Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

1,4 MILLIONER NORDMENN SNART DØD.

NYTT TEMA
Permit
PermitInnlegg: 1901
22.07.09 20:49

Myndighetene og toppene i helsevesnet lyver så det stinker av dem, dem sier at svineinfluensaen er ufarlig, dette er ikke sant, dem sier det for å ikke skape panikk i befolkningen.

Sannheten er at 1,4 millioner nordmenn kan dø iløpet av høsten.

Hvis en skjekker litt på hva som skjer internationale fora som er lukket for hvermansen, vil en se at svineinfluensaen er en trussel mot jordens befolkning.

Jeg har fått tilgang til slik info , da jeg kjnner folk som har tilgang til hemmelig info.

Det finnes pr idag ingen vaksine, og den dagen den er tilgjengelig vil politikere på høyt nivå og deres nære bli prioritert.

Jeg kan desverre ikke legge ut info her, men kan gjøre det om noen sender mail til meg.

(Innlegget ble redigert 30.04.11 10:41)

CtrlAltDelte9
CtrlAltDelte9Innlegg: 6
22.07.09 20:58
Permit: Sannheten er at 1,4 millioner nordmenn kan dø iløpet av høsten.

At 1,4 millioner kan bli smittet betyr ikke at 1,4 vil dø!

Permit
22.07.09 21:00
CtrlAltDelte9: At 1,4 millioner kan bli smittet betyr ikke at 1,4 vil dø!

Jepp, 1,4 millioner kan dø.

Det som er spesielt er at dette er en ny type virus som vi ikke har møtt før og dermed ikke har antistoffer mot, derfor risikerer vi at mange blir syke og dør etter kort tid.

Emol
EmolInnlegg: 18341
22.07.09 21:05
Permit: Jepp, 1,4 millioner kan dø.  Det som er spesielt er at dette er en ny type virus som vi ikke har møtt før og dermed ikke har antistoffer mot, derfor risikerer vi at mange blir syke og dør etter kort tid.

Av 90 000 som er smittet har 500 dødd
(leste det tildligere idag, men finner ikke link nå)

CtrlAltDelte9
22.07.09 21:09
Permit: Jepp, 1,4 millioner kan dø.  Det som er spesielt er at dette er en ny type virus som vi ikke har møtt før og dermed ikke har antistoffer mot, derfor risikerer vi at mange blir syke og dør etter kort tid.

Tviler men...

Har da vært snakk om at denne influensaen ikke skulle være så farlig som det var trodd fra begynnelsen.

Har da vært massevis av tilfeller der folk har blitt smittet men deretter har blitt så godt som friske igjen, så det skal ikke være noe mer en en ganske almindlig influensa.

Såklart, med svake og eldre med dårligere immunforsvar så blir det en annen sak.

Kengumamma
KengumammaInnlegg: 2738
22.07.09 21:11

Bare glem det!!!! Vi har ikke vært på ferie ennå, så noe sånn tull skal vi ikke ha.

Permit
22.07.09 21:12
Emol: Av 90 000 som er smittet har 500 dødd
(leste det tildligere idag, men finner ikke link nå)

Du må ikke tro på alt du leser, det vil bli kaos på hele kloden om folk får vite at sjansen for å dø er 1 mot 3.Det vil si at 33% av norges befolkning vil dø.Hvis det er 3 familiemedlemmer vil en av dem dø statestikkisk sett.

susilu
susiluInnlegg: 37113
22.07.09 21:15

Hvor mange er smittet da?

Permit
22.07.09 21:16
CtrlAltDelte9: men... Har da vært snakk om at denne influensaen ikke skulle være så farlig som det var trodd fra begynnelsen.

Det vil bli kaos over hele kloden og hele det finansielle systemet vil bryte sammen, finanskrisen blir som null i forhold, derfor må alt dysses ned lengst mulig, det jobbes på høygir for å lage medisin.

Permit
22.07.09 21:20
Kengumamma: Bare glem det!!!! Vi har ikke vært på ferie ennå, så noe sånn tull skal vi ikke ha.

Jeg kommer til å kjøpe inn hermetikk for 1års tid, så vil jeg flytte til ett avfolket område på Finnmarkskysten.Der er det mulihet å leve av fisk og fangst, jeg vil ikke ha behov for menneskelig kontakt.

Sobchak
SobchakInnlegg: 8553
22.07.09 21:22

Hvor leste du dette? Nyhetsspeilet?

DetErMegJa
DetErMegJaInnlegg: 1477
22.07.09 21:23
Kengumamma: Bare glem det!!!! Vi har ikke vært på ferie ennå, så noe sånn tull skal vi ikke ha.

Jeg har ikke begynt på ferien engang og skal ikke daue før den tid. Skal også ha med meg rypejakta i september.:)

CtrlAltDelte9
22.07.09 21:25

Så det er altså noen du kjenner som har gitt deg informasjonen. Hemmelig informasjon? Disse bekjentskapene dine virker som å være langt oppi dette. Eller?

Dette er vel heller noe DU antar, istedet for at du vet?

johnnyGG
johnnyGGInnlegg: 31975
22.07.09 21:28
Permit: Jeg kommer til å kjøpe inn hermetikk for 1års tid, så vil jeg flytte til ett avfolket område på Finnmarkskysten.Der er det mulihet å leve av fisk og fangst, jeg vil ikke ha behov for menneskelig kontakt.

Den er grei. Regner med du kommer ruslende tilbake dagen derpå.

Spud
SpudInnlegg: 21101
22.07.09 21:29
Permit: Der er det mulihet å leve av fisk og fangst, jeg vil ikke ha behov for menneskelig kontakt.

Hva gjør du når fisken og viltet også blir smitta?

Ser at det var dumt av meg å kjøpe leilighet iår. Skulle venta til høsten- blir mange dødsbo for salg tydeligvis.

Nick_Name
Nick_NameInnlegg: 5930
22.07.09 21:29
Permit: Jeg kommer til å kjøpe inn hermetikk for 1års tid, så vil jeg flytte til ett avfolket område på Finnmarkskysten.

Jeg håper for guds skyld at dette området er utenfor nettdekning,slik at vi slipper trollingen din for en stund...

Jobs
JobsInnlegg: 11490
22.07.09 21:34

Dette kan skje om viruset muterer og det er ikke usansynlig,husk Spanskesyken i 1918 begynte også forsiktig på våren,men kom når høsten kom så slo den til med full kraft.

MichaelMyAngel
MichaelMyAngelInnlegg: 4651
22.07.09 21:38

HAHAHAHAHAHA!!!! nå måtte jeg le! Dette skjer HVER ENESTE gang det kommer en ny farlig sykdom! Folk spår dødsfall i hopesvis, men det ender med at dem som dør av sykdommen i utgangspunktet var veldig svake mennesker. Naturens måte å rydde opp på. At det hver dag dør 1000 vis av vanlig influensa tar ingen notis av. Av alt 141 smittede i Norge, er det EN (les: EN) som har blitt alvorlig syk og nå ligger i respirator. Dette som følge av  at hun lider av en alvorlig kronisk lungesykdom fra før av. MEDIA selger på dette! Selvfølgelig kan mange bli smittet av svineinfluensa, men at det blir døden til følge for alle som smittes er BS.

Eneste grunnen til at din "informasjon" ikke har blitt kjent for Norge og ellers, er at det er fullstendig løgn fra enden til annen! Skjerp deg!

MichaelMyAngel
MichaelMyAngelInnlegg: 4651
22.07.09 21:39
Jobs: Dette kan skje om viruset muterer og det er ikke usansynlig,husk Spanskesyken i 1918 begynte også forsiktig på våren,men kom når høsten kom så slo den til med full kraft.

vel...la oss for gud skyld håpe at utviklingen har kommet seg noen hakk på 90 år....

Permit
22.07.09 21:43
Jobs: Dette kan skje om viruset muterer og det er ikke usansynlig,husk Spanskesyken i 1918 begynte også forsiktig på våren,men kom når høsten kom så slo den til med full kraft.

Endelig en som ser alvoret i situasjonen.

Permit
22.07.09 21:49
MichaelMyAngel: HAHAHAHAHAHA!!!! nå måtte jeg le! Dette skjer HVER ENESTE gang det kommer en ny farlig sykdom! Folk spår dødsfall i hopesvis, men det ender med at dem som dør av sykdommen i utgangspunktet var veldig svake mennesker. Naturens måte å rydde opp på. At det hver dag dør 1000 vis av vanlig influensa tar ingen notis av. Av alt 141 smittede i Norge, er det EN (les: EN) som har blitt alvorlig syk og nå ligger i respirator. Dette som følge av  at hun lider av en alvorlig kronisk lungesykdom fra før av. MEDIA selger på dette! Selvfølgelig kan mange bli smittet av svineinfluensa, men at det blir døden til følge for alle som smittes er BS. Eneste grunnen til at din "informasjon" ikke har blitt kjent for Norge og ellers, er at det er fullstendig løgn fra enden til annen! Skjerp deg!  

Det er sannsynlig at viruset muterer, det er heller ikke pr idag tilgjengelig vaksine.

Den som ikke ser alvoret her, må være lite opplyst eller ha lite kunnskap om samfunnet generelt.

longines-
longines-Innlegg: 773
22.07.09 21:50
Permit: Jeg kommer til å kjøpe inn hermetikk for 1års tid, så vil jeg flytte til ett avfolket område på Finnmarkskysten.Der er det mulihet å leve av fisk og fangst, jeg vil ikke ha behov for menneskelig kontakt.

lol

TURBRA
TURBRAInnlegg: 39517
22.07.09 21:51

En del mennesker i Australia har allerede fått vaksinen, men det tar seks til åtte uker for å se hvordan den virker.. Så snart de ser om den er trygg og effektiv, vil den bli tilgjengelig for allmenheten.Hvis den hadde vært så livstruende hadde mange fler dødd enn de noe over 700 mennesker som er døde til nå?

Forstår ikke vitsen ved å komme med slik krisemaksimering?

-Tester vaksinen på mennesker;
http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/article384815.ece

(Innlegget ble redigert 22.07.09 21:55)

CtrlAltDelte9
22.07.09 21:55
Permit: Den som ikke ser alvoret her, må være lite opplyst eller ha lite kunnskap om samfunnet generelt.

Ja, du virker jo godt opplyst ihvertfall. Hemmelig informasjon fra noe kjennskap du har.

(Innlegget ble redigert 22.07.09 21:57)

Jobs
JobsInnlegg: 11490
22.07.09 21:56
TURBRA: Forstår ikke vitsen ved å komme med slik krisemaksimering?

Tror du den vaksinen hjelper om viruset muterer?

TURBRA
TURBRAInnlegg: 39517
22.07.09 22:02
Jobs: Tror du den vaksinen hjelper om viruset muterer?

Jeg har ikke sagt at vaksinen vil hjelpe, det vet man jo ikke.... Likevel tror jeg absolutt ikke noe på at 1,4 nordmenn vil dø av svineinfluensa.

Permit
22.07.09 22:06
Jobs: Tror du den vaksinen hjelper om viruset muterer?

DEt er akkurat det som vil skje ifølge hemmelig rapport, og det vil heller ikke finnes vaksine som virker, vi vil dø som fluer.

enigma_undercover
enigma_undercoverInnlegg: 6741
22.07.09 22:14

Det finnes i dag vaksine mot svineinfluensa. Det er imidlertid så nytt medikament at det ikke har fått noe navn enda (jfr. min legevenninne).

johnnyGG
johnnyGGInnlegg: 31975
22.07.09 22:16

Kunne eventuelt kjøpe munnbind istedet for denne ekspedisjonen som ikke blir noe av?

viggowonka
viggowonkaInnlegg: 427
22.07.09 22:16

ANGST!!!...Jeg som trodde at svineinfluensaen bare påvirket skattesnytere,lisens sniker og folk som kjører uten bilbelte(og andre svinepelser).

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg