Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Life is strange 2

NYTT TEMA
Bongis
BongisInnlegg: 9185
24.09.18 23:02

launch trailer

Nå som telltale har lagt ned, så har skaperne av life is strange universet overtatt min oppmerksomhet for denne sjangeren. 

Jeg vet veldig lite om dette spillet, men det er nye hovedkarakterer på nytt sted.Jeg synes de konkluderte så bra i det første spillet at det ikke gjør noe. 

Som i første spill så er det delt opp i 5 episoder, der første kommer den 27 september, altså på torsdag. Resten tror ikke jeg er offentliggjort enda. 

Noen flere enn meg som gleder seg?

Bongis
BongisInnlegg: 9185
24.09.18 23:03

Jeg kommer ikke til å være særlig aktiv i tråden fordi jeg venter på at alle episoder er ute. 

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13447
25.09.18 01:53
Bongis: Noen flere enn meg som gleder seg?

Meh. Klarte virkelig ikke å sympatisere med hovedkarakterene. Ser an utviklingen.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 34667
25.09.18 23:11

Jeg er fan. Gleder meg! Men jeg vil nok vente til alt er ute. 

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 9988
26.09.18 01:24
Bongis: Jeg kommer ikke til å være særlig aktiv i tråden fordi jeg venter på at alle episoder er ute.

Ditto. Jeg klarer ikke å spille episodebaserte spill når det er uker mellom hver episode. Bedre å vente til alt har kommet ut. Men jeg gleder meg veldig. 

RamsherE
RamsherEInnlegg: 17647
26.09.18 14:04

Jeg gleder meg veldig til dette, men kommer i likhet med andre til å vente til alle episodene er ute. For et spill som for eksempel Hitman er jeg ikke like nøye på det, men i et spill der historien og karakterbyggingen står så i sentrum vil jeg vente.

Life is Strange var et herlig spill som jeg likte veldig godt. Prequelen var også helt decent, selv om den ikke er i nærheten av det samme nivået.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester