Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

PC Sea of thieves

NYTT TEMA
Jonasar
JonasarInnlegg: 26330
05.07.19 16:23

det var dette spillet da, det nydelige spillet som jeg spilte i over 6 timer i natt(skulle bare prøve kjapt)

man er en del av en Sjørøverbåt, og her må alt fikses, farme mat, kanonkuler og tre før man starter
når man først er ute må man passe på båten må man følge med på seil, anker og rattet(i mangel på bedre ord)

OG DETTE DIGGER JEG!

på mine 6 timer i går:
tok kraken 2 ganger

Farma inn over 100 tusen gold
Skøyt ned en mast som var full av dynamitt
og klarte faktisk og lage en alliance(er ikke ofte jeg har oplevd det)

skal på igjen i kveld, og gleder meg stort!

spiller du Sea of Thieves, har du noe kult og si?

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13644
05.07.19 20:54

Spilte det litt i starten, men ble veldig raskt lei. Fikk inn kanskje 10-15 timer til sammen. Hver quest var prikk det samme, øyene så prikk like ut, og sjøslagene ble veldig kaotiske og kjedelige. Rett og slett et utrolig ensformig spill og en gigantisk missed opportunity. 

Jonasar
05.07.19 20:59

spilte du sammen med mange?

forstår hva du mener, for min del så hadde jeg aldri overlevd dette spillet med randoms...

har to venner som jeg kjenner på ekte som jeg spiller med.

dette er et online spill, et stort krav og ha gode grupper mener jeg

Gringorilla
05.07.19 22:25
Jonasar: mange

Spilte hele tiden med 3 kompiser som digget spillet, men som også la det fra seg et par uker etter meg.

Men altså, følelsen av ensformig het slo inn plutselig, og det vil nok skje deg også. Digget spillet i starten jeg også. 

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 13598
06.07.19 14:27

Spilte masse SoT før. Rett og slett et fredfullt og flott spill. Ingame chat med alt av raringer, snike seg på andres båter og et hav av potensielle plays man kan gjøre for å stjele andres loot. Synd det døde blant de jeg spilte med. Nerf a double gun og de utrolig kleine sverdkrigene de sverget til ødela mye.

Lezah
LezahInnlegg: 62802
08.07.19 10:43

Har de ikke utvidet/endret en del ting kontra hvordan det var i begynnelsen?

Jonasar
08.07.19 16:08

Nå spilte jeg ikke i starten, men de jeg prata med sa at det var veldig forandret, spillet var visst mer tomt i starten, nå finner man alltid noe og gjøre.

Vakkert spill...

Henderson
HendersonInnlegg: 4850
09.07.19 05:56

Har spilt konstant siden day one, og spiller fortsatt. Er Pirate Legend, og tror aldri jeg noen gang har kost meg mer med et spill. Har dog. spilt med den samme gjengen siden starten, da jeg ikke tror jeg kunne spilt så lenge alene.

Og ja, det har vært enorme endringer siden lansering.

Jonasar
09.07.19 16:02

Og har man noe dødtid så kan man bare drekke en pils og spille instrument, knekker sammen hver gang :p

Jonasar
09.07.19 16:20

det er så sinnsykt vakkert det spillet her!

Gringorilla
12.07.19 17:46

Sånn ja. For første gang har det gått så mye som 3 døgn uten en eneste post. Jeg erklærer herved spillforumet for dødt. 

Jonasar
13.07.19 03:31

er det på hele spillforumet?

ikke bra...

Klikk for å gå tilbake til toppen