Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mange som kjøpte ny maskin på grunn av CM?

NYTT TEMA
risbinroch

risbinroch
05.09.01 23:10
Eller er jeg den eneste? Måtte jo si til samboeren min at det var på grunn av skolen. Ville ha en maskin slik at jeg kunne kjøre alle ligaene på en gang. Har forresten RAM mye å si, har 350 eller noe nå, men det er jo ikke fryktelig dyrt, så hvis spillet går raskere med mer RAM... noen som vet? Uansett så syns jeg det er greit at det går litt tid, har 1ghz hardisk nå og syns det går rimelig greit, vet ikke om dette vil holde til 4ern da men.

Min fjerde maskin jeg har nå, alle sammen er faktisk blitt kjøpt på grunn av CM, selv om jeg jo har brukt dem til andre ting også. Heldigvis vet ikke samboeren min om dette, da er det mulig hun hadde rømt.

sirsirsir

sirsirsir
05.09.01 23:37
1 GHz harddisk?
risbinroch

risbinroch
05.09.01 23:43
processor mente jeg..
Birgerje

Birgerje
06.09.01 02:51
Jeg kjøpte meg datamaskin p.g.a CM. Siden har jeg ikke gjort stort på denne PC`en.
cruyff14

cruyff14
07.09.01 11:40
He he he skal hente ny maskin idag:)1,4 Proc.40gb.
Hadde for lite plass foer slik at naar jeg hadde spilt mange sesonger gikk det svaert traegt!

Remy-Som gleder seg faelt,men syns ogsaa det blir trist aa ta farvel etter 123 timer..
Tosken ville verken trekke innlegget eller vise tegn til anger,
så jeg håper flere driter i drittungen framover.
Are Ulz....folk å styre unna innleggene til denne drittungen Cruyff14. Are Ulz. som ikke vil føle noe savn over å stå over toskens innlegg.Are Ulz. som er temmelig overbevistom at denne dominic1 er identisk med cruyff14.
HAHA - lol. Fyttikatta. Jeg elsker god humor. Ikke rart du og jeg har en drøss med innlegg... Vi to og flere kan kunsten med å få folk til å flire uten å bli utestengt på gru
Klikk for å gå tilbake til toppen