Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny Sandman-historie

NYTT TEMA
jonas
jonasInnlegg: 29946
15.09.03 00:35
Jeg leste i herremagasinet Mann at Neil Gaiman arbeider med en ny Sandman-bok, denne skulle visstnok komme i september engang. Siden jeg har et treigt modem som kræsjer stadig vekk blir det vanskelig å surfe rundt og lete etter info, derfor spør jeg pent om det er noen her som kan fortelle mer om hva tegneserieguden Gaiman driver med?
ThePhantom
ThePhantomInnlegg: 228
15.09.03 09:14
En ny Sandman bok hadde vært konge! Jeg istemmer og vil også gjerne vite om noen har mere info!

Ellers kan det opplyses at Gaiman for øyeblikket jobber med en genial sak for Marvel, "1602", en 8-delers miniserie hvor Marvel-universet er flyttet til år 1602, Elisabeth I regjeringstid.

Så langt har 2 deler kommet ut, geniale saker. Anbefales!
666joh
666johInnlegg: 7749
15.09.03 09:59
The Sandman- Endless Nights slippes i butikkene 17 sep. og er en luksushardcover sak der Gaiman har skrevet en ny historie til hver av "the endless". Forskjellig tegner på hver historie, mye bra folk, noe som er ekstra morsomt siden den originale serien strengt tatt ofte var ganske svak på streksida. Jeg gleder meg i alle fall.
Lineup-
Glenn Fabry
Milo Manara
Miguelanxo Prado
Frank Quitely
P. Craig Russel
Bill Sienkiewicz
Barron Storey
+ cover av Dave McKean
Kinetiks
KinetiksInnlegg: 263
15.09.03 16:26
Outland i Oslo skal visstnok få den inn på torsdag eller noe... Blir artig det :))
sirgalahad
sirgalahadInnlegg: 6
15.09.03 22:05
jo sandman serien ruler, outland har jo mye kult, skulle bare ;nske de hadde buffy i vhs format
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg