Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Phantas Magoria

NYTT TEMA
honeypot

honeypot
06.09.01 01:05
Hei

Spill ja, jeg tror egentlig at Phantas Magoria 2 er det beste spillet jeg har spillt. Men det er vel fordi jeg liker denne typen spill, som for0vrig er veldig vanskelig aa finne naa for tiden :(

Jeg er en av de faa(??) som liker Diablo II ogsaa.

Therese.
sirsirsir

sirsirsir
06.09.01 01:08
Trodde 'alle' digget Diablo II, jeg?
honeypot

honeypot
06.09.01 01:11
"sirsirsir skrev:
Trodde 'alle' digget Diablo II, jeg?"

In that case, send 'em my way!

Alle jeg snakker med synes aa mene at det er alt for kjipt, og aldri noen forandring. Det samme skjer hver gang man spiller det, osv osv.
Men kanskje jeg bare snakker med feil folk?

Therese'n
notlob

notlob
06.09.01 01:18
Phantasmagoria 2 hvordan er det? har selv det første og syns det er et kongespill. Bør forresten ikke spilles av folk hjemme alene, og som i tillegg har frynsete nerver og er mørkredd. Syns selv at når man kommer ut i de stagene når det er blitt kveld og natt, da begynner det å bli litt ufyselig. Det er faen som de er tatt ut av en skrekkfilm...

-notlob-
Siama

Siama
06.09.01 01:21
"honeypot skrev:
Hei

Spill ja, jeg tror egentlig at Phantas Magoria 2 er det beste spillet jeg har spillt. Men det er vel fordi jeg liker denne typen spill, som for0vrig er veldig vanskelig aa finne naa for tiden :(

Jeg er en av de faa(??) som liker Diablo II ogsaa.

Therese."
************************************************************************************************
Få som liker Diablo II, det spillet er det mange som liker. Jeg har Diablo II, men det er ikke i min smak.
sirsirsir

sirsirsir
06.09.01 01:37
honeypot: hvor skal jeg sende meg selv?
honeypot

honeypot
06.09.01 01:52
"notlob skrev:
Phantasmagoria 2 hvordan er det? har selv det første og syns det er et kongespill. Bør forresten ikke spilles av folk hjemme alene, og som i tillegg har frynsete nerver og er mørkredd. Syns selv at når man kommer ut i de stagene når det er blitt kveld og natt, da begynner det å bli litt ufyselig. Det er faen som de er tatt ut av en skrekkfilm...

-notlob-"

Hehe, kjenner den f0lelsen ja!

Jeg har ikke spillt eneren selv, men har veldig lyst til det. Bare synd at det er omtrent umulig aa faa tak i :(

Jeg synes 2.eren er veldig bra. Man kan bli staaende skikkelig fast innimellom, men aldri saann at man mister motet helt. Grafikken er veldig bra, spillet er jo noen aar gammelt. Det kan absolutt anbefales!

Therese'n
honeypot

honeypot
06.09.01 01:59
"sirsirsir skrev:
honeypot: hvor skal jeg sende meg selv?"

Oslo 8 ;)
sirsirsir

sirsirsir
06.09.01 02:58
Hmm... jeg bor.. uhm... kanskje i nærheten... rett ved Bislett :p
Klikk for å gå tilbake til toppen