Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

DK2

NYTT TEMA
SPAWN
SPAWNInnlegg: 49
04.01.02 03:46
I tilfelle det er noen tegneseriefantaster her som ikke har fått det med seg

Frank Miller har kommet med oppfølgeren til The return of the Dark Knight. Album 2 av tre kommer i jan/feb. I album no 1 banker Batman livskiten ut av Supermann! Digg! Supermann er en pyse.
Alohaman
AlohamanInnlegg: 1272
04.01.02 14:28
"SPAWN skrev:
I tilfelle det er noen tegneseriefantaster her som ikke har fått det med seg

Frank Miller har kommet med oppfølgeren til The return of the Dark Knight. Album 2 av tre kommer i jan/feb. I album no 1 banker Batman livskiten ut av Supermann! Digg! Supermann er en pyse."

Har allerede fortalt om denne, Spawn. Og legg merke til at de først bruker kryptonittnapalm, og deretter er FLERE som gang'er opp mot Supermann for å få det til. Batman er en asosial skitstøvel av en bedreviter i denne serien, men det har han jo allerede begynt å bli l sine egne månedlige serie også. Supermann jobber for å få til mye av det samme som Bats, men han prøver iallfall å gjøre det på lovlig måte.
Forøvrig synes jeg ikke denne kommer opp mot den første DK serien. Miller både skriver og tegner dårligere nå. Og så er det én liten felle han går i: "DK1 var mørk og dyster og ble en kjempesuksess. La oss gjøre DK2 ENDA MER mørk og dyster, så blir det sikkert en enda større suksess". Bare at det er tross alt 15 år mellom seriene, og den gangen begynte folk å bli interessert i mørkt og dystert. Nå er de relativt fed up med det. DK2 kommer mye til å bæres av suksessen til den første, ikke av at den er spesielt bra i seg selv.

A-Man
Narvi
NarviInnlegg: 1965
04.01.02 16:16
Men svartsinnede vigilanter er vanvittig mye tøfferere enn lovlydige, uovervinnelige dydsmønstre...så det så.

Quoth the Raven, "Nevermore."
Rotta
RottaInnlegg: 510
07.01.02 12:58
Jeg ble ikke spesielt imponert over DK2. Den var for rotete fortalt og dessuten var farveleggingen heslig. Tegningene var for så vidt bra de, men etter å ha blitt bortskjemt med Millers Sin City i mange år, når de ikke helt opp. Ellers var det noen kule sekvenser. Blant annet utnyttingen av the Flash til strømproduksjon og den allerede nevnte grisebankingen av Superman.

Håper serien tar seg opp io kommende nr.
Alohaman
AlohamanInnlegg: 1272
07.01.02 15:53
"Rotta skrev:
Håper serien tar seg opp io kommende nr."

Jeg også. Må jo få med hele serien nå som jeg har begynt. Men jeg håper ærlig talt at Supermann nå får anledning til å bruke det han har av superkrefter og dengt litt folkeskikk inn i skallen på surpompen og bedreviteren Bats. Må bare innrømme at jeg LIKER ikke Batman så langt i denne serien.

A-Man
Klikk for å gå tilbake til toppen