Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

EA-Online (HJELP)

NYTT TEMA
fredarn
fredarnInnlegg: 5385
11.02.05 23:38
En venn av meg har nettop kjøpt command & conquer generels zero:hour, vi skulle spille online i sammen, men det funket ikke å registrere han når vi var inne på spillet, vi fant heller ikke no registrering på nettet. Han hadde slått av brannmuren så det er ikke grunnen.

Hvor/hvordan skal han få registrert seg så han får spillt Comman & Conquer Generals ZERO:HOUR online ???

Vi har gledet oss lenge til å spille i sammen så jeg håper virkelig noen kan hjelpe oss...

Takker for svar!
-----------------------------------------------------------------------------------------

(; $Fredrik$ ;)

www.fredarn.tk - www.diskusjonsforum.tk
-------------------------------------------------------------
©2005© ;)

ZeroH
ZeroHInnlegg: 1062
12.02.05 11:24
Det eneste Han trenger å gjøre er å laste ned Online Patchen, det blir gjort automatisk hvis man går inn på Online menyen....... når den er ferdi lager man seg enkelt å greit en konto så er det gjort ...... man trenger ikke å registrere seg ....

Anyway slik gjorde jeg det ...... lykke til
fredarn
fredarnInnlegg: 5385
14.02.05 16:25
Det fungerte når han prøvde med en annen mailadresse!
-----------------------------------------------------------------------------------------

(; $Fredrik$ ;)

www.fredarn.tk - www.diskusjonsforum.tk
-------------------------------------------------------------
©2005© ;)

Djunez
DjunezInnlegg: 50
02.05.11 07:24

Hallo, er det noen som vet om du trenger to ea kontoer viss du har både ps3 og xbox ?

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 13680
02.05.11 10:31
Djunez: Hallo, er det noen som vet om du trenger to ea kontoer viss du har både ps3 og xbox ?

Jeg er temmelig sikker på at du ikke trenger det nei.

Klikk for å gå tilbake til toppen