Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kingdom Hearts 3

NYTT TEMA
freemasun
freemasunInnlegg: 4125
08.12.18 14:48

29. januar 2019 slipper Square Enix og Disney det som må være ett av tidenes mest etterlengtede spill  (sammen med Half-Life 3), etter noe sånn som 12 års utvikling, og vi har ingen tråd?!

Trailer.

Er du klar? Skal du kjøpe? Har du bestilt? Det blir Day 1 på meg.

Draciger
DracigerInnlegg: 10086
09.12.18 16:46
freemasun: 29. januar 2019 slipper Square Enix og Disney det som må være ett av tidenes mest etterlengtede spill  (sammen med Half-Life 3), etter noe sånn som 12 års utvikling, og vi har ingen tråd?! Trailer. Er du klar? Skal du kjøpe? Har du bestilt? Det blir Day 1 på meg.

Day 1 her å.

Utrolig hvor lang tid det tok for dem å bli ferdig med spillet. Skulle vel egentlig ha blitt released i starten av Ps4 syklusen. 

(Innlegget ble redigert 09.12.18 16:46)

freemasun
freemasunInnlegg: 4125
09.12.18 21:57
Draciger: Utrolig hvor lang tid det tok for dem å bli ferdig med spillet. Skulle vel egentlig ha blitt released i starten av Ps4 syklusen.

Ja, så ble det vel litt utsettelser fordi de ville ha med noe av Marvel og/eller Star Wars-greiene. Big Hero 6 er vel gjerne noe Marvel/Disney-aktig i skjønn forening. Også ville de vel ha FF15 ute først. Janei det har tatt helt forferdelig lang tid. Men ifølge Twitter var spillet ferdig 20. november, så nå er det bare ventingen som gjenstår!

FabrizioMiccoli
FabrizioMiccoliInnlegg: 11137
18.12.18 01:22

Husker det ble annonsert i 2013 og jeg tenkte fy faen så bra, før jeg ble slått ned på jorden igjen med en gang siden det tross alt er Square-Enix. Hvor gammel er jeg når det endelig kommer? Jaja, nå er vi her. Krysser fingrene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester