Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

RA 4 ???

NYTT TEMA
carra23
carra23Innlegg: 5108
20.01.04 20:06
Finnes denne spillebulen enda??? Lå/Ligger ved Klingenberg Kino i Oslo. Jeg vanket der som liten, da var det spill i første etasje og nede i kjelleren. 13 år siden jeg var der sist, siden jeg har flyttet. Så jeg lurte på om denne nedslitte bulen finnes enda.

Carra som spilte mye Dragons Laier (eller hva det het) og Tron (tror jeg det het) Også slik bil spill der man skulle samle inn flagg, og man kunne legge igjen slik guffe, slik at de andre bilene krøsjet eller noe i den duren, skikkelig gammel spill :-)

"Vi styrte 70-tallet, dominerte 80-årene, tok en pause på 90-tallet, og forlenget den pausen inntil videre"

carra23
carra23Innlegg: 5108
21.01.04 13:27
Ingen her som har vært der?? Bare unger her ell :-)

Carra som

"Vi styrte 70-tallet, dominerte 80-årene, tok en pause på 90-tallet, og forlenget den pausen inntil videre"

Slackbyte
SlackbyteInnlegg: 1744
21.01.04 13:32

Husker plassen du spør om. Men nå flytta jeg fra Oslo i 1996 og er bare sporadisk i strøket rund Klingenberg kino - ca 1-2 ganger i året er det vel blitt. Mener imidlertid bestemt at det ikke er noe spillebule der idag.

..don't belive the hype..
runefol
runefolInnlegg: 2166
21.01.04 13:34
Joda, ligger en spillbule der fremdeles - skjønt, bule og bule: Det er veldig pusset opp og sånt :) Husker ikke helt hva det heter i farta.
Arcticblue
ArcticblueInnlegg: 15668
21.01.04 13:45
Bodde i Oslo i 99/2000 og da var den bula der enda, oppe solgte man mat (av ymse kvaliteter da, men vistnok en god beaconburger).
Nede hadde man forskjellige spill også.
Ikke så langt unna kanalen underholdningssenter eller hva den nå het ikke sant?
---------------------------------------------------------------------------------------

"When I was a child, I spoke as a child, I felt as a child, I thought as a child: now that I am become a man, I have put away childish things."
1 cor. 13:11

”if the primates that we came from had known that someday politicians would come out of the gene pool, they’d have stayed up in the trees and written evolution off as an bad idea!”
joby
jobyInnlegg: 741
21.01.04 14:05
Jeg er ingen unge og kan bekrefte at RA4 eksisterer. Den finner du ved Klingenbergkino. Maliks har en matsjappe, og spillebula ligger innenfor den.
-ACE-
runefol
runefolInnlegg: 2166
21.01.04 14:07
Tror det var Kanalen jeg tenkte på, det høres i alle fall kjent ut :) Kanalen ligger der hvor RA4 lå/ligger, men jeg er ikke sikker på om det ligger ved siden av eller om det har tatt over lokalene. Er ikke så ofte jeg er i det området selv
joby
jobyInnlegg: 741
21.01.04 14:13
runefol skrev:
Tror det var Kanalen jeg tenkte på, det høres i alle fall kjent ut :) Kanalen ligger der hvor RA4 lå/ligger, men jeg er ikke sikker på om det ligger ved siden av eller om det har tatt over lokalene. Er ikke så ofte jeg er i det området selv
------
Kanalen ligger rett ved Maliks bula, men kanalen er nå nedlagt og det er sannsynligvis Hard Rock Cafe som dukker opp der etterhvert. Du finner som sagt Maliks/RA4 mellom Kanalen og Klingenberg kino. RA4 består av to etasjer hvor det i 1.etg er endel flipper spill og andre arcades. Nede finner du flere arcade og flipper spill, samt biljard og air hockey.
-ACE-
Andreasx
AndreasxInnlegg: 49
25.01.04 12:25
De måtte kaste inn håndkleet på spillesiden slik jeg forstod det, økonomi, trøbbel m. helsetilsyn, problemer med gjenger osv.

Innmari synd.. RA4 var dritkult, men heh, masse trøbbel, og så kom kanalen i tillegg.. de var vel dømt :-/

(legger vekt på _tror_ jeg, flyttet fra Oslo for 2 år siden.. mulig de er tilbake nå..)

http://www.outwar.com/page.php?x=1731286
Jalvo
JalvoInnlegg: 2725
25.01.04 22:35
RA4 er vekk ja.
Skikkelig bule var det. :)
Chrizz
ChrizzInnlegg: 1174
26.01.04 02:40
Hang masse på RA4 da jeg var liten. Eller masse og masse, jeg bor i Asker så det var julaften hver gang jeg og kompisene tok toget til Oslo for å spille på RA4.
Er sikkert 12 år siden sist..

Ja til atomvåpen og flere morsomme barn.
(Pølseboden er stengt)
morsomte
morsomteInnlegg: 1976
19.10.19 14:56

Tilt om man vil spille arcadespill ligger i kjellern til rockefeller 

Jonasar
JonasarInnlegg: 27031
19.10.19 16:34

Ooooohh RA4 :-D

Fikk litt kjeft av foreldra siden jeg kom hjem blakk...

Good times :)

Klikk for å gå tilbake til toppen