Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Det er vel for svingende PONDUS som er best!

NYTT TEMA
Standard01
Standard01Innlegg: 13
08.04.03 10:42
Pondus ruler over alle tegneserier, det vet da selv den mest åndsfraværende person. Der er der det er HUMOR, det sier jeg bare. Jokke på nye dame-eventyr, blir det bedre? Jeg må allikevel være enig i at Rocky er meget god. Donald har også sine gode sider.
Alright!
jonas
jonasInnlegg: 29460
08.04.03 10:46
Du skulle skrevet overskriften slik: "Det er vel, for svingende, PONDUS som er best". Dette ville implisert at Pondus er best for folk som danser swing. Noe som hadde vært morsomt.

Men Pondus er morsomt men har begynt å gjenta seg selv for mye.
NiGoZeroIchi
NiGoZeroIchiInnlegg: 13899
08.04.03 10:57
HAH!!
Det beste innen humorstriper er selvfølgelig Azumanga Daioh!
neal
nealInnlegg: 1500
08.04.03 12:13
blant humorserier er Pondus av de bedre, men den beste serien, sånn generellt, er The Preacher.
Narvi
NarviInnlegg: 1965
09.04.03 00:47
Jeg mener at Pondus er blandt de bedre humor stripeseriene...men morsomst er stort sett det Garth Ennis har fingrene i...best er derimot Sandman og tidvis Books of Magic, for ingen slår Gaiman:)
neal
nealInnlegg: 1500
09.04.03 08:55
har aldri forstått hva som er med Sandman. kjøpte et blad med det for noen år siden og historien var grei nok, men tegningene var noe av det verste jeg har sett siden visse striper av Judge Dredd (og jeg mistenker at samme tegner var involvert på ett eller annet vis)
jonas
jonasInnlegg: 29460
09.04.03 11:51
Du kan ikke forstå Sandman av ett blad. Sandman forteller en kompleks historie som strekker seg over 9 samlebøker(hver er ca.10 blader). Inni den største historia er det drøssevis med små og store historier. Det er vanskelig å forklare men du burde kjøpe paperbacken Preludes&Nocturnes, det er vel første i serien.
Kinetiks
KinetiksInnlegg: 263
09.04.03 20:50
"Du kan ikke forstå Sandman av ett blad. Sandman forteller en kompleks historie som strekker seg over 9 samlebøker(hver er ca.10 blader)."

Er faktisk 10 bøker på 'cirka 7 blader hver'. Sandman-serien ble avsluttet på #75...
sirgalahad
sirgalahadInnlegg: 6
15.09.03 22:08
den boka er drit kul
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg