Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Redd for aliens ?

NYTT TEMA
la1goa
la1goaInnlegg: 12135
19.07.18 21:59
KansjeD: Når påsto jeg det?

Du har ikke brukt den dummeste, men du har brukt ordet her i en eller annen form. Sjekk tråden. Om jeg brøy meg om det? Nei, hadde jeg gjort det hadde jeg gjort som deg og ropt eller truet med å rope på moderator.

KansjeD
KansjeDInnlegg: 9321
19.07.18 21:59

"Påstander og påstander fru blom, jeg ser at du lider under disse "påstandene". Har du fått tak i moderator? Den fæle goa'n kommer til å gjøre deg søvnløs i natt skal du vite."

Så du dikter altså opp at jeg vil gjøre HELT MOTSATT av det jeg skriver, ang moderator. Har du lesevansker, kansje?

Resten av ditt innlegg trenger ingen kommentar i det hele tatt. 

KansjeD
19.07.18 22:01

"Du har ikke brukt den dummeste, men du har brukt ordet her i en eller annen form. Sjekk tråden."

Så du vil altså at JEG skal bruke tid på å finne argumenter for deg? Ellers har du det bare bra? :D

la1goa
19.07.18 22:02
KansjeD: Har du lesevansker, kansje?

Nei, det har jeg ikke. Men jeg vet at jeg ikke kan overbevise deg om det.

KansjeD
19.07.18 22:03

"Det er en påstand. 

Edit:

Som du sitter og ler av."

Ja, selvsagt ler jeg av at du sitter og dikter opp ting om meg. 

la1goa
19.07.18 22:03
KansjeD: Så du vil altså at JEG skal bruke tid på å finne argumenter for deg? Ellers har du det bare bra? :D

Se der sitter du og ler igjen av deg selv....  Vel hvem skrev disse ordene?

"Vil du fortsette å dumme deg ut så skal da virkelig ikke jeg hindre deg i det. :D"

KansjeD
19.07.18 22:05

"Nei, det har jeg ikke. Men jeg vet at jeg ikke kan overbevise deg om det."

Godt. Kan du da forholde deg til det JEG SKRIVER, og ikke det DU TROR jeg mener, heretter?

la1goa
19.07.18 22:07
KansjeD: "Det er en påstand.  Edit: Som du sitter og ler av." Ja, selvsagt ler jeg av at du sitter og dikter opp ting om meg.

Det er et svar til din påstand:

"At du ser deg nødt til å fantasere om hva jeg syns er god underholdning sier vel ganske så mye mer om deg enn om meg... :)"

Det er en påstand at jeg sitter her og fantaserer om deg. Og du ler av din egen setning. der er ikke å dikte, det er faktumet. Nå har du fatt det sitert også.

IQ er noe dritt.

la1goa
19.07.18 22:09
KansjeD: Godt. Kan du da forholde deg til det JEG SKRIVER, og ikke det DU TROR jeg mener, heretter?

Jeg forholder meg til det du skriver. Du skriver sykt mye om mine fantasier om deg, hvilket er påstander. Jeg kommenterer også at du sitter og ler av dine egne vitser.

la1goa
19.07.18 22:18
RickiBK: Hvorfor skal dere være redde for oss?  Vi vil da ikke gjøre dere så veldig ille.    Kun litt overdrevne biopsier her og der.Kanskje desimere menneskeheten til litt i underkant av en milliard?

Sorry. det tok litt tid før jeg så at den var adressert til meg. Det kommer an på hvilken art du representerer. Gray, reptilian eller muligens andre. Gray er vennelige, men fullt så vennelige er ikke reptilian. Nå har vi mennesker tiltrukket oss det som er av flyvende aliens (krabbende eller svømmende har litt problemer med å reise til oss) etter at vi fyrte av noen bomber og annonsert både krig og elendighet på radio og TV.

KansjeD
19.07.18 22:22

"Det er en påstand at jeg sitter her og fantaserer om deg. "

Jeg påstår at du fantaserer OM HVA JEG MENER, ikke om meg, siden du må ha det inn med teskje.

KansjeD
19.07.18 22:27

" Jeg kommenterer også at du sitter og ler av dine egne vitser."

Dette viser jo tydelig at du dikter opp årsaken til mine smileys. Istedet for å lese at jeg skriver tydelig at jeg smiler og ler AV DET JEG KOMMENTERER, og ikke av mine egne ord.

Er du helt sikker på at du ikke har litt lesevansker?

la1goa
19.07.18 22:28
KansjeD: siden du må ha det inn med teskje.

Teskje er et verdifullt redskap. Når en debattant etter 40 innlegg fremdeles ikke fikk med seg at feil ord var brukt slik at lekket ble rettet opp til offentliggjort så er det på høy tid med slik bestikk.

la1goa
19.07.18 22:30
KansjeD: Dette viser jo tydelig at du dikter opp årsaken til mine smileys. Istedet for å lese at jeg skriver tydelig at jeg smiler og ler AV DET JEG KOMMENTERER, og ikke av mine egne ord. Er du helt sikker på at du ikke har litt lesevansker?

Jeg har ikke lesevansker, men hva er poenget å overbevise deg om det? Hvis du ler av et innlegg må det fremkomme først, ikke etter at du har skrevet for da viser du at du ler av deg selv. Er du sikker på at du ikke forstår dette nå da?

KansjeD
19.07.18 22:31

"Teskje er et verdifullt redskap. Når en debattant etter 40 innlegg fremdeles ikke fikk med seg at feil ord var brukt slik at lekket ble rettet opp til offentliggjort så er det på høy tid med slik bestikk."

Aha. Så der slapp du fullstendig opp for argumenter, altså. :)

RickiBK
RickiBKInnlegg: 71375
19.07.18 22:32
la1goa: Sorry. det tok litt tid før jeg så at den var adressert til meg. Det kommer an på hvilken art du representerer. Gray, reptilian eller muligens andre. Gray er vennelige, men fullt så vennelige er ikke reptilian.

Dere mennesker og fantasibetegnelsene dere gir langveisfarende altså. 

Vi er shapeshiftere, og kan anta hvilken ytre fremtoning som vi selv ønsker. Herunder også om vi er flyvende, svømmende eller krypende. Men du glemmer jo helt den aller viktigste måten å bevege seg på for oss. 
Du kan da ikke ha glemt den? 

Vår vennlighet er altomfattende, men vi er samtidig 100% kyniske, hvilket her på tellus ofte blir oppfattet som grusomt. 
For oss er det kun det som logisk er forsvarbart vi orker å ivareta slik det er i nuet. 

Så legg vekk reptilians og grey du. De eksisterer kun i menneskets fantasi. Vi er så utrolig mye mer enn som så. 

KansjeD
19.07.18 22:35

"Hvis du ler av et innlegg må det fremkomme først, ikke etter at du har skrevet for da viser du at du ler av deg selv. Er du sikker på at du ikke forstår dette nå da?"

Jeg ler av det jeg svarer på. Altså av det noen allerede har skrevet før jeg svarer. Hvilken del er det du ikke forstår her?

la1goa
19.07.18 22:37
KansjeD: Aha. Så der slapp du fullstendig opp for argumenter, altså. :)

Sitter du og ler av deg selv ennå? Til opplysning jeg argumenterer ikke mot deg. Tråden er sporet av forlenge siden da Politikk ikke viste noen interesse for det han selv startet så etter det finnes det ingen argumentasjon her.

la1goa
19.07.18 22:38
KansjeD: Jeg ler av det jeg svarer på. Altså av det noen allerede har skrevet før jeg svarer. Hvilken del er det du ikke forstår her?

Hvilken del er det jeg skriver er det du ikke forstår her?

Les først, le og så skriv.

Ikke les, skriv og så le. Det er tåpelig. 

la1goa
19.07.18 22:40
RickiBK: Dere mennesker og fantasibetegnelsene dere gir langveisfarende altså.  Vi er shapeshiftere, og kan anta hvilken ytre fremtoning som vi selv ønsker. Herunder også om vi er flyvende, svømmende eller krypende. Men du glemmer jo helt den aller viktigste måten å bevege seg på for oss. 
Du kan da ikke ha glemt den?  Vår vennlighet er altomfattende, men vi er samtidig 100% kyniske, hvilket her på tellus ofte blir oppfattet som grusomt. 
For oss er det kun det som logisk er forsvarbart vi orker å ivareta slik det er i nuet.  Så legg vekk reptilians og grey du. De eksisterer kun i menneskets fantasi. Vi er så utrolig mye mer enn som så.

Både pose og sekk? Det forklarer en del. Nå har jeg sett filmene MIB, men jeg må si at de skuffet meg en del. Jeg trodde at MIB var aliens.

KansjeD
19.07.18 22:41

"Sitter du og ler av deg selv ennå? "

Nei, siden du ENDA ikke har oppfattet det: Jeg ler av dine argumenter, eller rettere sagt, mangel på argumenter. :)

RickiBK
RickiBKInnlegg: 71375
19.07.18 22:44
la1goa: Både pose og sekk? Det forklarer en del. Nå har jeg sett filmene MIB, men jeg må si at de skuffet meg en del. Jeg trodde at MIB var aliens.

Pose og sekk? 

Disse unyttige greiene som dere mennesker benytter til så mye rart? 

Ikke å undre at Dere ennå ikke har kommet dere lengre enn til den vesle månen deres. 

Filmene MIB ja. 

Hehe, ja de morer meg. 
Vitner om en frodig fantasi i disse utrolig primitive hjernene deres. Hvilket jo peker på det potensiale vi forutså før vi kom hit. Er jo samtidig den direkte årsaken til at dere fortsatt er her. 

Men du burde lært deg å skille mellom fantasi og virkelighet. 

la1goa
19.07.18 22:55
RickiBK: Ikke å undre at Dere ennå ikke har kommet dere lengre enn til den vesle månen deres.

Å bare vent... Elon skal sende folk til Mars. Det blir nok som lik, men Tandberg har gått god for han fordi det var Elon. 

la1goa
19.07.18 22:57

Mine venner og fiender (for de som føler at det er slik.) 

Jeg skal nå på en lengre reise og har fått i oppgave å representere oss jorboere. De fremmende lurer en del på hvordan vi jordboere reiser slik at jeg skal fortelle dem om at vi bruker kjemisk energi i fremdriften av våre raketter. Her kan dere se broren min i aksjon. For de som ikke så hvordan raketten ser ut så ser den slik ut, se 3. bilde ovenifra. Dessverre blir jeg ikke å treffe på disse sider før jeg er ferdig med representasjonen. Noen ønsker jeg skal ta opp med de fremmede?

Ha en ellers riktig god ferie.

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 45512
20.07.18 11:40
la1goa: Spytt ut...

I ditt innlegg av 19.07.18 kl. 14:11 skriver du:

"Tankegangen sporet av ser jeg. Som hverken forumspoliti, dommer og bøddel er du ikke i stand til å straffe noen. Det er det JEG antyder."

Det innlegget var et tilsvar til Tigerns innlegg 19.07.18 kl. 12:31 hvor han skriver:

"Hvor har du det fra at jeg vil straffe noen som helst? Og HVA skulle jeg straffe dem for? Kan du vise meg NÅR og HVOR jeg har så mye som antydet at jeg vil STRAFFE noen her?"

Det er selvfølgelig mulig at Tigern uttrykker seg klønete og uklart her (sjøl fant jeg ikke noe uklart i hans innlegg med hensyn til hva han mener), men i sitt innlegg stiller han deg et spørsmål - om hvor du har det fra at han vil straffe noen, og hvor og når han i det hele tatt har antydet at han har et slikt ønske. Til det repliserer så du at han ikke er i stand til å straffe noen - hvilket neppe kan forstås på annen måte enn at du har fått det for seg at han likevel har et slikt ønske.

Ditt innlegg burde derfor inneholdt enten:

et svar på det spørsmålet han stiller -

eller:

en forklaring eller grunngivelse av hvorfor du mener at hans ikke spørsmål er verdt å besvare.

Spørsmålet om hvor du tar det fra at han ønsker å straffe noen, står fortsatt ubesvart.

Ble det klarere nå?

Mvh

BE

BlackEagle
20.07.18 13:32
la1goa: Ha en ellers riktig god ferie.

Takk i like måte, goa!

Mvh

BE

P. S. Hils på Pluto!

BlackEagle
20.07.18 13:35
RickiBK: Herunder også om vi er flyvende, svømmende eller krypende.

Eller flaksende! Husk den heldige ånden!

Mvh

BE

BlackEagle
20.07.18 13:37
la1goa: Jeg har ikke lesevansker

Jeg hører du sier dét. Nåh - you could've fooled me.

Mvh

BE

BlackEagle
20.07.18 13:52
la1goa: Nei, hadde jeg gjort det hadde jeg gjort som deg og ropt eller truet med å rope på moderator.

Før du forlater oss - har du noe i mot å fortelle meg hvor og når Tigern ropte på moderator; enten det nå var skriftlig eller muntlig?

Hvis ikke, så er det

DU

som framsetter en påstand. Igjen.

Hva som gjør ditt utsagn til en påstand? Det ørlille faktum at du skriver "hadde jeg gjort som deg". 

Mvh

BE

påståelig

P. S. Jeg beklager så mye, goa. Jeg har selvsagt ikke noe i mot deg personlig (jeg kjenner deg jo ikke), men måten du blir møtt på her inne skulle kunne fortelle deg at svært få finner grunn til å ta deg på alvor. Det vil du neppe bry deg om, men det kan fortelle deg litt om hvordan du framstår, og dermed også om hva bør gjøre hvis du ønsker å bli tatt på alvor. Slik det nå er, har vi (bl. a. Tigern, Ricki, undertegnede - og muligens flere til) det morsomt på din bekostning. Derfor treffer du heller ikke med dine raljeringer om hva vi andre skriver, gjør og mener.

Men velkommen tilbake når den tid kommer! Hvis imidlertid "de fremmede" tar i mot deg på samme måte som vi gjør, kan du jo fundere litt på hvorfor.

(Innlegget ble redigert 20.07.18 13:53)

BlackEagle
20.07.18 14:02
la1goa: Teskje er et verdifullt redskap.

For noen - åpenbart. Det er helt riktig, det, goa. Men det ser ikke ut til at alle kan gjøre seg nytte av slik redskap.

Mvh

BE

(Innlegget ble redigert 20.07.18 14:03)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester