Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ingen tråder om coronaviruset?

NYTT TEMA
Solidarity
SolidarityInnlegg: 3213
09.03.20 14:45

Hvor er trådene fra dere som med 100% sikkerhet kan si at dette er plantet av makteliten for å rydde ut 98% av verdens befolkning? 

la1goa
la1goaInnlegg: 13760
09.03.20 23:22
Solidarity: Hvor er trådene fra dere som med 100% sikkerhet kan si at dette er plantet av makteliten for å rydde ut 98% av verdens befolkning?

Corona? Vi oversetter det til norsk. Nå heter det kronevirus.

tr0ndern
tr0ndernInnlegg: 12880
10.03.20 14:44

Funker ikke på oss trøndere uansett, vi drikker bare Dahls

ElvishPresley
ElvishPresleyInnlegg: 13149
10.03.20 14:50
Solidarity: Hvor er trådene fra dere som med 100% sikkerhet kan si at dette er plantet av makteliten for å rydde ut 98% av verdens befolkning?

I karantene.

Maradona_123
Maradona_123Innlegg: 22029
10.03.20 14:50

Isåfall så har makteliten gjort en slett jobb, hvis de er så onde, mektige og allvitende som enkelte tror, så er det jo rart at de ikke sender ut ebola-virus som kan smittes via luften, ikke et virus som statistisk sett lar nærmere 98% overleve.

(Innlegget ble redigert 10.03.20 14:51)

startelver
startelverInnlegg: 61180
18.03.20 17:20

Det er rykter om at det er aliens som har plantet dette viruset, og at alle som blir smittet vil ende opp med å bli fjernkontrollert som zombies. 

De vil selvsagt benekte dette og si de har blitt friske av corona, men i realiteten legger de til rette for den store invasjonen og utryddelse av menneskeheten. 

Så anbefaler å rett og slett ikke bli smittet så kan du være en av de krigerne som kan redde jordkloden fra invasjonen. 

(Innlegget ble redigert 18.03.20 17:21)

DYtech
DYtechInnlegg: 576
18.03.20 17:55

Jeg tror konspirasjonsmenigheten er gått ut på dato. 

I Norge bidro 22 juli sterkt til dette.

DYtech
DYtechInnlegg: 576
22.03.20 12:16
jadajad: Jeg har ordnet det nå:D

Vi hiver oss på ;)

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 50661
22.03.20 13:59
startelver: Det er rykter om at det er aliens som har plantet dette viruset, og at alle som blir smittet vil ende opp med å bli fjernkontrollert som zombies.  De vil selvsagt benekte dette og si de har blitt friske av corona, men i realiteten legger de til rette for den store invasjonen og utryddelse av menneskeheten.  Så anbefaler å rett og slett ikke bli smittet så kan du være en av de krigerne som kan redde jordkloden fra invasjonen.

Hva i all verden har du røyka nå, 11?

Mvh

BE

Kongemannen
KongemannenInnlegg: 14754
22.03.20 14:15

Er nok 1 % som står bak. Målet med Korona er ikke å utrydde alle men å knekke økonomien. Få vekk små og mellomstore bedrifter.

Så en kan innføre verdensvalutaen. Og gradvis frata folket friheten.

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 20625
28.03.20 19:01
DYtech: Jeg tror konspirasjonsmenigheten er gått ut på dato. 
I Norge bidro 22 juli sterkt til dette.

Det tror jeg du har rett i. Jeg husker de tåpelige konspirasjonsteoriene som umiddelbart dukket opp i USA. Det tror jeg slo tilbake på bevegelsen selv når norske konspirasjonsteoretikere så hvor lite innsikt de hadde i saken.

(Innlegget ble redigert 28.03.20 19:05)

Vonmises
VonmisesInnlegg: 221
02.04.20 17:54

For 5-6 år siden var det en lang tråd her inne på UFO-forumet hvor noen hevdet at de brukte noe de kalte Miracle Mineral Solution. Denne skulle visstnok kurerere hva det skulle være av sykdommer og en av debattantene var så skråsikker på at den virket at han sa seg villig til å bli eksponert for Ebola. Ser ikke ut til at vedkommende er aktiv på vgd lenger for ellers hadde det vel blitt mer aktivitet i denne tråden.

jadajad
jadajadInnlegg: 2877
02.04.20 18:10
Vonmises: For 5-6 år siden var det en lang tråd her inne på UFO-forumet hvor noen hevdet at de brukte noe de kalte Miracle Mineral Solution. Denne skulle visstnok kurerere hva det skulle være av sykdommer og en av debattantene var så skråsikker på at den virket at han sa seg villig til å bli eksponert for Ebola. Ser ikke ut til at vedkommende er aktiv på vgd lenger for ellers hadde det vel blitt mer aktivitet i denne tråden

Antagelig fordi noen tok han på ordet. Sånne suppehuer ødelegger for hele forumet slik at folk som ikke klarer å skille klinten fra hveten kan ta den enorme generaliserings børsten sin og sette alle i samme bås.

perchri
perchriInnlegg: 10696
08.04.20 19:52
DYtech: Jeg tror konspirasjonsmenigheten er gått ut på dato.

Den er nok det. Man tror ikke på noe som helst lenger, så enkelt.

Nå har vi ventet i noen tusen år på en som skulle komme. Alle har hørt om han, men ingen har sett'en? Så har det blitt predikert om UFO,er og grønne, grå og gule individer, men ingen har foto eller bevis ?

Klart man går lei. Man får drikke sitt øl, rape og la livet gå videre. 

Så får disse Aliens komme fram og hilse på, intil da, som sagt, drikke sitt øl.

BlackEagle
08.04.20 22:59
Vonmises: han sa seg villig til å bli eksponert for Ebola. Ser ikke ut til at vedkommende er aktiv på vgd lenger for ellers hadde det vel blitt mer aktivitet i denne tråden.

Det har nok sin forklaring i at mirakelmedisinen hans virka - og da var det jo forsent...

Mvh

BE

BlackEagle
08.04.20 23:01
jadajad: Sånne suppehuer ødelegger for hele forumet slik at folk som ikke klarer å skille klinten fra hveten kan ta den enorme generaliserings børsten sin og sette alle i samme bås.

...som når du snakker om "dere" og "gjengen deres" e. l., tenkte du på?

Mvh

BE

startelver
09.04.20 08:28

Jeg har selv brukt MMS, Miracle Mineral Solution. 4-5 dråper i et vannglass. Smakte som klorin. 

Jeg var ganske syk i 2010 så var da jeg kom over en artikkel om MMS.  Den første uken med MMS følte jeg meg kvalm, men etterhvert tolererte kroppen det bedre og jeg følte at immunsystemet mitt fikk en boost, ble sterkere. 

Nå har jeg senere lest at leger advarer mot dette og kaller det kvakksalveri, men det er mange som beviselig har blitt friske, bl.a fra Malaria. 

BlackEagle
09.04.20 09:53
startelver: Nå har jeg senere lest at leger advarer mot dette og kaller det kvakksalveri, men det er mange som beviselig har blitt friske, bl.a fra Malaria.

Og bevisene og forklaringen på snake oils (mirakelmedisinens) virkemåte er å finne hvor?

Mvh

BE

P. S. Hils sjamanen og fr. Märtha når du først er på de kanter - og spør henne hvorfor sjamanen (eller hun, for den del) ikke kunne helbrede hr. Behn for selvmordstankene.

startelver
09.04.20 11:38
BlackEagle: Og bevisene og forklaringen på snake oils (mirakelmedisinens) virkemåte er å finne hvor?
BlackEagle
09.04.20 12:04
startelver: https://mmstestimonials.co/malaria

Du misforsto visst, 11. Jeg spurte om bevis - og forklaring på virkemåte (og forklaringa må selvsagt være logisk konsistent). Og det må understøttes av uavhengige forskere og institusjoner ("uavhengige" vil si at de ikke må ha noe med Jim Humble å gjøre) - eller StoreGudIHimmelenSamtAlleAndreGuderSomMåtteTenkesÅFinnesEllerIkkeFinnes); samt at det må framlegges kliniske studier av bruk og effekt av 

BLEKEMIDDEL

når det gjelder alle sykdommer som nevnes kan.

Men... du vil ikke skrive et brev til Nobel-komitéen, vel? Hvis denne mirakelmedisinen virkelig virker som det sies, må jo fyren ha gjort seg fortjent til minst ti Nobel-priser for lenge sia! Skynd deg, 11! Han må jo få prisen før han dauer!

Og at menigheten hans også inneholder en skokk antivaksine-fans er selvsagt bare tøys, i og med at denne slangeoljen, blekemiddelet, kaustiske sodaen eller hva det er for noe også brukes som vaksine!

Og så kan du skrive til hr. Humble (som neiggu ikke er mye humble) og henvise hamm til sjamaner og forhenværende prinsesser; slik at de kan inngå et fruktbart kompaniskap!

Du, 11? Jeg har sagt det før: Du bør ikke kødde mer med den soppen! Den skrur huet ditt motstrøms!

Mvh

BE

(Innlegget ble redigert 09.04.20 12:05)

BlackEagle
09.04.20 12:07
startelver: https://mmstestimonials.co/malaria/leaked-proof-the-red-cross-cured-154-malaria-cases-with-mms

Up yours.

startelver
09.04.20 15:27

Legemiddelindustrien vil jo ikke at MMS skal eksistere, der kan fort se på konspirasjoner.  Så at MMS motarbeides av disse er velkjent.  

Røde Kors har brukt MMS i Afrika for flere år siden som også er postet i diverse videolinker .  

Rockohh
RockohhInnlegg: 1411
09.04.20 15:54
Ka9nen: Det tror jeg du har rett i. Jeg husker de tåpelige konspirasjonsteoriene som umiddelbart dukket opp i USA. Det tror jeg slo tilbake på bevegelsen selv når norske konspirasjonsteoretikere så hvor lite innsikt de hadde i saken.

Hei på deg Ka9nen! :-)) Det er spesielt med orwellske scener som utspiller seg i denne merkelige tid. Er det flere på et sted kan en få sms fra myndighetene med beskjed om å spre seg. I Kina sendte de droner som med metallisk stemme sa: Gå hjem! Noen som brøt karantenen fikk døren sveiset igjen! I Norge truet de med å sende heimevernet på døren til de som var på hytta. Spanere ble sendt og politianmeldelse for å være på hytta i tiden litt før påske. Unntakstilstander med unntakslover.

De forsket visst på SARS på et eller begge laboratoriene i Wuhan. Kanskje gikk noe galt og viruset slapp ut. Det dukket opp videoer på nettet der slik og lignende forskning ble diskutert. I fremtiden kan sånn type forskning bli mer avansert og farlig og kan misbrukes som det er laget filmer om med det som biovåpen. De kan da ha nytte av dette som er nå som en test. Da alt som er ment godt kan misbrukes av andre til det motsatte.

BlackEagle
09.04.20 20:09
startelver: Røde Kors har brukt MMS i Afrika for flere år siden som også er postet i diverse videolinker .

Uten grundig uttesting og godkjennelse? Det spørs det nok om du ikke bør belegge med dokumentasjon, eller kan du få Røde Kors på døra sjøl.

Mvh

BE
som synes det er litt underlig at 11 uttaler seg om konspirasjoner når han faller som offer for dem sjøl

"Hvis noe ser ut til å være for godt til å være sant, så er det gjerne fordi det ER for godt til å være sant."
(gammelt jungelordtak)

(Innlegget ble redigert 09.04.20 20:11)

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 20625
09.04.20 20:17
Rockohh: Hei på deg Ka9nen! :-)) Det er spesielt med orwellske scener som utspiller seg i denne merkelige tid. Er det flere på et sted kan en få sms fra myndighetene med beskjed om å spre seg. I Kina sendte de droner som med metallisk stemme sa: Gå hjem! Noen som brøt karantenen fikk døren sveiset igjen! I Norge truet de med å sende heimevernet på døren til de som var på hytta. Spanere ble sendt og politianmeldelse for å være på hytta i tiden litt før påske. Unntakstilstander med unntakslover.
De forsket visst på SARS på et eller begge laboratoriene i Wuhan. Kanskje gikk noe galt og viruset slapp ut. Det dukket opp videoer på nettet der slik og lignende forskning ble diskutert. I fremtiden kan sånn type forskning bli mer avansert og farlig og kan misbrukes som det er laget filmer om med det som biovåpen. De kan da ha nytte av dette som er nå som en test. Da alt som er ment godt kan misbrukes av andre til det motsatte.

Hei Rockoh :) 

wow, hadde ingenting om at dette foregikk i Kina. Høyteknologi og kommunisme /diktatur på en gang, det virker fremmed for oss. 

Ikke godt å si hva som har skjedd, det kan bli veldig interessant. Noen påstå at USA (selvsagt) hadde plantet dette viruset der. Det trodde jeg ikke noe på rett og slett fordi det var udokumentert og fordi det kommer fra de som på heltid debatterer hvor ille USA er.

sjarlenns
sjarlennsInnlegg: 9644
09.04.20 21:47
Vonmises: For 5-6 år siden var det en lang tråd her inne på UFO-forumet hvor noen hevdet at de brukte noe de kalte Miracle Mineral Solution. Denne skulle visstnok kurerere hva det skulle være av sykdommer og en av debattantene var så skråsikker på at den virket at han sa seg villig til å bli eksponert for Ebola. Ser ikke ut til at vedkommende er aktiv på vgd lenger for ellers hadde det vel blitt mer aktivitet i denne tråden.

Ja det stemmer... Det var TheFlue-case og jeg som diskuterte MMS med en rekke perversnaivister her inne for mange år siden Vi kom frem til at vi hadde nok medisin til en middels stor norsk by..og donerte oss selv i levende livet til forskning på FHI. 

TheFlue-case fant en rekke forskningsartikler om MMS fra 60-tallet. Ellers har et amerikansk forskningsteam dokumentert at chlorindioksid er virkningsfull mot alt fra virus til bakterier osv til utvortes bruk:

Chlorine dioxide is a broad-based biocide that kills spores, bacteria, viruses, and fungi. To date no organism tested against ClO2 has proved resistant. It has effectively been used to kill bacterial spores, which are much more difficult to kill than viruses, such as Ebola, according to Doona.

https://www.army.mil/article/136641/natick_plays_key_role_in_helping_to_fight_spread_of_ebola

Men det virker fantastisk innvortes også.

I tillegg til meg selv og min familie kjenner en rekke mennesker som bruker dette når influensaen kommer. To doser med MMS når man kjenner sår hals og begynnende feber, og dævelskapen er borte vekk dagen etter.

Så jeg har medisin på alt fra Korona, Ebola, Sars, gonorè, syflis, munn og klovsyke og jurbetennelse. Jeg er heller ikke redd for å få alt dette samtidig :-) PS.. Det virker mot perversnaivismen også:-) 

(Innlegget ble redigert 09.04.20 21:58)

sjarlenns
sjarlennsInnlegg: 9644
09.04.20 22:02
startelver: Røde Kors har brukt MMS i Afrika for flere år siden som også er postet i diverse videolinker .

https://www.youtube.com/watch?v=9CWlInztx1g

LEAKED MMS Malaria Cure Documented by Red Cross Titled Because We Can Dec 2012

https://www.youtube.com/watch?v=nk7I7Eoo9vA

Ellers ser jeg at youtube og google fremmer desinformasjon på MMS ment for dårlig informerte perversnaivister. Men dette arbeider Trump med for tiden... å drenere sumpen for ekstrem korrupsjon i så godt som alle eksistensielle organisasjoner og fake news søppel

(Innlegget ble redigert 09.04.20 22:15)

startelver
10.04.20 14:48
BlackEagle: Uten grundig uttesting og godkjennelse?

Det var vel bare som en nødløsning for å redde mange malariasmittede, i Uganda bl.a. Har man ikke noe annet så tyr man til nødløsninger. 

Poenget mitt er at MMS er basert på det samme som brukes i bl.a svømmebassenger for å holde bakterier og annet drit unna, det dreper ikke normale celler i kroppen men holder bakterier og virus unna. 

Forskningen på klorindioksid sammen med zink er det mye på. Og så fant noen ut og bruke det på mennesker med gode resultater skal man tro alle som har brukt det.    

(Innlegget ble redigert 10.04.20 14:48)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg