Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Empire Earth..

NYTT TEMA
ambassador

ambassador
05.09.01 21:09
Noen RTS-fans her? Fant ikke mange i Data forumet, så da skriver vi det her i stedet.

Strategispillet Empire Earth som kommer internasjonalt i midten av novmber ligger veeeldig høyt på listene over "most wanted games" listene, for tiden! Og det er vel ikke så rart. Alle screenshotsene jeg har sett vitner om en meget bra balanse mellom grafikk og spillbarhet spør du meg. Det er vel ikke noen her som var så heldige å få utvalgt til å bli betatestere antar jeg?
Er det noen som har noen tanker om dette eller?

Jeg venter høyst utålmodig på spillet, og har forhåndsbestillt det hos akersmic. De påstår at det kommer til norge 4.desember, så jeg må vel vente i hele høst... arg.
I mellomtiden får jeg vel bare fortsette å lese alt jeg kommer over om artikler, beste side: ee.heavengames.com! sees der.

Jeg hører vel blant dem som savner storhetstidene til Warcraft, da hele staregisocietyet var samlet under en "fane". Nå er vi jo spredt rundt mange spill, jeg holder meg i Aok:TC samfunnet, mange holder seg vel hos Starcraft og en del andre. Tør vi å håpe at Empire Earth kan ha en samlende effekt? Eller vil Warcraft 3, Age of Mythology, og Starwars Galactic Battlegrounds virke i motsatt retning igjen?

Ellers er et par bra RTS sider: www.ageofkings.cc og aok.heavengames.com...
Du finner meg kanskje i forumene....
Klikk for å gå tilbake til toppen