Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spawn

NYTT TEMA
ragingBull
ragingBullInnlegg: 560
16.10.02 23:36
Noen som vet hvordan denne srien endte? Fikk aldri med meg slutten på serien, men jeg skaffet meg en del blader av det. Syns serien var glimrende med tegninger som ble bedre og bedre for hver utgave som kom. Siste bladet jeg leste var da Spawn møtte Malebolgia. Noen som kan oppdatere meg hva som hendte til slutt?

Wolverine[397]
"En dårlig leder er bedre enn ti gode" -Fidel Castro
Narvi
NarviInnlegg: 1965
17.10.02 12:48
hvem har sagt at det er slutt?
ragingBull
ragingBullInnlegg: 560
17.10.02 12:50
Regna med at den var ferdig. Den er ikke det altså...?

Wolverine[397]
"En dårlig leder er bedre enn ti gode" -Fidel Castro
Clairvoyant
ClairvoyantInnlegg: 145
18.10.02 09:24
det veit eg ikkje...

men APROPOS... veit nokon om spawn nokon gong kom ut i bokformat? d hadde vore jævli digg. eg har det første spawn-bladet, men lite anna...

men derimot trur eg at eg har kvart einaste nummer av 13 og Terra Incognita som har kome ut i Norge...

kjem Terra tilbake?

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

Knowledge is Power. I will make Thy Powerful.
Kinetiks
KinetiksInnlegg: 263
19.10.02 20:58
Spawn går nok ennå det... nå skal jo godeste Todd tilbake til serien, så kanskje det blir litt spennende igjen... kanskje...

Spawn er ihvertfall samlet på engelsk...
valo
valoInnlegg: 285
21.10.02 00:51
Jeg har alle bladene som ble utgitt på norsk fram til nr 3 2000, da syntes jeg historien stod på stedet hvil, og det ble for mye bullshit i serien. Begynnte å minne meg om marvell universet, noe jeg ikke liker.
Cruger
CrugerInnlegg: 2586
21.10.02 22:33
Du mener _etter_ han er ferdig med alle rettsakene, og for ræva i gear til å gjøre ferdig spesial historien til Image-boka i anledning 10-jubileumet?

I hvertfall går serien enda, både i USA og i Norge. Hvordan det ender? Ikke gått å si, men kraft-reservene som vi så litt til i begynnelsen av serien burde vel snart være oppbrukt kanskje?

Cruger is Afraid of the Brave Holiday End, and Radiating Enginenophobia.com

Portnoy: Here we had to devide the screen to capture everything that went on, on stage.
LaBrie: Yeah, I heard AC/DC has the same problem.
Scenes fom New York DVD ang. ett komplisert musikk-parti.
Clairvoyant
22.10.02 09:27
etter kvart har eg fått eit inntrykk av at Al har vorte ein slags frilans-frelsar, og at han visstnok skal stå på same side som moder jord, midt i mellom himmel og helvete. men eg har ikkje fått med meg kvar Cog kjem inn i den store samanhengen... har nok ikkje lest nok blad.

MVH.

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

Knowledge is Power. I will make Thy Powerful.
AlohaSam
AlohaSamInnlegg: 256
23.10.02 11:49
"Clairvoyant skrev:
det veit eg ikkje... "

Det ligger en liten ironi der, folkens. ;)

A-Sam
Clairvoyant
23.10.02 14:01
hmmm...

from which the shadows came, and had the might dragons slain...

og til alle dykk i VGD som syns signaturen min er bra:

SO LONG, SUCKERS!

no skiftar eg.

there is no god damn spOOOOOOOOOn!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg