Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bok bestilt

NYTT TEMA
magicdragon
magicdragonInnlegg: 645
12.01.12 22:37

Har bestilt denne boka fra amazon: http://www.amazon.com/UFOs-Generals-Pilots-Government-Officials/dp/0307716848

Noen KTere som er overasket over at en av de såkalte "debunkerne" har handla seg ufo bok? Noen som har lest den foresten? Regner med å få den i posten til neste uke.

Mulig jeg skriver et lite sammendrag etter jeg har lest den, hvis jeg gidder.

Kul_Djevel
Kul_DjevelInnlegg: 89433
12.01.12 23:08
magicdragon: Noen KTere som er overasket over at en av de såkalte "debunkerne" har handla seg ufo bok?

Det er vel ikke noe mere overraskende det enn at såkalte "konspirasjonsteoretikere" kjøper bøker og leser om offisielle vedtatte teorier. Synes det er mye spennende der.

Kunnskap kan man og skal man erverve overalt :) Det er kun tåper som begrenser sin egen horisont. Så du er ingen tåpe da med andre ord:)

Kom gjerne med et resyme.

Naresa
NaresaInnlegg: 1578
13.01.12 08:12
magicdragon: Noen KTere som er overasket over at en av de såkalte "debunkerne" har handla seg ufo bok?

Vil du ha en tommel? 

magicdragon
13.01.12 19:36
Kul_Djevel: Kunnskap kan man og skal man erverve overalt :) Det er kun tåper som begrenser sin egen horisont.

Ja det er jeg enig i. Blir nok spennende lesning. Selveste Michio Kaku har jo kommentert boka i positive ordelag. Det er jo ikke værst. http://www.youtube.com/watch?v=2pw13F7ahjY

0gg0
0gg0Innlegg: 38607
14.01.12 02:42
magicdragon: . Selveste Michio Kaku har jo kommentert boka i positive ordelag.

Virker som en glup fyr det der, men man må lure litt når han tror at bibelen er basert på vitenskap.

magicdragon
14.01.12 15:31
0gg0: Virker som en glup fyr det der, men man må lure litt når han tror at bibelen er basert på vitenskap.

Hæ? Michio har da vel aldri påstått at bibelen er basert på vitenskap, hvor får du det i fra?

0gg0
14.01.12 16:39
magicdragon: Michio har da vel aldri påstått at bibelen er basert på vitenskap, hvor får du det i fra?

Herfra. Mye gudesnakk fra mannen.

Messagefromtime
MessagefromtimeInnlegg: 14472
14.01.12 16:46
0gg0: Virker som en glup fyr det der, men man må lure litt når han tror at bibelen er basert på vitenskap.

Det er mange som mener at de bibelske tekstene er basert på vitenskap i sin orginale form. Fortsatt er det spor etter klar vitenskap i bibelen.

NT er skrevet på gresk coptisk det første gangen det ble skrevet

religion har ikke noe med disse orginaltekstene å gjøre, det er vatikanet som skrudde dem rundt til en religion.

Messagefromtime
14.01.12 16:50
0gg0: Herfra. Mye gudesnakk fra mannen.

Kristne bruker slike uttalelser for å forvare religion mens det er ment diplomatisk fra vitenskapsmenn.

Istedt for å kalle det naturlover eller lover i universell fysikk så kaller de det the god of order...

De er like religiøse som meg eller katten min.

Vitenskapen vil ta hevn over brenningen av vitenskapsmenn under kristendommens tid.... Vent og se...

Naresa
14.01.12 16:58
0gg0: Mye gudesnakk fra mannen.

God of order/God of harmony ja.. Ikke mye 'personal god' snakk fra han. 

(Innlegget ble redigert 14.01.12 16:58)

pekåve
pekåveInnlegg: 1090
14.01.12 17:25
Messagefromtime: Vitenskapen vil ta hevn over brenningen av vitenskapsmenn under kristendommens tid.... Vent og se...

Kommer aldri til å skje.

Husk den knallsterke konstellasjonen som i dag regjerer mellom makt og religion rundt om i verden. Disse har også 100 prosent kontroll over vitenskapen. Dvs at vitenskapen holder kjeft om det de vet om kontroversielle ting som kan skade religionene.

Vi som søker Ufo-facts vet da det.

Messagefromtime
14.01.12 17:40
pekåve: Kommer aldri til å skje.
Husk den knallsterke konstellasjonen som i dag regjerer mellom makt og religion rundt om i verden. Disse har også 100 prosent kontroll over vitenskapen. Dvs at vitenskapen holder kjeft om det de vet om kontroversielle ting som kan skade religionene.
Vi som søker Ufo-facts vet da det.

De som søker UFO fact der UFO facts ikke finnes TROR det.

Sånn er det ikke.

Kaku selv har stått på talerstolen og gjort latter av den katolske kirken for brenningen av Georgio Bruno.

De driter loddrett i om Pinsevennene må ta ned bildet av jesus i bedehuset.

0gg0
14.01.12 17:51
Naresa: God of order/God of harmony ja.. Ikke mye 'personal god' snakk fra han.

Meget mulig. Hadde blitt litt skuffet om han var av den typen.

Denne har jeg ikke sett, men kan kanskje være interessant for dere KTere som har sansen for fyren.

Dr. Michio Kaku explains why 9/11 Conspiracies are bullshit

magicdragon
14.01.12 18:17
0gg0: Meget mulig. Hadde blitt litt skuffet om han var av den typen. Denne har jeg ikke sett, men kan kanskje være interessant for dere KTere som har sansen for fyren.

Det er som message sier, når Michio snakker om Gud, så snakker han om Gud i den konteksten Einstein brukte utrykket Gud. God of order, God of harmony etc, altså i en panteistisk setting. Altså ikke i noen religiøs forstand. At noen kristne og andre religiøse ønsker å bruke hans utsagn for å forsvare sin egen tro er jo forståelig, men de missforstår. 

magicdragon
14.01.12 18:19
0gg0: Meget mulig. Hadde blitt litt skuffet om han var av den typen. Denne har jeg ikke sett, men kan kanskje være interessant for dere KTere som har sansen for fyren.

I denne videon gir Michio et aldri så lite "Blow" mot religion og bibelen. http://www.youtube.com/watch?v=NpW_Q_J4HF4

Naresa
14.01.12 20:04
0gg0: Denne har jeg ikke sett, men kan kanskje være interessant for dere KTere som har sansen for fyren.

Meh, interesser meg ikke for slikt. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg