Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Supermann knuser alle

NYTT TEMA
Bonk
BonkInnlegg: 278
25.06.15 16:17

Alle andre superhelter kan gå å gjemme seg. Supermann er uovervinnelig. Glem kryptonitt.

Han kan snurre jorden så fort rundt at den går tilbake i tid. Enough said.

solimor
solimorInnlegg: 2785
25.06.15 22:07

vel p.d.d er han meget svak :O

Kero79
Kero79Innlegg: 3665
05.07.15 15:18

Superman er kjedelig. Marvel er mange ganger bedre en dc.

solimor
07.07.15 22:28
Kero79: Superman er kjedelig. Marvel er mange ganger bedre en dc.

normalt sett enig men det har vært en del postiv utvikling i superman sine blader i det siste.

P.d.d for min del lever vel dc best pga batman men det ligger vel mye i at jeg mener mye av spider man ble ødlagt etter one more day + x-men har ikke utviklet seg slikt jeg ønsker det siden house of m :(

Kero79
13.07.15 14:30

Hei skrev et lengre innleg til deg om mine favoritt serier og sånt men så klønna jeg det til og det blei jo såklart borte Gidder ikke prøve å gjennskape det men kort fortalt så var det et spørsmål om anbefalinger på Marvel serier.

Jeg har endel hjemme men nøyer meg med å nevne noen få fa favoritter jeg kan anbefalle. Spiderman Kravens last Hunt.

Doctor Strange and Doctor Doom Triumph and Torment.

Wolverine Old man Logan.

Når jeg har kjøpt diverse Marvel bøker så viser det seg gjerne å være flere historier over en vis tid, litt sånn som enkelte serier på tv er der man har en avsluttende episode i hver utgave. Jeg har litt mere lyst på litt mere sammenhengende historier sånn som de jeg nevnte så om du har noen anbefallinger så kjør på.

solimor
13.07.15 15:09
Kero79: Hei skrev et lengre innleg til deg om mine favoritt serier og sånt men så klønna jeg det til og det blei jo såklart borte Gidder ikke prøve å gjennskape det men kort fortalt så var det et spørsmål om anbefalinger på Marvel serier. Jeg har endel hjemme men nøyer meg med å nevne noen få fa favoritter jeg kan anbefalle. Spiderman Kravens last Hunt. Doctor Strange and Doctor Doom Triumph and Torment. Wolverine Old man Logan. Når jeg har kjøpt diverse Marvel bøker så viser det seg gjerne å være flere historier over en vis tid, litt sånn som enkelte serier på tv er der man har en avsluttende episode i hver utgave. Jeg har litt mere lyst på litt mere sammenhengende historier sånn som de jeg nevnte så om du har noen anbefallinger så kjør på.

skal vi se

House of M en av mine favoritere, og er en ganske klar start og slutt var et av marvel store event for noen år siden som laget en del forandringe i hvordan tinge ble videre

Civel War Er vel det som er sett på som marvel beste even for det om jeg ranger House of M over, samme forfatter som Old man Logan

New Avengers : Marvels Reboot av avengers i 2006 vært volum inholdere 6 blader som er oftes en Arc her har du flere volum med mye more, mange av disse leder inn til støre event men som oftes funger det helt top for seg selv

New  X-men Grant Morrisons X-men fantasisk story som strekker seg vel over en 3 Paperbak meget bra

Astonishing X-men Josh Wedons sin X-men står helt for seg slev og bry seg null om hva annet som sjer i marvel igjen meget bra story og mye more her i TPB

Superior Spider man: Umulig å si noen ut å spoile men test ut Volum 1 og se om du liker den vist ja så har du mye more her

Wolverine by Mark Miller, En samling av alt fra MM inholder også Old man logan

Wolverine Orgins : Logan sin star er vel 2 volum i TPB

Ultimates: Mark Millers Reboot av Avengers i et universe som fikk da superhelter fra ca 2000 i steden for 1960. Volum 1 og 2 er han og begge har en start og slutt

Ikke marvel Men Mark Millers sine bøker

Wanted: Handler om superskurker en av hans beste IMO

Superman Red Son: Superman i Sovjet.....

Kick Ass: Bedre en filmen også skrevet at MM

Mark Miller står høyt i kurs her og jeg også digger Old man Logan men min favorite forfatter er warren ellis og jeg vil ambefall å sjekke ut hans verk også Link

Valgte amazone å linke til pga de har vel alt, men ellers er outland en fin fin norks forhandler og så vil jeg ambefalle deg å alltid google en TPB før du kjøper den av og til finnes den billig i norsk bokforhandlere :D

(Innlegget ble redigert 13.07.15 15:10)

Kero79
13.07.15 17:05

TPB hva er det? Skikkelig noob spørsmål kansje? Har brukt å kjøpe bøkene via Amazone.

Dessvere så må jeg ha hardcover utgavene når jeg kjøper noe. Er bare sånn det er dessvere.

Har putta noen av bøkene i handlekurven men må finne ut hva TPB er for noe før jeg går videre.

solimor
13.07.15 18:02

TPB = trade paper back. Ergo ikke Hardcover.

De er de vangligest og de rimligest ligger vel mellom 100-150kr på amazone, funger fint vist du ønsker å sjekke ut nye tinge og de står ok i hylla, men jeg er enig at Hardcover ser best ut.

New Avengers er helt nydelig i hardcover blandt annet.

Men unsett lykke til, jeg vil startet med TPB og heller kjøpt hardcover fra det som blir favorite forfatter o.l

Kero79
13.07.15 20:25

Da har jeg bestilt House of M

Wolverine og Wolverine orgins 1-2

og Superman Red Son.

Alle i HC utgave.

solimor
13.07.15 20:40

Du har mye gøy lesing fora deg der :D

Kero79
13.07.15 20:44

Ja håper det. Wolverine bøkene blei bestilt fra Amazon. Mens Red son fra cdon. og House of M fra bokkilden. Håper jeg bare alle er inne og klare til levering.

solimor
26.07.15 15:02
Kero79: Ja håper det. Wolverine bøkene blei bestilt fra Amazon. Mens Red son fra cdon. og House of M fra bokkilden. Håper jeg bare alle er inne og klare til levering.

Ja hva synnes du om bøken?

Kero79
03.08.15 20:32
solimor: Ja hva synnes du om bøken?

Har ikke fått lest noen av dem enda. Jobber på Supply og stakk før noen av dem hadde rukket å komme. SKal gi deg tilbakemelding så snart jeg har fått lsest dem.

Ifølge kona så er det bare House of M som er kommet, blei oversket da bokkilden hadde den, siden HC utgaven virket utolgt eller svært dyr på Amazone.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg