Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Rocky-geografi

NYTT TEMA
harryklein
harrykleinInnlegg: 1212
07.11.02 07:56
Kva by bur eigentleg Rocky i? Ja, eg veit at det er "Oslo", men kva by er det i originalutgåva?

Synest det er innmari teit at slike stader blir omsette til norsk... Rocky skal jo vere ein slags biografi over Martin Kellerman, og han har vel aldri budd i Oslo? Må og ærleg innrømme at eg som trønder har like god innsikt i utesteder o.l. i til dømes Stockholm som eg har i utesteder o.l. i Oslo. Rocky er svensk, Rocky vil alltid vere svensk - sjølv om oversetjaren (i Pondus, _ikkje_ oversetjaren i Dagbladet) gjer ein god jobb, burde ikkje namn på byar omsetjast!

Olaf
larsjf
larsjfInnlegg: 7
07.11.02 08:56
Olaf skrev:
Synest det er innmari teit at slike stader blir omsette til norsk...

Selv om Rocky muligens er en slags selvbiografi av Martin Kellermann, så er også litt av poenget at folk skal kjenne seg igjen. Folk flest i Norge kjenner flere navn på profilerte utesteder i Oslo enn i Stockholm. Hvis en beholder alle originale navn så ender en opp med Radioteateret: "Hva skjedde, Mary?" "Jeg vet ikke, George, men Hillary ser ikke godt ut". Det vil vi vel ikke ha?

LjF
WinStæff
WinStæffInnlegg: 7393
07.11.02 12:05
Rocky er jo genialt oversett, med fikse namn på plassane og ting og tang...
harryklein
harrykleinInnlegg: 1212
08.11.02 01:25
Er det berre meg som aldri har vore på byen i Oslo her?
TantePederKåre
TantePederKåreInnlegg: 739
08.11.02 11:59
Jeg var på byen i Oslo en gang for snart 2 år siden, teller det?

http://quiz.ravenblack.net/blood.pl?biter=Karricus
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester