Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Beste stedet å kjøpe comics online?

NYTT TEMA
DannyCool
DannyCoolInnlegg: 591
02.03.10 18:54

Jeg så Marvel.com har ganske bra subscriptions muligheter, men jeg lurer på om det fintes noen gode sider der jeg kan kjøpe comics fra litt tid tilbake. Så jeg ikke starter midt i en comic arc.

kpt_hoppefrosk
kpt_hoppefroskInnlegg: 2876
02.03.10 21:41
DannyCool: Jeg så Marvel.com har ganske bra subscriptions muligheter, men jeg lurer på om det fintes noen gode sider der jeg kan kjøpe comics fra litt tid tilbake. Så jeg ikke starter midt i en comic arc.

Comics? Er ikke ordet tegneserier kult nok?:)

Selv pleier jeg å bestille fra Graham Crackers, Things From Another World og Mile High Comics.

Graham Crackers har en veldig dårlig søkemotor. Vet ikke hva det kommer av, den funket perfekt før! Men butikken har et veldig godt utvalg og kjapp levering.

Things From Another World har et godt utvalg av nyere tegneserier. Billig frakt, men ventetiden er ofte lang. Heldigvis kan man betale litt ekstra (vel, nesten ingenting) for kjappere levering.

Mile High Comics har også et godt utvalg av eldre tegneserier, på samme måte som Graham Crackers. Finner som regel alltid det jeg leiter etter. Ventetiden er ekstremt lang hvis du vil ha billigst mulig frakt, men...

Når alt kommer til alt, anbefaler jeg Graham Crackers hvis du er ute etter eldre tegneserier, og ikke har så god tålmodighet.

NiGoZeroIchi
NiGoZeroIchiInnlegg: 13805
03.03.10 15:16
kpt_hoppefrosk: Comics? Er ikke ordet tegneserier kult nok?:)

Godt spørsmål... 

Får vel skylde på "skumle Japan", det har jo lenge vært vanlig å kalle japanske serier for "manga" - trolig for å forhindre at bestemor skjønner hva man snakker om...

kpt_hoppefrosk
kpt_hoppefroskInnlegg: 2876
03.03.10 17:15
NiGoZeroIchi: Får vel skylde på "skumle Japan", det har jo lenge vært vanlig å kalle japanske serier for "manga" - trolig for å forhindre at bestemor skjønner hva man snakker om...

Hehe... ordet "manga" er i grunn ganske harry. Det er jo bare det japanske ordet for tegneserier. Jeg kaller ikke amerikanske filmer for "movies" heller.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg