Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Prepubertal pytonleser

NYTT TEMA
Lebbe
LebbeInnlegg: 5184
17.09.03 21:49
Hvor mye tror dere jeg har blitt påvirket ved å starte å lese bladene 'Mad' og 'Pyton' i en alder av 8 år? Jeg er flink til å lese ihvertfall.

LEB-

livebad.com
antipsykopat.net/forum/

[At least livebad has a reason to be so bad, what's your excuse?]
Ceur
CeurInnlegg: 16610
17.09.03 21:51
Hvor mye tror du jeg ble påvirket av det samme? Jeg leste Pyton jevnlig fra jeg var 8 til jeg var 12 eller noe sånt, siden min bror kjøpte det. Jeg digget det til og med.
Lebbe
18.09.03 13:52
Jeg tror vi får et sexliv som andre ville definert som «kvalmt». Spesielt etter alle Dølle Døkk seriene... ;-) Hva syns du var morsomst da? Holder en knapp på dirt-punkern Ramon! Han er steintøff! Han nerden i deep shit junkies er også kul.

LEB-

livebad.com
antipsykopat.net/forum/

Ceur
18.09.03 14:08
Tenk så søte vi hadde vært sammen.

Jeg vet ikke helt. Tror jeg likte Jugenissen og Hellitern og Halvitern aller best, men det var mye skøy.
Lebbe
18.09.03 15:47
Tror du det? Hellitern og halvlitern var en av favorittene da, men har gått lei i lengden... synes ikke Bjørn Ousland er noe tess lenger i sin helhet. Han tegnet og skrev siggen og piggen i t&t og det var enda lammere. Sist ut var detta fjollete eventyrgreiene hans.

Jugenissen husker jeg ikke. Hva var det igjen?

LEB-

livebad.com
antipsykopat.net/forum/

Ceur
18.09.03 15:48
Jugenissen er den onde broren til Julenissen.

Tror, det ja.

Dølle Døkk. Det likte jeg. :)
SaikO
SaikOInnlegg: 209
18.09.03 16:04
Hmm, dette her kjenner jeg meg igjen.
Broren min pleide alltid å kjøpte pyton og jeg leste i smug.
Likte nok best deep shit junkies og hellitern og halvlitern.
Husker spesielt en deep shit junkies hvor de spilte "ut mot havet" på noen gigantiske høyttalere på slutten.

Apropos. Han som tegnet dølle døck bor rett i nærheten her, gikk i paralellklassen til sønnen hans på ungdomsskolen.
Lebbe
18.09.03 16:08
Njaaa.... han ble også tam etterhvert. Meget anal-fiksert humor, bokstavelig talt. Det har definitivt gjort noe med mitt sinn ved å lese analfiksert humor i en alder av 8 år. Fantasiene mine er tanker som helst skal UT! Hehe...

Øych, vil du se musikkband som er som tatt ut av pytonbladene sjekk ut www.spolmask.net

LEB-

livebad.com
antipsykopat.net/forum/

Lebbe
18.09.03 16:09
Heter ikke han Tommy? Han må vœre psyk!

LEB-

livebad.com
antipsykopat.net/forum/

blomert
blomertInnlegg: 6747
19.09.03 12:44
Lebbe skrev:
antipsykopat.net/forum/

http://www.antipsykopat.net/Psykopatroboten.jpg
luh, han der vet jeg både hvem er og hvor bor.
- - - - - - - - - - - - -
gjeninnfør hatten!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester