Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pentagon etterforsker UFO'er

NYTT TEMA
Tidstyv
TidstyvInnlegg: 9
24.05.19 12:53

Pentagon innrømmer UFO-etterforskning i nyere tid.

https://www.tv2.no/nyheter/10624595/

Dette er jo spennende for både de "troende" og oss skeptikere. ;)

jadajad
jadajadInnlegg: 2580
24.05.19 18:31

Jeg får vel snart bytte navn til "Det var det jeg sa" Det gjelder vel alle tråder jeg har deltatt i og kommet med dokumenterte beviser.

Det kommer vel en tråd etterhvert med overskriften " Bigfoot bevist gjennom DNA, bekreftet og anerkjent av forskningseliten, verden blir aldri den samme igjen".

:D

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 57516
24.05.19 18:38

Synes det ville vært rart om man ikke etterforsket ukjente objekter!

0gg0
0gg0Innlegg: 37817
24.05.19 23:28
jadajad: Det kommer vel en tråd etterhvert med overskriften " Bigfoot bevist gjennom DNA, bekreftet og anerkjent av forskningseliten, verden blir aldri den samme igjen".

Antakelig. Og vi vet jo hvem som vil starte den.

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 11284
24.05.19 23:33

Sa ikke Pentagon dette offentlig for 1-2 år siden? Det er i alle fall en stund siden jeg leste/hørte om det. 

Columbus_3
Columbus_3Innlegg: 11989
25.05.19 08:40
Art-Vandelay: Synes det ville vært rart om man ikke etterforsket ukjente objekter!

Men spennende blir det først når man offentliggjør noen resultater av denne etterforskningen.
Før det skjer blir det bare tomt prat.

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 9508
25.05.19 14:31
jadajad: Det kommer vel en tråd etterhvert

...som du ikkje blir borte  frå når du blir svar skyldig...?

Det ville jo vera noe nytt...

jadajad
26.05.19 11:46

Tenker du på kloakk innlegget ditt?

Det er funnet masse avføring og det er en del av de 113 prøvene i DNA studien som alle viser samme resultat.

Som jeg har prøvd å få deg til å forstå men ikke har hatt noe lykke med så viser den mitrokondrielle siden av DNA resultatene homo sapiens og den nukleære siden ukjent homonid stamfar. Bigfoot er ingen ape, men et hybrid menneske. Naturen er full av hybrider og de er et folk med egen kultur akkurat som indianerene har fortalt oss hele tiden.

Kadaver forsvinner på kort tid i skogen og det er store sjanser for at de henter sine døde og begraver de utifra intelligens og vitner.

Du tror kanskje det er vanskelig å gjemme seg i de enorme amerikanske skogene, men det er HELT feil. Spør en amerikansk jeger du:)

Hunder nekter ofte å følge sporene videre, virker forvirret og redde. Dette kan ha flere grunner:

1. De har revet hunder i filler og man antar at de jakter og spiser de.

2. De kan avgi forferdelig lukt som er bevitnet maange ganger.

Noen ganger er virkeligheten rarere enn fiksjon, det kreves å tenke nytt for å forstå DNA resultatene, jeg har lave forventninger til at du skal klare det.

Sånn, nå har du fått svar og kan gå videre i livet.

Bare hyggelig:)

InnocentBystander
26.05.19 11:57
jadajad: Tenker du på

Det ville jo vera greit om du faktisk tok deg bryet med å svara i rett tråd. Sjølv om bigfoot er omtrent like obskure som UFOar, så blir det bare surr om diskusjonane skal flettast.

jadajad
26.05.19 13:18

Den som stiller spørsmålene styrer samtalen. Du får stille riktig spørsmål i riktig tråd da:)

jadajad
26.05.19 13:28

Men tilbake til diskusjonen. Anbefaler Gaia, de går virkelig i dybden og har mye interessant.

https://www.gaia.com/article/harry-reid-pentagon-ufo-program

KansjeD
KansjeDInnlegg: 10841
26.05.19 18:28

Det kommer jo ikke som noen bombe at USA etterforsker UFOer. Det som ville vært oppsiktsvekkende vil være at de sier at UFOer er av utenomjordisk opprinnelse, noe de til dags dato aldri har konkludert med.

InnocentBystander
26.05.19 18:29
jadajad: Du får stille riktig spørsmål i riktig tråd da:)
jadajad
jadajad
26.05.19 21:18

De er sikkert fra Kazakhstan kanskjeD, går rykter om at Borat har blitt president og satser på flyvende tallerkener som flyr i 80.000 fots høyde og i over 5.000 km i timen:D

Zpiff
ZpiffInnlegg: 20578
27.05.19 14:54
jadajad: flyvende tallerkener som flyr i 80.000 fots høyde og i over 5.000 km i timen:D

Dårlige greier, tallerkenene burde flydd i minst 80.000 fantasillioner fots høyde, og i over 5.000 fantasillioner km i timen. 

Det kan by på problemer å detektere disse tallerkenene, men til sammenligning så er flygende asjetter langt vanskeligere å detektere. 

jadajad
27.05.19 19:51

Hmmm, brikkene rundt kanskjeD og BE begynner å falle på plass:D

A clue sherlock

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 49904
28.05.19 12:55
jadajad: Jeg får vel snart bytte navn til "Det var det jeg sa"

Å, ikkeno' bryderi for noens skyld, jadajad. Dette er ikke noen nyhet, akkurat, ihvertfall ikke for dem av oss som har vært til stede en stund.

Mvh

neidaneid

Men det var kanskje hyggelig for noen at du stakk innom igjen etter at du stakk av

(Innlegget ble redigert 28.05.19 12:57)

jadajad
28.05.19 13:05

Takk, hyggelig å være savnet. Jeg er å blir en turist som bare kommer innom for opplyse, dokumentere, gå til utallige personangrep, men alltid med et smil på lur;)

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 18131
28.05.19 13:07

Savner en Bigfoot-etterforskning. Jeg har som kjent sett en bigfoot i Sarpsborg, så nærliggende å tro at de finnes i USA også. Sannsynligvis i skogområder.

BlackEagle
28.05.19 13:13
jadajad: Naturen er full av hybrider og de er et folk med egen kultur

Og dette har du god greie på, ikke sant? Da kan du sikkert - ettersom du ovenfor benytter betegnelsen "folk" - fortelle hvilke antropologiske studier som er foretatt vedrørende dette "folket" - eller? ...og med det samme: fortell gjerne også hvem som står bak disse studiene; sammen med lenk til offentliggjorte resultat.

Neida, jeg skjønner at du helt, helt sikkert har en god forklaring på hvorfor du eventuelt ikke svarer.

Men skjønner du hvorfor det er temmelig langt mellom deltakere her inne som tar deg alvorlig?

Mvh

BE

BlackEagle
28.05.19 13:16
jadajad: det er store sjanser for at de henter sine døde og begraver de utifra intelligens og vitner.

Er det begravelsesagentenes intelligens du snakker om, er det kadavrenes intelligens eller er det vitnenes intelligens? Jeg vil nødig misforstå deg, skjønner du.

Mvh

BE

BlackEagle
28.05.19 13:34
jadajad: Du tror kanskje det er vanskelig å gjemme seg i de enorme amerikanske skogene, men det er HELT feil. Spør en amerikansk jeger du:)

Det er nok sikkert riktig, det, jadajad, men snakket ikke du om et helt "folk"? 

Til tross for et helt "folk" er det ennå ikke fanget eller drept en eneste én av dette folket.

Til tross for et helt "folk" har man ennå ikke en eneste god observasjon av ett eneste individ fra dette folket.

Til tross for et helt "folk" - som i følge deg til og med har en egen kultur - er ennå ikke et eneste funn av kulturgjenstander som bevislig tilhører denne kulturen gjort.

Til tross for et helt "folk" - med en egen kultur - er det ennå ikke funnet så mye som spor av denne kulturen.

Til tross for et helt "folk" - som begraver sine døde - er det ikke funnet ett eneste kadaver fra dette "folket".

Til tross for et helt "folk" - med en egen kultur; hvilket jo må bety at dette "folket" omfatter et visst antall individer - er det ikke funnet så mye som en beinflis fra dette folket.

Du får heller si fra til disse TV-jegerne med børse under armen (og som kan være villige til å skyte på alt "som ser ut som det rører på seg" (Ø. Sunde: Elgjakt) som har lett etter disse skapningene i aldri så lang tid at nå får de jaggu ta seg sammen og få litt kjøtt på de beina de heller ikke har funnet.

Mvh

BE

BlackEagle
28.05.19 13:35
jadajad: Hunder nekter ofte å følge sporene videre, virker forvirret og redde. Dette kan ha flere grunner:
1. De har revet hunder i filler og man antar at de jakter og spiser de.

Ååå, du tenker på at hundene jo vet det? Akkurat.

Mvh

BE

(Innlegget ble redigert 28.05.19 13:35)

BlackEagle
28.05.19 13:39
jadajad: Noen ganger er virkeligheten rarere enn fiksjon, det kreves å tenke nytt for å forstå DNA resultatene,

Ååå, nå - så DNA-resultatene var ikke så entydige og forståelige likevel?

Det spørs om du ikke skulle undersøle hva DU SJØL har skrevet før du begynner å motsi deg sjøl. Å komme med sjølmotsigelser gir ikke et særlig solid inntrykk, vet du.

Mvh

BE

hjelpsom

BlackEagle
28.05.19 13:45
jadajad: Hmmm, brikkene rundt kanskjeD og BE begynner å falle på plass:D
A clue sherlock

Ååå, du tenker på at Tiger'n og jeg sprer løgner på nett? Jamen det har du helt rett i. Her skal forumet få servert en løgn til:

Debattanten jadajad er en av de mest kunnskapsrike, saklige og seriøse deltakere dette forumet noen gang har hatt.

Mvh

BE

kors på halsen

BlackEagle
28.05.19 13:47
jadajad: Jeg er å blir en turist som bare kommer innom for opplyse, dokumentere, gå til utallige personangrep, men alltid med et smil på lur;)

Det er vel bare ett av de elementene du nevner vi har sett noe til.

Mvh

BE

BlackEagle
28.05.19 13:49
jadajad: Takk, hyggelig å være savnet.

Å, ikke takk meg. Takk heller alle dem som har savnet deg.

Det skulle være fort gjort.

Mvh

BE

jadajad
28.05.19 17:19

Hva betyr undersøle BE?? Er det det som evnt. befinner seg under sølepytter du refererer til?? :D

BlackEagle
28.05.19 17:40
jadajad: Hva betyr undersøle BE??

Point taken og takk for betimelig påminnelse.

Mvh

BE

P. S. Du får ekstrapoeng i form av en tommel for å ha lagt merke til det.

Klikk for å gå tilbake til toppen