Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dream of a lifetime

NYTT TEMA
HumanBeing
HumanBeingInnlegg: 5632
24.11.02 13:16
Helt ny serie av Don Rosa, "Dream of a lifetime"(husker ikke norsk tittel) kommer i neste ukes DD&Co. Serien er skrevet i anledning Skrue-firgurens 55-årsdag, dvs. det er i år 55 år siden "Jul på Bjørnefjell".
Corgan
CorganInnlegg: 15140
24.11.02 13:55
Den heter "En drøm for livet" på norsk. Er vel ingen overdrivelse å si at jeg gleder meg enormt til den.
Corgan
CorganInnlegg: 15140
26.11.02 20:31
Fikk forøvrig Donald i posten i dag, og dere som ikke abbonerer, dere kan glede dere. Dette er noe absolutt noe av det beste jeg har lest av Don Rosa.
HumanBeing
HumanBeingInnlegg: 5632
26.11.02 22:01
Jeg fikk også bladet i posten i dag. Dette er det beste jeg har sett fra Rosa på lenge. Skal ikke avsløre noe mer her.
wilfu
wilfuInnlegg: 815
27.11.02 15:43

Gleder meg som en unge på lille-julaften!

harryklein
harrykleinInnlegg: 1212
27.11.02 18:20
"Serien er skrevet i anledning Skrue-firgurens 55-årsdag, dvs. det er i år 55 år siden "Jul på Bjørnefjell"."

Nei, det er han ikkje. Serien er skrive som ein hvilken som helst annan serie. At det er ei jubileumshistorie, er noko Donald Duck & Co (eller kanskje ECN, det er eg ikkje sikker på) har dikta opp. Eg spurte nettopp Don om dette på e-post, og han _visste_ ikkje eingong at han hadde skrive ein jubileumshistorie (dessutan likar han ikkje tanken på å skrive "jubileumshistorier" til ikkje-runde tal...). Likevel gjorde det han ingenting. Det føltes som ei spesiell historie for han då han skreiv ho, og difor går det greitt for han at det er det ho er merka som...

Likevel: Serien er _ikkje_ skrive i anledning Skrue-figurens 55-årsdag.

O.L.A.F.S.O.L.S.T.R.A.N.D *)
www.andebyonline.com

*) Omdiskutert, Levande Andeby-Fan, Sørtrønder, Overmenneske og Legende, Sjelden Tåpelig og Rar, men Andebyengasjert og Nysgjerrig til Dommedag
Klikk for å gå tilbake til toppen