Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

OK, her er tråden mange åpenbart ønsker: HOMOER!!

NYTT TEMA
AlohaSam
AlohaSamInnlegg: 256
07.10.02 14:58
Mange kommer med spekulasjoner - noen av dem ærlig talt ganske tåpelige - om hvem i Disney-universet (!) som er homofil. I forbindelse med dette nevnes det at tegneserier er feige, ikke tør å ta opp spørsmålet om homofile, etc., etc.
I say thee nay!

Det er faktisk ganske MANGE serier som tar opp dette med homofile characters! Jeg har tatt opp denne lista et annet sted, men flytter den nå opp som egen tråd; kanskje vi på den måten kan få slutt på disse halsløse spekulasjonene. Her kommer det jeg husker fra DC-universet:

1. Light Lass og Shrinking Violet var lesbiske elskere i forrige inkarnasjon av Legion of Superheroes. Shrinking Violet har i tillegg i DENNE inkarnasjonen beundret rumpa til Saturn Girl.

2. Science Police officer Sean Erin var homofilt forelsket i Element Lad (Jan Arrah) fra Legion of Superheroes, i den grad at han brukte et super-hormonmiddel til å forandre kjønn og bli DEN dama (Shvaugn Erin), i håp om at Jan skulle legge merke til ham/henne. Ironien her er følgende: Det sies ikke rett ut, men indikeres at Jan Arrah hadde homofile tendenser og slett ikke er interessert i Shvaugn Erin (men dermed kunne ha vært interessert i Sean). Vel, vel. Element Lad er død nå anyway.

3. Captain Maggie Sawyer som ledet Metropolis-politiets Special Crimes Unit (men som nå har flyttet til Gotham og tatt over en lignende jobb der) er lesbisk og bor sammen med sin elskerinne Toby Raynes.

4. Kyle Raynes (som sannsynligvis ikke er i slekt med Toby) jobber som illustratør OG lager en tegneseriestripe for et magasin når han ikke er Green Lantern. Hans personlige assistent fra forlaget, Terry Berg, er homofil og har hatt følelser for Kyle til de fikk ordnet opp seg imellom.

5. Ett av medlemmene i the New Guardians, som jeg heller ikke husker navnet på, er homofil. And how. Sier uttrykket "hairdresser on fire" dere noe?

6. Ice, den norske superheltinnen fra Justice League America (ikke den nåværende, men den forrige som mistet FNs støtte og ble oppløst) er lesbisk og har et forhold til Olivia Reynolds.

7. Da serien "Green Arrow" startet igjen, bodde Oliver Queen hos en eldre mann som er erklært homofil. Siden viste det seg at han i tillegg var skurk og demontilbeder, sikkert uten sammenheng forøvrig, og han prøvde å drepe Green Arrow for å ta kroppen hans. Ummmmm....dette kom ut litt annerledes enn det skulle. Han var altså ute etter å drepe Green Arrows sjel for å bruke kroppen hans SELV...ummm...Faen også da! Han ville overføre sin egen sjel til Green Arrows kropp, som var yngre og sprekere. Skjønner dere det NÅ, !@#%&$*# IDIOTER???? Det har altså INGEN TING å gjøre med at Green Arrow egentlig heter Queen til etternavn!!! Heldigvis falt planen i fisk da han ble spist av Stanley's Monster. Ikke spør, det er bedre at dere ikke vet.

8. Tasmanian Devil, tidligere fra Global Guardians, men som var medlem av Justice League International en kort periode, er homofil.

9. Supermann er bifil og har lenge beundret Captain Atom.

BWAHAHAHAHA!!!! Nå skvatt dere tenker jeg? Jeg bare kødder mht. det siste punktet. Men de andre er relevante. "Homofili i tegneserier er tabu" my ass! Finnes sikkert ting fra andre forlag enn DC også, men dette vet ikke jeg så mye om. Jeg tror det er litt gjensidig tiltrekning blant noen av damene i Femforce fra AC Comics bl. a., men det sies aldri rett ut, bare indikeres. Men dette vet jeg helt sikkert: blant alle de seriene hvor man kan snakke om et veldefinert "univers", er iallfall Disney-universet fritt for homofile characters.

Men er det noen andre som kan legge til lista, fra DC eller andre forlag? Og da tenker jeg på characters som er erklærte homofile, ikke "Guffen er sikkert homofil fordi han aldri har blitt sett sammen med noen dame"-argumenter. Anyone?

A-Sam
jonas
jonasInnlegg: 30064
07.10.02 15:08
Tja, det var da to lesber med i Sandman-serien til Gaiman, husker ikke hva de het men de bodde i etasjen over Barbie i New York, var aktivt med i serien Game of you. I tillegg var det to edderkopp-fikserte lesber i Dukkehuset. Zelda het hun ene, hun døde i en senere serie(Game of you det og?).
Også søkte John Constantine tilflukt hos en gammel homofil som senere døde av aids.
AlohaSam
07.10.02 15:25
Glemte denne:

Catwomans venninne og "dependant" Holly er lesbisk og har en fast dame.

A-Sam
NiGoZeroIchi
NiGoZeroIchiInnlegg: 14014
07.10.02 16:06
Serier:
Azumanga Daioh: Kaorin er forelsket i Sakaki

Cardcaptor Sakura: Det blir hintet om at Tôya og Yukito er mer enn "bare gode venner". Tomoyo har jo sin "grenseløse beundring" av Sakura, og Tomoyos mor gir vel ikke akkurat inntrykk av å være spesielt heterofil.

I tegnefilm:
Filmatiseringen av Azumanga Daioh og CCS.
Saber Marionette J - Hanagata
Outlaw Star - Fred Lou (Har en mistanke om at Fred's personlighet er noe kopiert fra Hanagata i SMJ)
Cowboy Bebop - Enkelte bipersoner (i episodene "Waltz for Venus" og "Jupiter Jazz")
PuniPuni Poemi - Futaba (som er en ren parodi på Tomoyo i CCS)

---
2 5 0 1 - ningyôtsukai

Sumomo mo momo mo momo no uchi
Cruger
CrugerInnlegg: 2586
07.10.02 20:09
Akkurat her har nok Marvel vært veldig lavt i terrenget.
Den eneste jeg kommer på i farten som er åpen homofil er Northstar, som tidligere var i Alpha Flight, og som nylig begynte som lærer og medlem i Uncanny X-Men. Det er ikke gym for yngre gutter han lærer, men Bed/Øk. (han lagde vitsen selv).

Mange lurer jo selvsagt på de fleste helter, som tross alt kler seg i ettersittende, fargeglade trikoter, men det er altså ikke mange av dem som er homofile.
Nylig outed Grant Morrison også The Beast som homofil, men uten at jeg leser New X-Men, så skal det visstnok bra ha blitt sagt for å såre eks'n sin. Da hu ikke helt taklet at han var gått fra gode gamle menneskelig Beast, til ett katteaktig Beast.

Cruger fikk så kort liste at han måtte skrive masse oksedritt, utenom.
HumanBeing
HumanBeingInnlegg: 5632
07.10.02 21:09
Jeg husker det var en åpenbart homofil frisør med i Lucky Luke-albumet Miss Jenny.
AlohaSam
08.10.02 00:55
"Cruger skrev:
...Cruger fikk så kort liste at han måtte skrive masse oksedritt, utenom. "

;D

Helt i orden det, Cruger. Oksedritt fra deg er bedre enn hva visse her inne skriver for å være seriøse.

A-Sam
Marauder2001
Marauder2001Innlegg: 12861
08.10.02 01:50
I tillegg hadde vel Marvel
Manslaughter 2 (lesbisk)
Og ifølge visse kilder var Clay Quartermain homofil (ikke spør meg hvorfor)

Rouge skal jo og ha fleipet med at siden hun ikke kan ha kroppskontakt visste hun ikke helt om hun foretrakk kvinner eller menn...

Synes å ha lest noe om at en av de opprinnelige kompangjongene til Captain America under krigen var homofil...

Marauder
-- Å la kristne beskrive helvete er som å la nordkoreanere beskrive USA--
Medusa
MedusaInnlegg: 48
08.10.02 15:03
Sarah i Gen13 er lesbisk.
AlohaSam
08.10.02 15:14
"Medusa skrev:
Sarah i Gen13 er lesbisk."

Hæ? Det visste jeg ikke. Hun viste ingen slike takter under Superman/Gen13 crossoveren. Men anledningen bød seg forsåvidt ikke heller. Leser ikke Gen13 til vanlig. Burde jeg det, Medusa?

A-Sam
Medusa
MedusaInnlegg: 48
08.10.02 15:20
Nja, tja, serien er forsåvidt grei nok, men ikke akkurat noen stor favoritt. Nå har jeg også bare lest det som har kommet ut på norsk, og det er vel først og fremst fordi jeg prøver å få med meg det meste av de såkalte "voksne" tegneseriene som kommer ut på norsk... Men hvis du liker litt småhumoristiske superserier med yppige damer er den ikke av det verste jeg har sett...
Cruger
09.10.02 19:25
"Marauder2001 skrev:
I tillegg hadde vel Marvel
Manslaughter 2 (lesbisk)
Og ifølge visse kilder var Clay Quartermain homofil (ikke spør meg hvorfor)

Rouge skal jo og ha fleipet med at siden hun ikke kan ha kroppskontakt visste hun ikke helt om hun foretrakk kvinner eller menn...

Synes å ha lest noe om at en av de opprinnelige kompangjongene til Captain America under krigen var homofil...

Marauder
-- Å la kristne beskrive helvete er som å la nordkoreanere beskrive USA--"

Stemmer Manslaughter har vel sagt at hun er lesbisk, men er å ha lest det i Thunderbolts ett sted, men med tanke på hvor mange A/B/C/D-mennesker har vært i den serien, er det ikke lett å huske alle.

Rogue er nok i aller høyeste grad hetero, med tanke på Gambit, men ikke for det, en sørstatsskjønnhet kan sikkert ha mange ting i hodet hun, hehe.

Ang. Cap., hvis du tenker på Bucky så er vel ikke dette bekreftet noe sted tror jeg.

Men, BANG jeg kom på en til. Dette ble visst aldri nevnt mens han var i live, men i begravelses sekvensen til Union Jack, så ble det sagt han er homofil.
Jeg husker ikke hvilken serie dette befant seg i, men det var i hvertfall Fabian Nizieca som satte ideen ut i livet.

Da har vi 3.

Cruger is Afraid of the Brave Holiday End, and Radiating Enginenophobia.com

Portnoy: Here we had to devide the screen to capture everything that went on, on stage.
LaBrie: Yeah, I heard AC/DC has the same problem.
Scenes fom New York DVD ang. ett komplisert musikk-parti.
Marauder2001
09.10.02 22:22
Union Jack var vel en av disse "allierte" supersoldatene som virket under krigen??
Som så ble pensjoner?

I såfall er det meget mulig det er han jeg tenker på, tror det ble nevnt av Baron von Struckner i et eller annet album..

Marauder
AlohaSam
10.10.02 11:05
"Cruger skrev:
...Rogue er nok i aller høyeste grad hetero, med tanke på Gambit, men ikke for det, en sørstatsskjønnhet kan sikkert ha mange ting i hodet hun, hehe..."

Cruger! Du og din skitne fantasi!

Vel...kanskje jeg ikke er den helt rette til å snakke. Personlig har jeg hatt våte guttedrømmer om Wonder Woman, Månestråle, OG Wonder Womans ubrytelige lasso...

Men til saken! Når du nevner dette med Rogue kom jeg også til å huske at hun hadde hots for Robin i begge de to siste DC/Marvel crossover'ne. Så alt JEG har sett av henne tyder på at hun er hetero.

Jeg har forresten mine mistanker om litt av hvert når det gjelder Wonder Woman og amazonene. Dette er en liten avstikker fra hovedtema i tråden, men ikke så veldig langt unna. Wonder Woman dukket som mange vet opp i 1940, skapt av psykologen William Moulton Marston. En amerikansk pilot, Steve Trevor, styrtet i havet like utenfor amazonenes hjemsted Paradise Island, som er avsondret fra resten av verden med en slags dimensjonal barriere som satte dem i stant til å leve uoppdaget av omverdenen, usett fra verken passerende skip eller fly. Trevor, hardt skadd, ble reddet av amazonene og tatt med til Paradise Island, der han ble den første mannen de fleste av dem hadde sett. Paradisøya var nemlig befolket kun av vakre, yppige unge kvinner under ledelse av deres dronning Hippolyta.Trevor ble behandlet for skadene, og mens han rekonvaleserte ble det avholdt en konkurranse blant amasonene, et mesterskap i en rekke øvelser, og vinneren skulle følge Trevor tilbake til "Man's World" og bli der som "ambassadør" for Paradisøya. Hippolyta forsøkte å holde sin egen datter, Diana, borte fra konkurransen, men hun maskerte seg og deltok likevel. Selvsagt vant prinsesse Diana den gruelige konkurransen, og vant retten til å reise til "Man's World". Her installerte hun seg i den hemmelige identiteten Diana Prince, først som militærsykepleier og så som sekretær hos flyvåpenets etterretning hvor hun jobbet under Steve Trevor.
Slik er altså bakgrunnen. La oss nå ta en liten titt på bakgrunnen og skikkene på Paradisøya.

Som sagt, den er befolket kun av vakre unge damer, de fleste av dem uten å ha sett en mann i hele sitt liv før Trevor ble tatt i land på øya, men alle sammen vel inne i kjønnsmoden alder. Det indikeres fordekt at utstrakt kosing foregår damene imellom, og en naturlig følge av dette er lesbisk sex (men dette kunne man selvsagt ikke si rett ut i en tegneserie i 1940). Eller hva skal man tro at disse kvinnene gjør i de periodene da lysten er størst? Tar en kald dusj og tenker på baseball? Jo, særlig! Gamle greske sagn og myter snakker også om homofil sex blant kvinner. Vi mangler selvsagt noen få prosent for å være helt sikre, men jeg tror nok vi kan si med 94% sikkerhet at lesbisk sex er utbredt på Paradise Island, og at Wonder Woman ikke er fremmed for det.

En annen skikk som er noe tvilsom sett med vaniljesamfunnets øyne, er amazonenes påfallende besettelse for lenker og tau. Vi har sett at unge jenter som trenes opp i amazonenes skikker, blir skikkelig bastet og bundet i meter på meter med tau og lenker, og så skal de bryte seg løs. En voksen amasonekvinne har ingen problem med dette, og jentene skal lære det for å bli skikkelige amasoner. En del av opplæringen later til å være at de blir ydmyket og gjort narr av av de andre amazonene hvis de ikke klarer å bryte seg løs, men dette er muligens bare en uoffisiell praksis, selv om WW selv ikke holder seg for god til å komme med litt lettere "taunting" hvis et kull eller enkelte jenter har problemer med dette.

En av de mer spektakulære øvelsene under amazonenes regelmessige idrettsarrangement er "The Girl-Roping Contest", hvor en uspesifisert mengde deltakere rir inn på arenaen på hver sin "kanga" (et ridedyr som minner noe om en kenguru, men større og kraftigere) og med en lasso. Målet med konkurransen er å kaste lasso over motstanderne. Når en deltager har fanget en annen med lassoen, må hun binde henne. Hun kaster seg over henne fra ryggen av ridedyret og binder henne godt. Tradisjonelt later det til at "taperen" skal bindes på hender og føtter, og føttene skal trekkes opp og bindes til hendene bakpå ryggen (har sett dene øvelsen ved tre anledninger, og det har foregått slik hver gang). Vinneren blir så utstyrt med en ny lasso og kommer seg opp på ridedyret for å fortsette konkurransen, mens den bundne taperen bæres ut av assistenter. Jeg har aldri klart å finne ut om vinneren er hun som er igjen etter at alle de andre er fanget og bundet, eller om det er hun som har fanget flest motstandere.

En annen øvelse, som jeg ikke husker tittelen på, er en hvor deltakerne skal hoppe gjennom ringer. En serie ringer er hengt opp etter hverandre, og de blir stadig mindre og mindre, og alle ringene skal passeres i ett hopp. Hvis man er borti en eller flere ringer, er man disket fra denne konkurransen. Wonder Woman er selvsagt ubestridt mester i denne konkurransen, og som mester må hun ifølge skikken utføre øvelsen med et handikapp: Hun må være bundet på hender og føtter, med hendene på ryggen, og med bind for øynene.

(Forts.)
AlohaSam
10.10.02 11:07
(Forts.)

En av de mer merkelige skikkene er i forbindelse med jakt og mat. Husker ikke hva som er foranledningen, men noen av kvinnene (muligens noen som taper en forhåndskonkurranse) må iallfall fungere som "bytte" mens de andre er jegere. "Byttet" blir iført ettersittende og faktisk ganske sexy hjortekostymer, og slippes løs i skogen. Etter en stund følger jegerne etter. Det hele er så vidt jeg kunne forstå tradisjonelt, så byttets eneste jobb er å løpe og prøve å unngå jegerne en stund, og så la seg fange. Bundet og kneblet i kostymene fraktes de nå til feststedet, der de blir "tilberedt" og "servert" under stor munterhet. Dvs. de blir faktisk bundet på diverse måter og plassert på langbord foran de ventende jegerne og de andre festdeltakerne. Hva som så skjer vet bare amazonene selv; slutten på festen ble ikke vist i den historien jeg så, men man kan spekulere i en free-for-all bondage-orgie.

Amazonene driver også med opplæring og rehabilitering av kriminelle kvinner og andre som av en eller annen grunn ønsker og trenger rehab. For eksempel fikk Wonder Woman under et eventyr frigitt et stort antall av krigsguden og erkeskurken Mars' slavinner, og disse trengte rehab for å fungere normalt igjen. Det varte imidlertid ikke lenge før det ble problemer. Kvinnene viste ikke hva de skulle gjøre, og var generelt forvirret over situasjonen. Amazonen Mala fant et svar på dette: De la dem i lenker, som de hadde vært lenket under Mars' styre. Med lenker og jern på hender og føtter var de tilbake til det som var en "normal" situasjon for dem, og de kunne begynne opplæringen i amazonenes levemåter. Spesielt lykkelige var de hvis Mala nå og da smalt en pisk i luften over hodene på dem. Etter dette ble lenkene mer eller mindre et fast innslag i rehab, som et symbol på det kvinnene skulle jobbe seg vekk fra. Muligens er dette en frivillig sak; vi vet iallfall at den opprinnelige Cheetah, Priscilla Rich, følte seg ganske bra når hun først var bundet med WWs magiske lasso, til den grad at hun gjerne ville være i lenker under frivillig rehab på Paradisøya.

Det later til at WW også oppsøker eventyr der binde/lenkefaktoren er høy (og da det ble oppdaget i serien at hun mister superkreftene totalt hver gang hun blir bundet av en mann, ble innsatsen noe høyere). Bokserien "The Wonder Woman Archives", som inneholder kronologiske opptrykk av WWs første historier, viser et ganske interessant forhold. I vol. 1, som inneholder de 18 første historiene, er hovedsaklig Wonder Woman, men også hennes mer eller mindre faste hjelpere "The Holliday Girls" (elever fra "The Holliday College for Girls"), bundet og/eller lenket, kneblet, med bind for øynene etc. Gjerne flere ganger i én historie. Vol. 2 viser et ganske likt forhold; i nesten 20 historier er det bare to eller tre som IKKE viser WW og ofte hennes venninner bastet og bundet på diverse måter (En scene som huskes, ikke fordi den er spesielt godt laget eller noe, men ganske enkelt fordi den er så eksplisitt, er når to WAACs er mistenkt for spionasje, og de føres inn på basekommandantens kontor i bare undertøyet, og med hånd- og fotjern på). Jeg er i gang med vol. 3 nå; her er forholdet litt mindre, men det inneholder likevel mer binding og lenking av heltinnen enn de fleste serier har i hele sin utgivelse.

Hvor jeg vil med dette? Vet ikke. Bare påpeker et interessant punkt som kan indikere både utstrakt homofili og fetisjisme (bondage) blant store deler av de kvinnelige hovedpersonene og bifigurene. Og det i en mainstream superheltserie fra 40-tallet!

A-Sam
P.S. Indikere my ass! Jeg tenker vi sier vi har bevis nok for at det er "overveiende sannsynlig" at det er slik. Iallfall mye mer sannsynlig enn at Guffen er homofil.

Gaffgaff
GaffgaffInnlegg: 9845
10.10.02 13:09
"Medusa skrev:

Jepp. det stemmer.
AlohaSam
10.10.02 13:27
Dang! Jeg sa:

"Bokserien "The Wonder Woman Archives", som inneholder kronologiske opptrykk av WWs første historier, viser et ganske interessant forhold. I vol. 1, som inneholder de 18 første historiene, er hovedsaklig Wonder Woman, men også hennes mer eller mindre faste hjelpere "The Holliday Girls" (elever fra "The Holliday College for Girls"), bundet og/eller lenket, kneblet, med bind for øynene etc."

Jeg glemte selvsagt å si at dette finner sted i 16 av de 18 historiene som presenteres i denne boken. Men ofte flere ganger i én historie.

A-Sam
Silentbob
SilentbobInnlegg: 3471
10.10.02 17:00
NiGoZeroIchi skrev:
I tegnefilm:
Filmatiseringen av Azumanga Daioh og CCS.
Saber Marionette J - Hanagata
Outlaw Star - Fred Lou (Har en mistanke om at Fred's personlighet er noe kopiert fra Hanagata i SMJ)
Cowboy Bebop - Enkelte bipersoner (i episodene "Waltz for Venus" og "Jupiter Jazz")
PuniPuni Poemi - Futaba (som er en ren parodi på Tomoyo i CCS)

----

Så har man vel Shoujo Kakumei Utena da. Noen skeve mennesker der også, så vidt jeg har sett (har bare sett 1/3 av serien da)
NiGoZeroIchi
NiGoZeroIchiInnlegg: 14014
10.10.02 18:22
Hmm...

Rufa i "Dragon Half" spiller visstnok på begge lag.
(kommer ikke så tydelig fram i tegnefilmen, men temaet blir så vidt jeg vet diskutert i tegneserien (som dessverre ikke er lett å få tak i...))

---
2 5 0 1 - ningyôtsukai

Sumomo mo momo mo momo no uchi
Cruger
11.10.02 18:08
Uten tvil, vi snakker vel om en mannlig forfatter her gjør vi ikke?

Cruger, som føler seg litt mindre gris av sin kommentar om Rogue, nå som A-dude har vist oss sitt ansikt for å se på unge yppige kvinnekropper i fri utfoldelse, gjerne med litt dbsm inni bildet.

Cruger, som tror A-Sam, snart skal gå over til å lese Fantagraphics-utgivelser.

Cruger, som måtte ha en linje til.
Paxman
PaxmanInnlegg: 103
15.10.02 13:27
"AlohaSam skrev:
"Medusa skrev:

Hæ? Det visste jeg ikke. Hun viste ingen slike takter under Superman/Gen13 crossoveren. Men anledningen bød seg forsåvidt ikke heller. Leser ikke Gen13 til vanlig. Burde jeg det, Medusa?

A-Sam"

Så vist ikke!! Drittserie.
AlohaSam
15.10.02 14:12
"Cruger skrev:
Uten tvil, vi snakker vel om en mannlig forfatter her gjør vi ikke?..."

Nei, det var en ung Gloria Steinem som sto bak dette. ;D

SELVSAGT var det en mann, Cruger. William Moulton Marston, en kjent psykolog, som blant annet er kjent for å ha utarbeidet spørsmålssystemet som brukes den dag i dag til løgndetektor-tester. Og det hele skal faktisk ha vært i beste mening. Symboliserte kvinnenes kamp med å kaste av seg åkene lagt på dem av en mannsdominert verden eller hva faen, jeg har ikke lest så nøye gjennom den delen av det. ( ;) ) Derfor var det nødvendig å vise binding og knebling og lenking av kvinner, både tilfeldig og rituell, så ofte som mulig. I tettsittende drakter, og gjerne i undertøy. Tror nok DETTE satte fart i mange unge gutters libido på 40-tallet...

Men seriously, sjefs-feministen herself, den samme Gloria Steinem, har faktisk skrevet svært fordelaktige forord i mer enn én slik samleutgivelse av WW-historier, så der ER utrolig nok noe i det. Skal kikke over en av disse SFSF og gi et kort referat.

"...Cruger, som føler seg litt mindre gris av sin kommentar om Rogue, nå som A-dude har vist oss sitt ansikt for å se på unge yppige kvinnekropper i fri utfoldelse, gjerne med litt dbsm inni bildet..."

:D
Og dessuten er det bdsm.

"...Cruger, som tror A-Sam, snart skal gå over til å lese Fantagraphics-utgivelser..."

Old hat, my friend, old hat.
"The Blonde" av Franco Saudelli sjefer absolutt! "Bondage Girls at War" og "Priscilla, Queen of Escapes" er heller ikke langt unna. Trodde ikke dette skulle være noen overraskelse etter at jeg har fortalt om min favoritthistorie i "Sølvpilen"...

A-Sam
bottin
bottinInnlegg: 6384
16.10.02 16:51
Katchoo i Terry Moore-serien er lesbisk, og hun er den ene hovedpersonen.

Så det så.

Bottin, afraid of americans
Marauder2001
22.10.02 00:50
Tank Girl har vel til tider et forhold til en mutantkenguru...

Ad Rogue så stammer mistankene fra en historie i excalibur..(første årgang)

Kitty Pryde sluttet seg jo til denne engelske gruppen etter at det var blitt slutt med Peter, og Rogue og Nightcrawler var over på gjestevisit... Kitty hadde stadig sure kommentarer om mannfolk generelt.
Rogue repliserte da at hun ikke kunne uttale seg siden med hennes tilstand hadde hun ikke videre erfaring hverken med mannfolk eller kvinnfolk men at Cindy Crawford (mulig det var en annen modell) ar litt av et stykke... *blunk blunk*
cue tvilsommeblikk fra Kitty og et stykk lokal superskurk komme deisende ned gjennom taket...

Antagelig sagt bare på fleip, men nok til at endel amerikanere så spøkelser ved høylys dag.

Forøvrig var vel Moondragon også quasilesbisk... det visste seg jo senere at hun var utenomjordisk og derfor knyttet seg til unge jenter for å lære hvordan man skulle oppføre seg for ikke å vekke oppsikt.

Marauder
Cruger
22.10.02 17:51
"Marauder2001 skrev:
Tank Girl har vel til tider et forhold til en mutantkenguru...

Ad Rogue så stammer mistankene fra en historie i excalibur..(første årgang)

Kitty Pryde sluttet seg jo til denne engelske gruppen etter at det var blitt slutt med Peter, og Rogue og Nightcrawler var over på gjestevisit... Kitty hadde stadig sure kommentarer om mannfolk generelt.

Marauder
-- Å la kristne beskrive helvete er som å la nordkoreanere beskrive USA--"

Faktisk, etter at det ble slutt med Peter, så dro Kitty til Japan for å besøke faren sin, og fikk besøk av Wolverine etterpå.
Det var ikke før at de fleste X-Men "død" under "The Fall of the Mutants" at Kitty og Nightcrawler forble i England siden de allerede var på rekreasjon hos Moria MacTaggert. Der ble de oppsøkt av Meggan, dama til Captain Britannia, som menta han trengte hjelp til å komme seg ut av alkohol-problemet etter som søstra hans, Psylocke var blant de "falne" X-Men. Ett eller annet sted i dette dukket Rachel Summers, alias Phoenix, opp. Og utfra dette kom da Excalibur.
Rogue var også blant de "falne", og det var ikke før ca. Inferno at X-Men og X-Factor møtte hverandre igjen, og jeg regner med at en stund etter _det_ så kan Rogue ha dukket opp på Muir Island.

Cruger is Afraid of the Brave Holiday End, and Radiating Enginenophobia.com

Portnoy: Here we had to devide the screen to capture everything that went on, on stage.
LaBrie: Yeah, I heard AC/DC has the same problem.
Scenes fom New York DVD ang. ett komplisert musikk-parti.
Marauder2001
23.10.02 01:15
Cruger: oki.. har ikke hele sammenhengen.. lånte bare to blader av en kamerat som studerer i england og kjøper tegneserier etter innfallsmetoden:
Ståa var i hvertfall at Kitty var i England som medlem av Excalibur og Nightcrawler og Rogue var på besøk/hadde havnet der via omveier.
Forstod det slik som at det ikke var så lenge etter at Kitty hadde kommet til England på bakgrunn av samtalene hun hadde med rogue, men det er mulig hun bare mimret... :)
Tror det var noe snakk om at Rogue da hadde vært i kontakt med Mojo, noe som selvsagt sendte bad'e vibber til Psylocke (Weirdways-soga i New mutants ble nevnt) Der var vel Captain Britannia også involvert.

Marauder
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg