Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny regjering

NYTT TEMA
Kul_Djevel
Kul_DjevelInnlegg: 89433
16.10.13 10:41

Å poste dette på politikkforumet vil bare føre til at det blir sendt hit på UFO, men her inne er jo stedet for "grunnløse" spekulasjoner og andre "ville" teorier.

Monica Mæland fra Høyre og Bergen varslet fra til politiet om en angivelig korrupsjonssak i Bergen. Dette gjorde hun da hun allerede hadde blitt spurt om å bli minister i den nye H/Frp-regjeringen. Forholdet hun varslet fra om skal visstnok være noe som har skjedd så langt tilbake som i 2012.

Er det kun tilfeldig at hun plutselig varslet fra om dette eller ble dette varslet fra om pga hennes inntog i regjeringen? Jeg aner ikke, men synes faktisk det virker som om noe skurrer her. Jeg påstår ikke at hun var innblandet i denne angivelige korrupsjonssaken. Absolutt ikke. Det tror jeg ikke. Det jeg lurer på er om hun har visst om både saken og personer lenge, men at dette plutselig ble et skjelett i skapet som måtte ut før hun gikk i regjering, så dette ikke ble et forstyrrende element. Her mener jeg journalister må grave litt.

Noen synspunkt?

(Innlegget ble redigert 16.10.13 10:43)

Oberst_Blimp
Oberst_BlimpInnlegg: 4519
16.10.13 12:52
Kul_Djevel: Noen synspunkt?

Hm, det kan jo hende det. Sprøere ting har skjedd. :)

Men ville det vært i hennes interesse å dolke den korrupsjonssiktede i ryggen nå, når vedkommende, hvis dine spekuleringer stemmer, veldig lett kan dra henne med seg ned i dragsuget?

Kul_Djevel
16.10.13 13:00
Oberst_Blimp: Hm, det kan jo hende det. Sprøere ting har skjedd. :)
Men ville det vært i hennes interesse å dolke den korrupsjonssiktede i ryggen nå, når vedkommende, hvis dine spekuleringer stemmer, veldig lett kan dra henne med seg ned i dragsuget?

Synes jo timingen for å plutselig varsle politiet virker å kunne være mer enn tilfeldig, men på en annen side så aner jeg jo ikke. Spørs om dette er noe man må gravere dypere i. Det er jo tradisjon ved alle nye regjeringer at en og annen etterhvert ryker ut pga skandaler eller lignende man helt ikke kunne forutse.

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 50130
17.10.13 16:09
Kul_Djevel: Spørs om dette er noe man må gravere dypere i.

Vi får stole på at snuten finner ut av det med tida. Det er jo politiet som er rette graveinstans i dette tilfellet. Ellers vil nok noen journalister føle seg trigget, men de må gå varsomt fram; av flere grunner.

Mvh

BE

JCDenton
JCDentonInnlegg: 6690
17.10.13 20:45

Litt utenfor åpningsinnlegget, men jeg syns nyhetsspeilet.no har vært utrolig slappe i det siste. Overhodet ingen artikkel over hva som skjuler seg bak regjeringen til Erna, ingen saftige avsløringer over agendaen til Siv Jensen, bare om UFO og folk som "snakker" på vegne av romvesner.. .

shaukat23B
shaukat23BInnlegg: 6573
24.10.13 22:17
Kul_Djevel: Å poste dette på politikkforumet vil bare føre til at det blir sendt hit på UFO, men her inne er jo stedet for "grunnløse" spekulasjoner og andre "ville" teorier. Monica Mæland fra Høyre og Bergen varslet fra til politiet om en angivelig korrupsjonssak i Bergen. Dette gjorde hun da hun allerede hadde blitt spurt om å bli minister i den nye H/Frp-regjeringen. Forholdet hun varslet fra om skal visstnok være noe som har skjedd så langt tilbake som i 2012. Er det kun tilfeldig at hun plutselig varslet fra om dette eller ble dette varslet fra om pga hennes inntog i regjeringen? Jeg aner ikke, men synes faktisk det virker som om noe skurrer her. Jeg påstår ikke at hun var innblandet i denne angivelige korrupsjonssaken. Absolutt ikke. Det tror jeg ikke. Det jeg lurer på er om hun har visst om både saken og personer lenge, men at dette plutselig ble et skjelett i skapet som måtte ut før hun gikk i regjering, så dette ikke ble et forstyrrende element. Her mener jeg journalister må grave litt. Noen synspunkt?

Lumske spill i elitene er vel vanlig. Men hva så? Mener du at hun er et slags vesen fra rommet? :)

Kul_Djevel
25.10.13 07:04
shaukat23B: Mener du at hun er et slags vesen fra rommet? :)

Og hva mener du med det spørsmålet?

Men uansett. Voksenopplæring må til. Vi lever alle i rommet og er derfor vesen fra rommet. Visste du ikke det?

shaukat23B
shaukat23BInnlegg: 6573
25.10.13 07:34
Kul_Djevel: Og hva mener du med det spørsmålet?

Jeg mente det jeg spurte om. Siden du ikke svarte nei regner jeg med du mener hun er et romvesen

Kul_Djevel
25.10.13 11:36
shaukat23B: Siden du ikke svarte nei regner jeg med du mener hun er et romvesen

Vi er alle romvesen. Vi alle bor i verdensrommet.

Det er kun de som arbeider i skatteetaten som ikke kan medregnes der.

Klikk for å gå tilbake til toppen