Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tommy & Tiger'n / Dracula / Månebaronen

NYTT TEMA
gabrielx
gabrielxInnlegg: 5769
20.05.03 00:45
Er T&T fremdeles et interessant samleobjekt eller har interessen forsvunnet de siste par årene?

Snakker her om det norske bladet - har de 4-5 første årgangene tilnærmet komplett (inklusive de aller første bladene fra årgang 1) og vurderte litt å kvitte meg med dem siden de bare ligger og støver ned i esker.

Har også en håndfull av de første Dracula og Månebaronen-bladene på norsk fra og med utgave 1 (disse gikk vel inn etter forholdsvis kort tid).

Noen som har tanker om dette?
gabrielx
21.05.03 04:39
Kom på at jeg jammen har noen Våghalsen (Daredevil)-blader fra tidlig 80-tall også - denne serien led vel samme skjebne her i Norge som både Månebaronen og Dracula (nevnt i forrige innlegg).

Noen som har kommentarer?
moto
motoInnlegg: 3181
21.05.03 04:41
Månebaronen, hva var det for noe? (lyder kjent)
nukualofa
nukualofaInnlegg: 8661
21.05.03 04:43
De første t&t-bladene er verdt en del blant samlene, fordi de ble trykket i et lite opplag. Selv om interessen for T&T har gått litt ned, tviler jeg på at verdien har sunket.
gabrielx
21.05.03 04:45
Ang. Månebaronen:
Er vel i utgangspunktet en Marvel-figur (tror jeg). Fant ut at den kom ut som egen serie i Norge 1981-1983, så de eksemplarene jeg har er nok fra 1981/1982 vil jeg tro (ligger på loftet og jeg har ikke sjekket enda, bare fikk en fiks idè om å kvitte meg med tegneserier som jeg aldri ser på lenger).
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester