Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

The division digital donload for ps4

NYTT TEMA
Jonasar
JonasarInnlegg: 24775
30.01.18 20:51

Noen som vet et bra sted jeg kan kjøpe dette,gjerne den komplette pakken med dlc som jeg ikke husker navnet på

Jonas

JCDenton
JCDentonInnlegg: 5839
30.01.18 21:34

Finnes det andre steder enn psn store man kan kjøpe spill digitalt på ps4? 

Jonasar
30.01.18 21:41

Håper på det, men med tanke på svaret ditt så kommer tvilen sigende...

449 for et spill som er noen år gammelt, og på toppen av det hele er den vanlige versionen er for dyrt...

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12906
31.01.18 10:08
Jonasar: Håper på det, men med tanke på svaret ditt så kommer tvilen sigende...   449 for et spill som er noen år gammelt, og på toppen av det hele er den vanlige versionen er for dyrt...

Tror man får kjøpt digitale spill på Amazon, men de fungerer kun på amerikansk PS Store.

Division var på tilbud for en uke siden til rundt 200, så du gikk akkurat glipp av det.

Men du har ikke vurdert å kjøpe det på PC?

Jonasar
31.01.18 18:34

Skulle gjerne hatt det på pc, men da må jeg neste få fiksa pcen først( og jeg har ikke peiling nok til og reparere den)

Dro på platekompaniet og kjøpte det til 200,skulle gjerne hatt gold edition men den har visst gått ut av produksjon

Så da gjenstår bare og cente på en oppdatering som tar alt for lang tid :p

Jonasar
31.01.18 18:56

Hvis jeg starter spillet nå vil det lastes ned i bakgrunn mens jeg spillet?

Venta lenge nå, tålmod er ikke min sterkeste side :p

JCDenton
JCDentonInnlegg: 5839
07.02.18 01:14
Jonasar: Hvis jeg starter spillet nå vil det lastes ned i bakgrunn mens jeg spillet?

Regner med at du har fått lastet ned alt nå, men til senere, nei, man kan starte spillet mens en update lastes ned. Noen spill tillater det, men da får du ikke tilgang til ev online del..

Jonasar
07.02.18 14:43

Ok takk for svar :)

Snart level 30 nå, har vært en lang tur...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg