Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Alle spill arkader nedlagt i Bergen?

NYTT TEMA
-Cerberus-
-Cerberus-Innlegg: 83
28.07.19 22:25

Noen fra Bergen her som vet om spill arkadene i byen alle er nedlagt? Husker det var en jævla fet spill arkade som hadde mye greier ink. favoritten min som var Time Crisis 2. Da jeg var yngre var det mye nettkafèer som G-Nett osv. Men jeg tror, trist som det er, at alt av slike butikker og arkader er nedlagt om jeg ikke tar feil. Noen fra Bergen her som vet om noen fremdeles er oppe? Har google searchet til hjernen begynte å flyte i skallen her og finner nada.

JCDenton
JCDentonInnlegg: 6662
30.07.19 18:53

Har ikke spesifikt svar på spørsmålet ditt, men tror nok ikke det finnes noen igjen, i det hele tatt. PC og konsoller inkl håndholdt har gjort disse overflødige slik at det ikke er noen vits å bruke en masse penger på slikt. Står vel noen igjen på div ferjer ala danskebåtene og da mest av en armed bandittmaskiner.

-Cerberus-
-Cerberus-Innlegg: 83
02.08.19 15:58

Takk Denton. Kjipe greier :( What a shame!

LaGoeba
LaGoebaInnlegg: 15319
10.08.19 14:09

Du har jo Tilt og House of Nerds i Oslo som er ganske populært, så overflødig er ikke disse stedene.

milfern
milfernInnlegg: 71113
11.08.19 17:27

Flott. En bule mindre til å fremprovosere masseskytinger.

Klikk for å gå tilbake til toppen