Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fortell om din backlog

NYTT TEMA
Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13176
07.06.18 11:31

Hvor mange spill har du i din backlog? (Et anslag holder)

Noen store titler der som du absolutt burde få fingeren ut og spilt?

Ogywara
OgywaraInnlegg: 42
07.06.18 12:39

Tipper jeg har ca 50 fordelt på Steam og Playstation.

Burde vel ha spilt Witcher 3, Fallout 4 og Farcry 4 bare for å nevne noen.

Men hva gjør man etter andre gjennomspilling av God of War?

Riktig! Man starter på tredje gjennomspilling.

Ikke rart backloggen bare vokser.

Rainmaker
RainmakerInnlegg: 53494
07.06.18 14:57

Har i overkant 200 spill på Steam som ikke er rørt enda.

Witcher 3 er vel den største tittelen blandt dem.

Og snart er det sommersalg, så backloggen øker vel litt da...

Bakkus
BakkusInnlegg: 1765
07.06.18 14:58

Flere 100. Mange av dem regnet som blant de beste gjennom tidene.

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 9568
07.06.18 16:05

Det er umulig å få spilt alt man ønsker, og en slik liste vil bli utrolig lang. Men her er noen spill jeg kommer på i farten. En del av de vet jeg at jeg kommer til å spille, mens en del blir nok aldri spilt.

Zelda: Breath of the wild (egentlig alle Zelda-spill utenom OOT), Mario Odyssey, God of War (først og fremst det nyeste, men også de eldre), Dark Souls 1,2 og 3, Owlboy, Shadow of the Colossus, Ico, hele serien av Metal Gear Solid, Portal 1 og 2, alle Assassins Creed etter nr. 2, Witcher 3, Ni no kuni 2, A way out, Doki doki, Night in the woods, The Witness, Spyro-serien, Jak and Daxter-serien, Ratchet and Clank-serien (utenom remaken), alt av Kingdom Hearts....

Og sånn fortsetter det. 

freemasun
freemasunInnlegg: 4086
07.06.18 19:35

Backloggen på PC er ikke så himla stor, på PS4 er hvor syndene ligger.

Denne uka alene økte den med XCOM2, Trials Fusion og Bioshock: The Collection. Jeg har riktignok spilt alle Biohsock, men på PS3.

Og her i PS-backloggen er det jo noen titler  man burde tatt tak i forlengst...

Beyond: 2 Souls
Final Fantasy XY
Rise of the Tomb Raider
Middle-Earth: Shadow of Mordor
Mad Max
Dying Light
Owlboy
The Witcher 3
Mighty No. 9
Batman: Telltale
Deus Ex: Mankind Divided
Darksiders 2
Just Cause 3
Until Dawn
Assassin's Creed: Ezio Collection
Killing Floor 2
Life is Strange
Prey
Tearaway: Unfolded
Everybody's Gone To The Rapture
Resident Evil HD
Diablo 3

supergunners10
supergunners10Innlegg: 2460
07.06.18 20:33

Må si jeg er glad og lettet for at det er flere som meg der ute, sliter som fy selv med en lang liste..

mjordan23
mjordan23Innlegg: 17797
07.06.18 22:55
freemasun: Prey

Her er det bare å sette i gang, ett av tidenes beste spill for min del.

Ser du har The Witcher 3 på lista også og det setter jeg i samme bås som Prey. Forskjellen ligger i at et av spillene er utrolig intenst og det andre veldig behagelig og avslappende. 

Mirage
MirageInnlegg: 21082
Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13176
08.06.18 15:29
Mirage: Jeg gidder ikke skrive den her, har hele opplegget i en Google Doc. Den er fyldig, la oss bare si det slik.

Du har orden i sakene ser jeg. ;) Jeg liker lister jeg også, men dette var et helt nytt nivå altså. Ble nesten inspirert til å lage en jeg også, men jeg har rett og slett for mange spill i backloggen min til at det er noe jeg orker å bruke tid på.

Per nå er backloggen min anslagsvis slik:

PS3: ca 50 spill

PS4: ca 100 spill

PC: ca 800 spill

Andre konsoller: ca 50 spill

Dette er spill som jeg genuint har "planer om" å spille gjennom. Jeg har også en hel haug uprøvde spill liggende som jeg rett og slett bare må innrømme at jeg aldri kommer til å spille. Og jeg har dessverre også en el haug spill jeg har spilt halvveis, uten å komme meg gjennom.

Noen høydepunkter som jeg virkelig gleder meg til, men som blir utsatt gang på gang:

Bioshock 1-3
Dishonored 1+2
Broken Sword 4+5
Deponia 1-4 (pluss utallige andre store P&C-serier)
Heroes of Might & Magic 6
God of War 1-4
FarCry 2-5
Horizon: Zero Dawn
Shadow of the Colossus
Dark Souls 1-3
Bloodborne
Gran Turismo Sport
Skyrim VR
Uncharted 2-4
Fallout New Vegas + 4
Final Fantasy 13-15 (samt halve 12)
Divinity: Original Sin 1+2
Planescape Torment
Super Mario Galaxy 1+2
Half-Life 1+2
Portal 2

+Så satans mange flere. Tror jeg må vinne i lotto for å kunne pensjonere meg.

Mirage
MirageInnlegg: 21082
08.06.18 17:32
Gringorilla: Du har orden i sakene ser jeg. ;) Jeg liker lister jeg også, men dette var et helt nytt nivå altså. Ble nesten inspirert til å lage en jeg også, men jeg har rett og slett for mange spill i backloggen min til at det er noe jeg orker å bruke tid på.

Jeg hadde en del skrevet ned fra før i sticky notes, fant bare ut at jeg skulle få alt inn i én fil. Må få sett gjennom haugen med PS3-spill for å sjekke om noe mangler, smalt sammen listen mens jeg var fire timer unna PS3en og alt tilhørende den. 

Ellers så virker listen din litt mer heftig enn min, hah. Mye rart der jeg ville anbefalt varmt.

(Innlegget ble redigert 08.06.18 17:33)

freemasun
freemasunInnlegg: 4086
08.06.18 19:31
Gringorilla: Super Mario Galaxy 1+2
Half-Life 1+2

Haha, dæven steike. Ett liv uten å ha spilt Galaxy 2 og HL? Utenkelig for meg.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 30718
08.06.18 20:09

Jeg orker ikke. Har absolutt ikke oversikt som et par andre her. La oss si det er mange, alt for mange. Jeg hadde en plan om å ikke kjøpe spill før et var fullført, bla bla osv. Tror den planen holdt ei uke eller to før det sporet alldeles av.

Har blitt flinkere på å vente med å kjøpe spill til de er på tilbud i det minste... Det er da noe

antonsen_86
antonsen_86Innlegg: 10528
09.06.18 21:46

Altfor mange her og. Samlet seg opp etter man ble far.

Må nok kutte/slette en del spill ettersom jeg aldri kommer til å få tid til alt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg