Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

We are NOT alone!

NYTT TEMA
tepstoflon
tepstoflonInnlegg: 424
15.07.17 00:52

They're here, they're definitely here. Det er ingen tvil og jeg skal fortelle hvorfor.

For en tid tilbake så jeg noe som totalt forandret min virkelighetsoppfatning. På ferie i USA så jeg og tre andre noe som ikke kan være menneskeskapt. Vi var på tur og campet utenfor San Diego og vi så alle det samme. Et gigantisk flygende triangel med et svakt men stort lys i hver ende og et enda større rødlig flytende lys i midten. Flytende som at det så ut som en lysflate i bevegelse. Som ild bak et pleksiglass. Langs alle kanter gikk det flere små lys som sakte pulserte. Det var en helt uvirkelig opplevelse, mye på grunn av følgende:

1. Det beveget seg uten noen form for forstyrrelser, det fløt bare sakte bortover i veldig lav fart, muligens ikke mer enn 50-60km/t.

2. Det var enormt stort, på størrelse med en skyskraper eller større. Vi estimerte det i etterkant til flere hundre meters lengde/bredde.  

3. Det var komplett lydløst. Vi hørte absolutt ingenting fra denne gigantiske farkosten. Ikke et vindsus engang.   

4. Det kom ut av intet, var plutselig over oss i ca 45 graders vinkel og dekket nesten hele den sydlige himmelen fra vårt ståsted. Vi så først trekantformen noen minutter etter at det hadde beveget seg lengre bort fra oss. Det forsvant plutselig når det var et par km sør for oss.   

Siden det var delvis mørkt så vi ingen konturer på undersiden, men det var en solid form som dekket for bakenforliggende stjerner og dimmet lys fra byen. Vi er også litt usikre på avstand/størrelse pga mørket men at det var enormt er det ingen tvil om.   

Det var forferdelig skremmende der og da, og vi var som i en transe i timene etterpå. Det var mye Wtf, shit, ohmygod og lignende etter denne hendelsen.  

Vi har lest absolutt alt om det i etterkant og funnet at sjansene er store for at vi har regelmessige besøk av ekstremt avanserte sivilisasjoner. For oss fire er det helt åpenbart at vi ikke er alene. Det er ikke snakk om at amerikanske myndigheter har klart å holde slik vanvittig teknologi skjult for massene, så det kan ikke være noe annet enn en utenomjordisk intelligens.    Før var jeg overbevist at UFO og Aliens var oppspinn og fantasi, men ikke lenger. At Jannicke var en crazy dame med hinsides snakk om abductions og greier. Alt er snudd opp ned. Dette er faktisk virkelig.   

Det finnes fornuftige folk der ute med mye kunnskap om temaet, Richard Dolan, John Mack, Budd Hopkins, J. Allen Hynek, Linda Moulton Howe og Steven Greer selv om jeg er skeptisk til noen av sistnevntes teorier. MUFON er den mest seriøse organisasjonen vi har funnet, de rapporterer daglig om nye UFO observasjoner fra helt vanlige folk og som virker reelle. Dokumentarer som "Out of the blue" og "I know what I saw" er meget gode for de som vi vite mer om temaet.    Vi rapporterte vår hendelse til MUFON og der har vi funnet en haug med lignende observasjoner fra alle verdenshjørner. Det viste seg at det svarte triangelet vi så er sett av tusenvis av andre. Siden 1950 tallet! Det var først da vi forstod at dette umulig kan vere menneskeskapt teknologi.   

Det er lett å avfeie det jeg skriver som fjas og tull men jeg vet at det er ekte. Jeg vet at det vi så ikke er menneskeskapt. Det vi så er så ufattelig at det ikke kan beskrives med ord. Det må oppleves. De har muligens flere millioner års forsprang på oss, ikke tusen år som noen ufologer snakker om.    Teknologien for reiser i rommet blir litt spekulasjoner fra min side her nå men mest trolig er det snakk om bøying av romtiden lokalt, en type wormhole, altså at en energi så massiv blir generert av farkosten slik at den bøyer både tiden og rommet rundt. Muligens er det materie og antimaterie i sving for å klare å generere så store energimengder.  

Dolan mener vår virkelighet er primitiv og enkel, vi ser på Kardashians and what not, og koser oss med potetgull på kvelden. Han har et poeng men vi bør beholde denne virkeligheten en stund lenger, jeg tror ikke vi er klar for en "Disclosure". Det må i så tilfelle skje veldig sakte der vi etterhvert blir klar over at vi ikke er alene. Om 20 år, kanskje 100. Hvem vet.         

(Innlegget ble redigert 15.07.17 00:56)

0gg0
0gg0Innlegg: 39543
15.07.17 02:28
tepstoflon: For en tid tilbake så jeg noe som totalt forandret min virkelighetsoppfatning.

Hvordan var det før du så lyset?

malacay3
malacay3Innlegg: 20369
15.07.17 02:32

Og ingen av dere tenkte på å filme det ?

Malacay

la1goa
la1goaInnlegg: 13754
15.07.17 23:26
malacay3: Og ingen av dere tenkte på å filme det ? Malacay

Jeg skulle gjerne ha filmet den hendelsen som forårsaket trafikkulykken jeg var med i. At jeg ikke tenkte på det med en gang?

malacay3
malacay3Innlegg: 20369
15.07.17 23:36
tepstoflon: 1. Det beveget seg uten noen form for forstyrrelser, det fløt bare sakte bortover i veldig lav fart, muligens ikke mer enn 50-60km/t. 2. Det var enormt stort, på størrelse med en skyskraper eller større. Vi estimerte det i etterkant til flere hundre meters lengde/bredde.

Kan ikke sammenlignes med en trafikkulykke.

Se selv hva du skriver. Det bør være mulig å hoste opp en mobil og ta en video i dette tilfellet. Dessuten er det vel rimelig mange vitner, det var på størrelse med en skyskraper. Og absolutt ingen tenkte på å ta så mye som et bilde ?

Malacay

tepstoflon
16.07.17 00:16

To av oss klarte å filme på slutten av hendelsen men begge filmsnuttene viste ingenting, kun sort i videoen. Vi vet ikke hvorfor ingenting viser, men jeg har sett lignende filmer på youtube der dette triangel er høyere oppe og som viser svake lys i hjørnene, noen ganger det store i midten. Disse UFOer er  filmet hundrevis av ganger men ingen av filmene er bevis for noe som helst. Og der er jo problemet med å bevise slike hendelser. Som oftest ender det med bortforklaringer av alle slag.

I Belgia ble det i 1989 og 1990 tatt bilde av triangelet som mange mener er det eneste som eksisterer, men heller ikke det beviser noe. Hadde dette vært enkelt å filme eller hadde vi sett og filmet dette i dagslys så hadde Disclosure vært et faktum. 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Belgian_UFO_wave

la1goa
16.07.17 01:27
malacay3: Kan ikke sammenlignes med en trafikkulykke. Se selv hva du skriver. Det bør være mulig å hoste opp en mobil og ta en video i dette tilfellet. Dessuten er det vel rimelig mange vitner, det var på størrelse med en skyskraper. Og absolutt ingen tenkte på å ta så mye som et bilde ? Malacay

Krasjen skjedde da vi hadde en toppfart på rundt 60km/t rundt hjørnet og krasjet med et parkeringshus. Skjønt ingen tenkte på å ta bilde, det hadde forenklet ting og tang.

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 50645
16.07.17 01:49

Tommel!

Mvh

BE

som ler seg i hjel - og helt sikker på at han er dau ble han da han så at goa tråkka rett uti - med begge beina!

(Innlegget ble redigert 16.07.17 01:52)

la1goa
16.07.17 01:57
BlackEagle: helt sikker på at han er dau

Ok? Bevisbyrden er din.

Sevens7ar
Sevens7arInnlegg: 864
16.07.17 02:10
tepstoflon: I Belgia ble det i 1989 og 1990 tatt bilde av triangelet som mange mener er det eneste som eksisterer, men heller ikke det beviser noe. Hadde dette vært enkelt å filme eller hadde vi sett og filmet dette i dagslys så hadde Disclosure vært et faktum.  https://en.m.wikipedia.org/wiki/Belgian_UFO_wave

Det var jo noen som innrømmet å ha forfalsket, eller rettere sagt produsert ved hjelp av isopor og lommelykter, det bildet fra hendelsene i Beliga. De demonstrerte endatil hvorledes de hadde gjort det, og viste frem alle de andre bildene de hadde tatt før de hadde fått akkurat det resultatet de var ute etter.

Angående disse triangelformede UFO-ene så tviler jeg ikke på din historie om hva du så, men jeg tror du gjør en liten, vanlig feil når du trekker konklusjonen om at fenomenet skyldes utenomjordiske vesner med millioner av års teknologisk forsprang. "Jeg vet ikke hva dette er, derfor er det aliens/spøkelser/engler/."

Det har blitt forsket endel på akkurat dette fenomenet sorte triangler som folk har sett flere steder i verden. Den foreløpig beste forklaringen som det finnes et visst vitenskapelig belegg for, er at det dreier seg om elektriske ladninger, elektromagnetisme og plasma.

Hadde jeg vært deg, ville jeg lest meg litt opp på akkurat den forklaringen av fenomenet snarere enn å hoppe rett på de mest fantastiske hypotesene om utenomjordisk besøk. Eller i det minste i tillegg til å lese disse UFO-sidene, så kan du selv vurdere hva som virker mest sannsynlig.

BlackEagle
16.07.17 03:35
la1goa: Ok? Bevisbyrden er din.

Han trenger ikke å bevise at han sjøl er helt sikker, vet du. Det var i grunnen merkelig at du ikke allerede var klar over det, men...

KansjeD
KansjeDInnlegg: 10994
16.07.17 09:35
la1goa: Jeg skulle gjerne ha filmet den hendelsen som forårsaket trafikkulykken jeg var med i. At jeg ikke tenkte på det med en gang?

En bilulykke er gjerne over i løpet av et sekund, og naturlig nok er det litt vanskelig å ta den opp når du PLUTSELIG KASTES RUND I EN BIL... Var denne UFO-opplevelsen over like kjapt, tror du? Ble vitnene KASTET rundt på bakken av opplevelsen? Var alt over i løpet av et sekund eller to? Det er tross alt snakk om en ENORMT svær UFO, som dekket hele himmelen, ifølge vitnet.

Tbog
TbogInnlegg: 1815
16.07.17 12:33
tepstoflon: Det er lett å avfeie det jeg skriver som fjas og tull men jeg vet at det er ekte. Jeg vet at det vi så ikke er menneskeskapt

Hvordan vet du det????? Det er med en slik kommentar du trolig mister all troverdighet.

RickiBK
RickiBKInnlegg: 72334
16.07.17 12:40
BlackEagle: som ler seg i hjel - og helt sikker på at han er dau ble han da han så at goa tråkka rett uti - med begge beina!

Usj. 

Føler at vår tid her på Tellus snart er over. 

Jordboerne har tydeligvis sett våre dypeste hemmeligheter og formidler det utover verden i form av ikke-eksisterende bilder og snedig manipulerte bilder. 

Kan være på tide å finne et annet solsystem å ta bolig i. 

Takk for oss. 

sjarlenns
sjarlennsInnlegg: 9635
16.07.17 14:54
tepstoflon: Et gigantisk flygende triangel med et svakt men stort lys i hver ende og et enda større rødlig flytende lys i midten. Flytende som at det så ut som en lysflate i bevegelse. Som ild bak et pleksiglass. Langs alle kanter gikk det flere små lys som sakte pulserte. Det var en helt uvirkelig opplevelse, mye på grunn av følgende:

En kamerat og jeg så en tilsvarende objekt høsten 1997, kl 0030. Det var delvis overskyet, måneskinn og vindstille. Også denne "farkosten" hadde pulserende lys (som ikke ligner noe vi har sett hverken før eller siden) rundt kanten, men ikke noe i midten under. Den fløy meget lavt, slik at vi så konturene av skrogets form. Farten var avgjort lavere enn et passasjerfly som lander, men vesentlig større. Vi hørte lyder som ligner på en elektromotor under belastning, men kan også beskrives som å høre en bisverm. 

To dager etter var det en artikkel i lokalavisen om at flere hadde sett lignende objekter, også midt på dagen. 

Triangelen ligner på dette bildet, men hadde ikke røde lys rundt kantene. Dessuten så vi triangelen fra siden og kunne se konturene av skroget.

Ellers rapporteres det om økende antall svarte triangler rundt om på kloden. 

http://www.nuforc.org/webreports/ndxstriangle.html

http://www.ufosightingsdaily.com/2014/07/triangular-ufo-over-kassel-germany-on.html

(Innlegget ble redigert 16.07.17 15:06)

sjarlenns
16.07.17 17:43
tepstoflon: Det finnes fornuftige folk der ute med mye kunnskap om temaet, Richard Dolan, John Mack, Budd Hopkins, J. Allen Hynek, Linda Moulton Howe og Steven Greer selv om jeg er skeptisk til noen av sistnevntes teorier. MUFON er den mest seriøse organisasjonen vi har funnet, de rapporterer daglig om nye UFO observasjoner fra helt vanlige folk og som virker reelle.

Iflg Richard Dolan og Bill Ryan har CIA og andre organisasjoner i USA hatt og har som mål å lekke desinformasjon til de alternative nyhetsmediene og UFO- forskere for deretter at NASA og "offisielle" tilhørende organisasjoner sender ut pressemeldinger der "påstandene" blir avvist, og med henstilling til ikke å høre på disse tullingene. Hensikten er å diskreditere UFO- saken generelt. Det er også hevdet at MUFON allerede på 70-tallet ble infiltrert av CIA og militær etterretning. 

https://www.youtube.com/watch?v=wMhhQwbyLQc

(Innlegget ble redigert 16.07.17 17:44)

BlackEagle
16.07.17 18:59
RickiBK: Kan være på tide å finne et annet solsystem å ta bolig i. Takk for oss.

Jeg slår hurtigst følge - men jeg lurer på om ikke trådstarter bedriver en ørliten, subtil harselas med menigheten og englekoret her inne...

Mvh

BE

broren_til_noen
broren_til_noenInnlegg: 32014
16.07.17 23:46
sjarlenns: Farten var avgjort lavere enn et passasjerfly som lander, men vesentlig større.

Dette høres ut som du muligens ikke er helt enig med deg sjøl her?

Var det på den tida du hadde besøk av fru Semjase fra planeten Erra i retning Pleiadene, 500 lysår unna, som du fortalte om for et par år siden?

Du husker hun som fortalte at de brukte 7 minutter på hyperromspranget som hun kalte det. Og som fortsatte med at sivilisasjoner i 6. dimensjon reiser hvor som helst nærmest uten tidstap. 

Ja, det var rasende ergelig at hun reiste tilbake.

Det var kanskje hun som utnevnte og forfremma deg til erkeengel?

Veldig interessant om du kunne fortelle litt mer om dette.

BlackEagle
17.07.17 10:00
sjarlenns: Farten var avgjort lavere enn et passasjerfly som lander, men vesentlig større.

Altså - sammenliknet med et passasjerfly som lander, var farten avgjort lavere, men vesentlig større?

Har du røyka noe du ikke har tålt?

Mvh

BE

BlackEagle
17.07.17 10:05
sjarlenns: Iflg Richard Dolan og Bill Ryan har CIA og andre organisasjoner i USA hatt og har som mål å lekke desinformasjon til de alternative nyhetsmediene og UFO- forskere for deretter at NASA og "offisielle" tilhørende organisasjoner sender ut pressemeldinger der "påstandene" blir avvist, og med henstilling til ikke å høre på disse tullingene. Hensikten er å diskreditere UFO- saken generelt. Det er også hevdet at MUFON allerede på 70-tallet ble infiltrert av CIA og militær etterretning.

Det prosjektet ble nok nedlagt før det var igangsatt, er jeg redd. Du skrev i ditt forrige innlegg:

"En kamerat og jeg så en tilsvarende objekt høsten 1997, kl 0030. Det var delvis overskyet, måneskinn og vindstille. Også denne "farkosten" hadde pulserende lys (som ikke ligner noe vi har sett hverken før eller siden) rundt kanten, men ikke noe i midten under. Den fløy meget lavt, slik at vi så konturene av skrogets form. Farten var avgjort lavere enn et passasjerfly som lander, men vesentlig større. Vi hørte lyder som ligner på en elektromotor under belastning, men kan også beskrives som å høre en bisverm."

Hvorfor skulle nå CIA blande seg borti dette her, når de får slik uvurderlig hjelp fra deg og dine kamerater? CIA trenger jo ikke å løfte et øyelokk engang; dere klarer jo fint sjøl å latterliggjøre både deg, dere, historiene og MUFON på én gang!

Mvh

BE

sjarlenns
17.07.17 10:40
broren_til_noen: Det var kanskje hun som utnevnte og forfremma deg til erkeengel? Veldig interessant om du kunne fortelle litt mer om dette.

Hun utnevnte meg som Metatron men jeg syntes det var for hensynsfullt av henne. Derfor ble vi enige om at Erkeengel kunne være en passende tittel.

Jeg har forøvrig to barn med henne da hun var 338 og 341 år gammel. 

Eller skulle min oppgave på Terra være å opplyse fjollebukker, ignoranter, tosker, fjompenisser, nolduser, treskaller, retarder, dustinger, fehoder, fårenolduser, grasnauter, molbofjotter, suppehuer, sinkeslasker, tomskaller, dummenikker, noksagter, suseladder, tullebukker, hønsehoder, narrer, subnormale, dompapper, dummenikker, undermålere, kokoer, lunatiske, paraniode, asylmodne og åndspygmeer i komisk visdom. :-)

Oppgaven kan synes uoverkommelig, men som Semjase sier skjer alt i en overordnet langsiktig kosmisk plan. :-)

(Innlegget ble redigert 17.07.17 10:50)

BlackEagle
17.07.17 13:33
sjarlenns: Hun utnevnte meg som Metatron men jeg syntes det var for hensynsfullt av henne. Derfor ble vi enige om at Erkeengel kunne være en passende tittel. Jeg har forøvrig to barn med henne da hun var 338 og 341 år gammel. Eller skulle min oppgave på Terra være å opplyse fjollebukker, ignoranter, tosker, fjompenisser, nolduser, treskaller, retarder, dustinger, fehoder, fårenolduser, grasnauter, molbofjotter, suppehuer, sinkeslasker, tomskaller, dummenikker, noksagter, suseladder, tullebukker, hønsehoder, narrer, subnormale, dompapper, dummenikker, undermålere, kokoer, lunatiske, paraniode, asylmodne og åndspygmeer i komisk visdom. :-) Oppgaven kan synes uoverkommelig, men som Semjase sier skjer alt i en overordnet langsiktig kosmisk plan. :-)

Man kan si hva man vil om deg, sjarlenns, men humor - dét har du!

Tommel gitt!

Mvh

BE

broren_til_noen
17.07.17 14:10
sjarlenns: Eller skulle min oppgave på Terra være å opplyse fjollebukker, ignoranter, tosker, fjompenisser, nolduser, treskaller, retarder, dustinger, fehoder, fårenolduser, grasnauter, molbofjotter, suppehuer, sinkeslasker, tomskaller, dummenikker, noksagter, suseladder, tullebukker, hønsehoder, narrer, subnormale, dompapper, dummenikker, undermålere, kokoer, lunatiske, paraniode, asylmodne og åndspygmeer i komisk visdom

Så hvorfor begynte du ikke med deg sjøl?

broren_til_noen
17.07.17 14:11
sjarlenns: Jeg har forøvrig to barn med henne da hun var 338 og 341 år gammel.

Det må vel ha vært en tørr fornøyelse?

Eller, hvis hun hadde holdt på jevnlig i 338 år må det kanskje heller ha vært som å løpe naken gjennom Liertunnellen?

(Innlegget ble redigert 17.07.17 14:13)

0gg0
17.07.17 16:29
sjarlenns: Eller skulle min oppgave på Terra være å opplyse fjollebukker

Hvordan synes du at du har klart oppgaven hittil? For etter det jeg kan se, så har du kun lyktes i å "opplyse" fluekassa som du selv nevner her.

Semjase vender nok sin vrede mot deg snart.

RickiBK
RickiBKInnlegg: 72334
17.07.17 16:32
BlackEagle: var farten avgjort lavere, men vesentlig større?

Har du ikke hørt om dualisme? 

Helt vanlig der vi kommer fra. 

la1goa
17.07.17 19:07
sjarlenns: Eller skulle min oppgave på Terra være å opplyse fjollebukker, ignoranter, tosker, fjompenisser, nolduser, treskaller, retarder, dustinger, fehoder, fårenolduser, grasnauter, molbofjotter, suppehuer, sinkeslasker, tomskaller, dummenikker, noksagter, suseladder, tullebukker, hønsehoder, narrer, subnormale, dompapper, dummenikker, undermålere, kokoer, lunatiske, paraniode, asylmodne og åndspygmeer i komisk visdom. :-)

Den oppgaven vet vi er svært tung. De har akkurat lærte at jorden er rund og gjør det ytterste i å motbevise at jorden er flat. Så det blir nok for tidlig med mer informasjon.

BlackEagle
17.07.17 20:07
RickiBK: Har du ikke hørt om dualisme?

Dualisme, du liksom. Her kaller vi det noe annet ...

Mvh

BE

P. S. Den finnes i flere versjoner på tube'n.

P. P. S. Dere ande gjøres oppmerksom på at kuttet er 9 minutter langt (ah, those were the days (som er en annen sangtittel fra samme epoke, men en litt annen sjanger) - med endeløs progressiv rock), og det er ingen sang før ganske langt uti!

P. P. P. S. 's tut mir leit - ALDRI sang på den versjonen der - men på denne!

(Innlegget ble redigert 17.07.17 20:15)

tepstoflon
17.07.17 21:12

Jeg klarer ikke å quote svar her på mobil men de linkene fra sjarlenns er veldig gode. Dolan går egentlig på sak og har skjønt hele bildet. For et år siden ville jeg sagt at selv Dolan snakker tull, nå derimot...

Det er sykt mange observasjoner registrert på nuforc, og det kun av triangel UFOen, jeg tør ikke tenke på hvor mange som ligger inne av alle typer UFO i den databasen. 

Jeg ser mange skeptikere her også i denne tråden, jeg ser to leire her, de som har skjønt det og mest trolig sett en UFO og de som fortsatt lever i mørket. Jeg sier bare, keep your eyes to the skies. 

And welcome to the light (right) side.. When the time comes . 

0gg0
17.07.17 21:54
tepstoflon: linkene fra sjarlenns er veldig gode.

Ja, det kom jo som en Tsar-bombe.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg