Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Uoversikteligt og misstavet!

NYTT TEMA
Movormind
MovormindInnlegg: 3
04.05.03 04:44
Hvorfor kommer alLtid Mikke sigende når Langbein bare driver og sløver'n utforbi huset sitt på somoftest solfyllte dager?
Hvorfor gidder han da vel det?
Hvorfor flytter ikke Mikke sin vei?
Alle kompisene hans er tvilsomme og bryr seg ikke det fnugg i dugg hva han nå enn driver på med om dagene.
Han fungerte noelunde før, men så endte tydeligthvis serietegnerene opp noen slags syre med snakkende gullfisker og snøstjelende fisker og alle mulig slags usmakelige retter av hva det nå enn måtte være de skulle ha fått i seg de hærsens harkete serietegnerene!
Jeg blir så provosert av det.
Hvorfor går aldri Ole Dole og Doffen i kjirken på søndagene? Man skulle jo som så tro det da etter ett par tusen blader.
Andeby innebærer ikke akuratt det meste av IQ på veien gjennom sidene påvei mot de gode gammle klassikerene som skjuler seg innimellom og på slutten av bladene. De er de klart beste. Det samme er de eldre seriene hvor det var litt moral og fantasi i bruk... Slik blir det bare nesten ikke idag...
Men bladet kjøper jeg da for det. Skulle jo ikke bare ha manglet det da nei.
DE NYE MIKKE MUS SERIENE ER IKKE EN DEL AV KAKA NEI!
Kanskje for de aller yngste og ungeste, men ikke meg! =)
studenten
studentenInnlegg: 75
06.05.03 16:06
Innrøm det, du begynner å bli gammel... ;-)
Narvi
NarviInnlegg: 1965
07.05.03 20:54
det er fascinerende når folk som er påvirket av alkohol(eller er overtrøtte) skriver innlegg:)
Pjekkert2
Pjekkert2Innlegg: 1764
08.05.03 09:33
Langbein er og blir en slask og en dagdriver. At en vellykket og intelligent mus som Mikke er bestvenn med denne hunden (!) er et mysterium.
Paxman
PaxmanInnlegg: 103
08.05.03 17:32
Kan jeg, ydmykt, få fåreslå at du tar et aldri så lite norskkurs?
strawfoot
strawfootInnlegg: 3573
09.05.03 10:21
"Pjekkert2 skrev:
Langbein er og blir en slask og en dagdriver. At en vellykket og intelligent mus som Mikke er bestvenn med denne hunden (!) er et mysterium."

Vellykket og intelligent? Mikke er en snusfornuftig, irriterende arrogant gnager uten bakkekontakt. At han er så heldig å ha en sympatisk og jordnær (dog litt irriterende) bikkje ved navn Langbein som kamerat burde han prise seg lykkelig over.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg