Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NBA 2k19

NYTT TEMA
Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13447
07.09.18 00:25

Slippes i morgen (fredag) for de som kjøper 20th Anniversary Edition, og tirsdag for de som kjøper vanlig (utrolig irriterende praksis forøvrig).

Noen som skal ha?

Personlig tror jeg at jeg venter på reviews denne gangen. Brant meg stygt på 2k18, og mikrotransaksjonene der gjorde at jeg fikk helt avsmak. Men innen jeg er ferdig med Spider-Man har nok førsteinntrykkene til anmeldere fått senket seg litt og jeg kan gjøre et mer informativt valg.

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 11819
07.09.18 00:28

Har styrt unna 17 og 18. Etter det jeg har lest og sett fra en kompis som har det var det like greit.

Spent på 18, men velger å vente en stund før jeg kjøper.

Gringorilla
14.09.18 08:34
WaltonBreckRd: Har styrt unna 17 og 18. Etter det jeg har lest og sett fra en kompis som har det var det like greit. Spent på 18, men velger å vente en stund før jeg kjøper.

Ser ut til at 2k19 også er gjennomsyret med mikrotransaksjoner. Det har per nå 2.6 på Metacritic. Nå satser jeg bare på å være sterk nok til å holde meg unna spillet. Mulig jeg går tilbake til 2k17 i stedet, som var det siste spillet som ikke var helt på jordet angående det.

Gringorilla
01.10.18 15:00

Noen som har spilt?

Jeg er meget nysgjerrig på når story mode skal ende. For min del endte den nemlig så snart jeg kom til NBA, noe som i mine øyne er alt for tidlig.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester