Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skrue Pocket, dårligere?

NYTT TEMA
tomkrist
tomkristInnlegg: 4019
27.11.02 07:27
Har alltid kjøpt pocketbøkene som kommer ut hver måned.
Jeg synes at kvaliteten på disse har blitt dårligere og dårligere.Er det bare meg? Historiene er blitt tynnere, og innholdsløst. Jeg savner tia da Mikke dro tilbake til fortiden, eller når Skrue var på skattejakt, men nå er det som om dette har blitt forandret på ett vis. Den siste pocketen , husker ikke hva den het men som kom i November er hittil den aller verste.

*SUKK*

T.K

pistachio
pistachioInnlegg: 2279
27.11.02 07:35
Det er oppigjen trykk, mye av det.

De eldste Scrue pocketene, var nok endel bedre ja.
Mer B-gjeng fortellinger osv osv...
varjen
varjenInnlegg: 15092
27.11.02 14:41
Synes kvaliteten på Donald Pocket alltid har vært ganske dårlig, med kjedelige, humorløse historier og dårlige tegninger. Synes bladene holder mye høyere kvalitet.

varjen - som netopp solgte pocket samlingen sin
Gorbie
GorbieInnlegg: 122
02.12.02 13:55
Når det gjelder Donald pocket (men ikke nødvendigvis Skrue pocket som diskusjonen egentlig handlet om), så er det der de aller beste historiene er. De er mye morsommere og mer spennende enn de i bladene.

Gjør deg en tjeneste og se her et øyeblikk
http://quiz.ravenblack.net/blood.pl?biter=Gorbus
studenten
studentenInnlegg: 75
03.12.02 11:11
tomkrist skrev:
Jeg synes at kvaliteten på disse har blitt dårligere og dårligere.Er det bare meg?

Nå kjøper jeg ikke så ofte SP, så jeg vet vel ikke helt, men med DP har jeg et liknende forhold som det du beskriver. Kanskje jeg begynner å bli gammel, hehe (er 23)
TRexUnited
TRexUnitedInnlegg: 4473
03.12.02 11:25
tomkrist skrev:
Jeg synes at kvaliteten på disse har blitt dårligere og dårligere.Er det bare meg? Historiene er blitt tynnere, og innholdsløst. Jeg savner tia da Mikke dro tilbake til fortiden, eller når Skrue var på skattejakt, men nå er det som om dette har blitt forandret på ett vis. Den siste pocketen , husker ikke hva den het men som kom i November er hittil den aller verste.

*SUKK*

T.K

Bra innlgegg. Har reagert på det samme selv.

TrexUnited
tomkrist
tomkristInnlegg: 4019
03.12.02 21:28
Ei, jeg gjorde en tabbe her, jeg mente selfølgelig Donald Pocket.

Beklager det da:) Må ha vært forvirret her på jobben da jeg skrev det.

T:K
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg