Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Wreckfest (ps4/xbox)

NYTT TEMA
LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 1095
05.07.19 10:26

Kommer på konsoll 27 august og ser veldig kult ut.
Ble utgitt til pc i fjor sommer.
Digga Destruction Derby2 til første playstation så kommer garantert til å kjøpe denne :)

morsomte
morsomteInnlegg: 1879
06.07.19 14:25
LSP-4445: Kommer på konsoll 27 august og ser veldig kult ut.
Ble utgitt til pc i fjor sommer.
Digga Destruction Derby2 til første playstation så kommer garantert til å kjøpe denne :)

Bare å glede seg, er finske Bugbear som står bak spillet som også ga ut flatout 1&2. 

Jeg å dama spilte wreckfest på pc senest i går, Endelig får konsoll en verdig etterkommer av Destruction derby serien til ps & pc på 90 tallet, gode minner

Northridge
NorthridgeInnlegg: 3759
27.08.19 17:03

Har spilt dette på PS4 siden lørdag, og må si at jeg har hatt det veldig gøy.

Har ønsket meg et spill ala Destruction Derby, og dette innfrir.

Eneste negative er at MP har endel mangler. Man kan ikke velge private servere, og heller ikke konstruere sin egen server med egne regler. Det er allikevel gøy, men kan se for meg at levetiden ikke blir så lang som den kunne ha vært med flere valg.

Ggez
GgezInnlegg: 3220
06.09.19 18:14

Har hatt dette på steam siden det kun var 2 biler og 3 baner i spillet, og det fremdeles gikk under navnet "Next car game"

Har ikke rørt det på en evighet. Er det verdt å plukke opp igjen?

Northridge
NorthridgeInnlegg: 3759
14.09.19 23:58

Det har kommet mange flere baner og biler, samt en karriere-modus. Nå spiller jeg på PS4, så det eer nok litt forskjell, men jeg føler at dette er et komplett spill tiltross for manglene i MP.

Gunstein12
Gunstein12Innlegg: 13728
15.09.19 15:43

Dette må da være det artigste bilspillet som noen gang er laget?

Klikk for å gå tilbake til toppen