Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

DVD på PS2 (??)

NYTT TEMA
spøkelseskladden

spøkelseskladden
05.09.01 12:48
Noen som har erfaring fra å bruke PS2 til å se DVD? Har begge på ønskelisten til julenissen, men kan det være aktuelt å si at han kan slå dem sammen?? Trenger ikke toppers hi-end referansekvalitet, vil bare se filmer uten skurr....¨

SpKl:D
ute peiling...
Jihad

Jihad
05.09.01 12:49
En kompis av meg har ps2, og han skrøyt av at han hadde over 30 filmer han hadde sett på den, så jeg regner med bildekvaliteten er upåklagelig. Om den har støtte for diverse digital/surround-lyd aner jeg ikke, men siden du sier du ikke har bruk for det bør det ikke være noe problem.
klumpz

klumpz
05.09.01 13:27
kan GARANTERE at PSX2 er like brilliant til DVD som en vanlig DVD spiller, den har også en optisk utgang!!

Klumpz
slått 2 fluer i en smekk!!
xsupercow

xsupercow
05.09.01 13:32
Og jeg kan garantere at ps2 IKKE er like bra som en vanlig dvd. For det første, har jeg store problemer med å få sett en del filmer. For det andre, så nekter jeg å tro at et konsern som sony lager en spillmaskin som er like kapabel til å vise filmer som en rein dvd. Dette vil jo bare føre til tapte inntekter....og det vil jo rett og slett ingen ha.

Men, når det er sagt. Jeg har kun ps2, og klarer meg helt fint med det foreløpig. Men når cashflowen igjen blir normal, DA sier jeg....DA......
spøkelseskladden

spøkelseskladden
05.09.01 16:28
Klart PS2 ikker er like bra på DVD som en dedikert DVD-spiller. Men hva faen skal jeg med en referansespiller til en gammel 20" TV og et minianlegg? Hvis jeg kan spille og se på film på PS2 til samme pris som en DVD-spiller som jeg (faktisk) kun kan bruke til DVD (og CD, kanskje), så stiller PS2 sterkt.
Hva mener du med at du ikke får sett en del filmer, superKRÅKA(!!!!) (:-P)?
Pga Soner eller av tekniske årsaker? Og er det noe rart cashflowen er dårlig, når du sitter på VG-nett hele dagen???:-P d-:
klumpz

klumpz
06.09.01 19:04
PS2 funker like fint til dets formål som en DVD spiller til en 3-4tusen., derimot kjøper du deg en ALA Electrocompaniet opplegg, så har du selvfølgelig en bedre spiller!!

Klumpz
har innebygd Chip som tar Dvd alle soner og brente spill og filmer...t.o.m. Mp3 på Cdr!!!
cruyff14

cruyff14
07.09.01 15:04
Har ikke hatt noen problemer med aa se filmer paa PS2.

Remy-Godt fornoeyd!
Tosken ville verken trekke innlegget eller vise tegn til anger,
så jeg håper flere driter i drittungen framover.
Are Ulz....folk å styre unna innleggene til denne drittungen Cruyff14. Are Ulz. som ikke vil føle noe savn over å stå over toskens innlegg.Are Ulz. som er temmelig overbevistom at denne dominic1 er identisk med cruyff14.
HAHA - lol. Fyttikatta. Jeg elsker god humor. Ikke rart du og jeg har en drøss med innlegg... Vi to og flere kan kunsten med å få folk til å flire uten å bli utestengt på gru
klumpz

klumpz
07.09.01 15:07
de fleste tror vel du er 14 år, men de kan ikke historien sin!!

Klumpz
tipper du har sett Cruyff med nr.14, live...
cruyff14

cruyff14
07.09.01 15:45

"de fleste tror vel du er 14 år, men de kan ikke historien sin!!

Klumpz
tipper du har sett Cruyff med nr.14, live..."

Jeg blir ofte kalt fjortis,naar noen ikke har flere motargumenter,spesielt de foerste mnd'ene her.(Se signaturen)

Ja har sett Cruyff live da jeg var liten og det var stort:)

Remy-Som snart tar helg..
Tosken ville verken trekke innlegget eller vise tegn til anger,
så jeg håper flere driter i drittungen framover.
Are Ulz....folk å styre unna innleggene til denne drittungen Cruyff14. Are Ulz. som ikke vil føle noe savn over å stå over toskens innlegg.Are Ulz. som er temmelig overbevistom at denne dominic1 er identisk med cruyff14.
HAHA - lol. Fyttikatta. Jeg elsker god humor. Ikke rart du og jeg har en drøss med innlegg... Vi to og flere kan kunsten med å få folk til å flire uten å bli utestengt på gru
xsupercow

xsupercow
10.09.01 11:39
Skal gi deg kråke jeg kladdefaen ; )

Eeeh....tekniske. Ikke soner. Vet ikke om det er ps2'en min eller filmene, men det er en god del filmer som fucker opp. (når jeg sier en god del, så mener jeg kanskje 1 av 100 ; ) Seinest Mars og Tilsammans (og den slutta å spille når jeg endelig skulle få se litt pikksuging ; )

Men, kjøp en ps2, nå er det verdt pengene. Ihvertfall når man får mod-chip så man kan gjøre den sonefri og greier!
Klikk for å gå tilbake til toppen