åpnet den enda..tenkte å spille endel når jeg skal ha ferie. Var det så at man må kjøpe en ledning som ikke fulgte med?

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2502
30.10.17 20:32

Alt følger med. Putt USB i TVen for strømtilkobling.

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7473
31.10.17 03:17
SpillRune: Alt følger med.

Så greit da! Har mange gode minner fra 90 tallet med snes'en. Skal bli gøy å spille secret of mana, final fantasy og donkey kong igjen.Super Mario spillene..så mange minner.

PotetFlak
PotetFlakInnlegg: 427
01.11.17 13:29

Måtte teste litt Snes nylig for første gang på flere tiår.
Ble sittende å spille Turn&Burn,gode minner :)

Venniken
VennikenInnlegg: 4
20.11.17 20:00

Denne er bra! 600 hundre spill innebygd i konsollen:)

https://www.frisktpust.no/collections/smarte-ting/products/mini-nintendo

KjetilHelle
KjetilHelleInnlegg: 1280
05.12.17 06:02
LSP-4445: Snes classic

Ta vare på alt av manual og esker, for denne er allerede svin dyr, og blir enda verre om noen år. Kjøpte sjølv 2 stk, og en eg skal selge når tiden er inne :)

(Innlegget ble redigert 05.12.17 06:12)

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2541
05.12.17 19:01
KjetilHelle: Ta vare på alt av manual og esker, for denne er allerede svin dyr, og blir enda verre om noen år. Kjøpte sjølv 2 stk, og en eg skal selge når tiden er inne :)

Sa ikke Nintendo akkurat at de skulle produsere flere NES-konsoller?
Tipper det samme skjer med SNES.

Til trådstarter: Kjøpte NES til moren min i bursdagsgave, men SNES'en kunne jeg godt tenkt meg selv. Mange gode minner, og vi samles stadig for å runde SMW og Zelda på Virtual Console. 
Om de får til en lignende hack som de lagde til NES'en er det en no-brainer for min del.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg