Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Har startet på en totalrenovering av «Anthem»

NYTT TEMA
Jonasar
JonasarInnlegg: 27075
11.02.20 19:58

Ikke nok med en oppdatering eller tilleggspakke

lite utrag fra artikkelen:

Han skriver videre at de gjennom de neste månedene vil fokusere på en langtids redesign av hele spillet, der spesielt fokus skal ilegges den såkalte gameplay loop-en, altså kjerneopplevelsen i spillet, med motiverende utfordringer og progresjon som har meningsfylte belønninger.

skal du som har kjøpt spillet gi det en sjangse, eller er det allerede for sent for deg?

Lilleborg
LilleborgInnlegg: 37957
12.02.20 14:05
Jonasar: skal du som har kjøpt spillet gi det en sjangse, eller er det allerede for sent for deg?

I løpet av dette året kommer det så mange megaspill at jeg ikke har mulighet til å sette av tid til dette nå :p

Yxeflens
YxeflensInnlegg: 7653
14.02.20 09:19
Lilleborg: I løpet av dette året kommer det så mange megaspill at jeg ikke har mulighet til å sette av tid til dette nå :p

Dette er ikke et spill du vil bruke tid på heller. Det er restene nederst i matavfallsdunken etter sommeren.  

Jonasar
24.05.20 16:24

Spesialteam skal finne ny retning for «Anthem»

nei Anthem er nok dødt ja, fortjent eller ufortjent?

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 11360
24.05.20 16:28
Jonasar: fortjent eller ufortjent?

Jeg velger å si fortjent, uten å ha spilt det selv. 

Jonasar
24.05.20 17:06
trøndergutten: Jeg velger å si fortjent, uten å ha spilt det selv.

jeg var dum og kjøpte det på pre release, skulle gjerne gjort det om igjen...

for all det, kan hende spillet blir bra igjen, men er nok litt for sent...

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13741
24.05.20 23:57

Personlig skjønner jeg ikke hvordan noen kunne tro at det ble bra. Det luktet kalkun lang vei. Det hev seg på endeskummet av games as a service-bølgen, var utviklet under EA, forhastet utgivelse, og hadde tydelige bullet-sponge-fiender allerede i første gameplay-trailer. Det så allerede da ikke noe gøy ut. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg