Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA 15-19, hvilken har best "custom creation"?

NYTT TEMA
JoaJohansen
JoaJohansenInnlegg: 3
12.01.19 19:46

Hei!

Kort versjon: Er det noen som vet hvilken versjon fra FIFA 15 til 19 som har de beste mulighetene for å lage egendesignede spillere og lag? 

Litt lenger versjon: Jeg og mine venner spiller utelukkende FIFA i offline karrieremodus. Her har vi laget et eget lag som er basert på venner og venners venner, som omtrent én gang i uken spiller fotball sammen. Vi begynte med fredagstreninger for 10 år siden, og startalderen til spillerne er satt med hensyn dette. Det er en del av spillerne som derfor starter som 16-åringer. Andre starter i 24-årsalderen, 32-årsalderen, også videre. 

Vi har forsøkt å lage ferdighetene til hver spiller så realistiske som mulig, og høyeste ferdighetssnitt på én enkeltspiller er rundt 30 et sted. Utseendet til hver enkelt spiller har vi også jobbet mye med, slik at de ligner mest mulig på den virkelige versjonen av dem selv. Her var fotografier veldig nyttige, for å kunne ta viktige avgjørelser i utformingen av ansiktene deres. Er nesen bredere eller smalere, er haken høyere eller lavere plassert? Slike ting. 

Vi har jobbet mange nok timer med dette, og blitt så fornøyd med sluttresultatet, at det er litt nedtur å kjøpe en ny versjon. Da må vi jo lage hele greia på nytt av, og det er jo snakk om sikkert 10 timer, minst. I FIFA 15, som vi spiller, er makstaket på antall egenlagede spillere 30. I løpet av de 10 årene som har gått, har imidlertid minst ytterligere 30-40 personer vært innom treningen vår. Dette er bare én begrensning som kan gjøre det verdt å kjøpe en ny FIFA-versjon. 

Derfor lurer jeg på om noen vet noe mulighetene for å lage spillere og lag i de nyere versjonene? Jeg er på jakt etter den beste FIFA-versjonen når det gjelder spesifikt dette, så om 17 har bedre muligheter enn 19, så vil jeg heller ha førstenevnte. 

Nysgjerrig på mulighetene for å: 

1)Navngi lag?

2)Tilpasse drakter, logo, etc?

3)Lage flere lag? 

4)Lage ligasystem?

Jeg lurer også på makstaket på antall egenlagede spillere. Blir glad for alle svar!

Northridge
NorthridgeInnlegg: 3746
12.01.19 21:45

Hei.

Det er en egen seksjon for sportspill: https://vgd.no/sport/fotball-spill

Jeg er sikker på at de vil gi deg et bedre svar enn hva vi kan.

JoaJohansen
JoaJohansenInnlegg: 3
12.01.19 21:49

Takk for tipset!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester