Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

EVENT 201

NYTT TEMA
jadajad
jadajadInnlegg: 2877
21.03.20 15:48

Artig at Bill gates foundation og John Hopkins instituttet beskrev EKSAKT det som har hendt hittil bare noen måneder før utbruddet startet. Visste de noe vi ikke visste??

Bill Gates har ihvertfall gått av og er sikkert trygg på yachten sin langt ute på havet. Ironisk at samme mannen har vært forkjemper for befolkningsreduksjon.

Sikkert bare tilfeldigheter, men det var jammen mange gitt.

http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/

https://futurism.com/neoscope/recent-simulation-coronavirus-killed-65-million-people

(Innlegget ble redigert 21.03.20 15:51)

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 9758
21.03.20 17:45
jadajad: Visste de noe vi ikke visste??

Dei har vel hukommelse nok til å hugsa svineinfluensa og fugleinfluensa, og fantasi nok til å tenka seg til kva som kunne skjedd om desse kom heilt ut av kontroll.

I tillegg så er det bare hundre år siden spanskesjuka tok livet av 100 millionar av ein adskillig mindre befolkning.

Så kva i det Gates/John Hopkins Institute har lagt fram er sensasjonelt basert på velkjent historie?

jadajad
21.03.20 19:06

Det var bare helt utrolig mange sammentreff, jeg har lagt merke til at det er mange som har stusset på dette og tenkte det kunne være interessant for denne delen av forumet.

De fikk rett i alt, håper bare de tar feil ang. slutten.

DYtech
DYtechInnlegg: 573
22.03.20 12:15

Det var visst en epidemiøvelse ikke så lenge før også.

Tilfeldig? Neii.

jadajad
22.03.20 13:02

Det i tillegg til øvelsene på flyplassen i Wuhan like før de sa ifra til who gjør man jo mistenksom. Man skal være rimelig brødhode for å stole på propagandaen som kommer fra kinesiske myndigheter. Jeg har mine mistanker og dette har spilt seg ut perfekt for kina. Ingen flere store demonstrasjoner når folk ikke lengre kan samles og verden i knestående og avhengig av dem for medisiner.

DYtech
DYtechInnlegg: 573
22.03.20 14:44

Mange av de såkalte "syke" er egentlig Crisis Actors. Finner dem ikke på Facebook, det er bevis nok.

jadajad
23.03.20 10:35

Jeg tviler på at oldingene som dør i italia er aktive på fb. Men se på gjennomsnittsalderen til de med mest makt og penger i verden så er det jo et perfekt scenario for kina som vil bli supermakt. Dette viruset truer de eldre med mest makt og penger på livet.

Timingen og at så mye tilsier at de visste dette lenge før de sa ifra er mistenkelig.

At Trump kaller det et kinesisk virus er skikkelig hevn og forferdelig reklame for kina, men kanskje vet han noe og gjør det også av andre grunner.

Kina har så å si fjernet trump sin makt både privat med hoteller og at han taper presidentskapet pga økonomien.

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 50656
23.03.20 10:50
jadajad: Kina har så å si fjernet trump

Døm ha' ti 'n mæ tromp, æ von.

Mvh

BE

Kåfår leigg du kje på lité, og fortæl oss at Kina ha sett i gang pandemi'n for å tene seg rike på eksport tå munnbind?

jadajad
23.03.20 11:18

Som vanlig så ser du ikke helheten, med medisiner menes ALT, ikke bare munnbind. Kina produserer så å si alle medisiner og virkestoffer i medisin som verden trenger. Jeg regner ikke med at du visste dette:)

Det handler mye mer om makt, kontroll og å styre forhandlingsbordet. 

Du er et paradox BE, du stoler aldri på øyevitner og vanlige folk, men du går rundt i naiv blind tro på at de med makten i verden ikke konspirerer og alltid vil vårt felles beste. 

(Innlegget ble redigert 23.03.20 11:23)

BlackEagle
23.03.20 11:32
jadajad: men du går rundt i naiv blind tro på at de med makten i verden ikke konspirerer og alltid vil vårt felles beste.

Og du VET dét som det meste annet, ikke sant?

Mvh

BE

jadajad
23.03.20 14:22

Mener du ift. deg eller generelt?

BlackEagle
23.03.20 19:34
jadajad: Mener du ift. deg eller generelt?

Det spiller vel ingen rolle for den som vet alt, eller?

Men du kan fortelle MEG hva JEG er, gjør og mener først -

og deretter kan du fortelle meg resten -

eller du kan gjøre hva faen du vil.

Mvh

BE

P. S. Det forindrer meg forresten en smule at du må spørre - jeg fikk da bestemt det inntrykket at du vet alt.

P. P. S. "Ift." - i forhold til - er dessuten et barnslig misbrukt og uforstått uttrykk - og jeg kan dessverre ikke si at du gjør det bedre. Legg av deg høytidelighetene, du.

(Innlegget ble redigert 23.03.20 19:37)

jadajad
24.03.20 08:44
BlackEagle: P. S. Det forindrer meg forresten en smule at du må spørre - jeg fikk da bestemt det inntrykket at du vet alt.

Jeg har ikke på noe tidspunkt sagt at jeg vet alt, det er DIN påstand (udokumentert som vanlig). 

Regner ikke med at du klarer å levere bevis for påstanden din iform av et innlegg der dette bevises?

Prøv å diskuter temaet istedenfor meg så går det sikkert bedre for deg:)

BlackEagle
24.03.20 09:11
jadajad: Jeg har ikke på noe tidspunkt sagt at jeg vet alt

Nå sa du for én gangs skyld noe som er helt korrekt.

Men det endrer ikke det faktum at du antrenger deg for å gi inntrykk av at du vet alt - og bedre enn alle andre. Og når - nøyaktig slik du sier - det ikke er sant, blir ingenting bedre av dét.

Kos deg med dét, du.

Mvh

BE

jadajad
24.03.20 09:53

Så det samme som deg da når du benekter at du har påstått at ting ikke eksisterer, men at ALLE har det inntrykket av deg:D:D:D

Jeg koser meg jeg:)

BlackEagle
24.03.20 10:42
jadajad: Så det samme som deg da når du benekter at du har påstått at ting ikke eksisterer, men at ALLE har det inntrykket av deg:D:D:D
Jeg koser meg jeg:)

*skuldertrekk*

Kos i vei.

Mvh

BE

jadajad
24.03.20 11:25

*Stort glis*

Si ifra når du har lest deg opp litt så du kan være med å diskutere temaet du også:D

BlackEagle
24.03.20 13:16
jadajad: Si ifra når du har lest deg opp litt så du kan være med å diskutere temaet du også

Og hva var yemaet igjen? Snømenn?

Ha det bra i din snøhule, jadajad - holder du deg der, blir du i alle fall ikke mer nedsnødd.

Én ting: Det er IKKE trykkfeil i første linje ovenfor.

Mvh

BE

jadajad
24.03.20 14:07

Temaet var Event201/BE's manglende kunnskaper generelt sett.

Bare å spørre vet du, alle skal med:)

BlackEagle
24.03.20 16:38
jadajad: Temaet var Event201/BE's manglende kunnskaper generelt sett.
Bare å spørre vet du, alle skal med:)

Hva er nytt? Har du sett flere snømenn - denne gang i beskyttelsesdrakter? Eller er en storfoting innlagt på sykehus?

Mvh

BE

jadajad
24.03.20 16:44

Har du fått lært deg forskjellen på religion og vitenskap siden sist da? *Gapskratter*:D

jadajad
10.04.20 08:10

Så, allerede i november visste USA hva som foregikk i kina og trekker Event 201 enda nærmere i tidslinje. Suspekt. For et UTROLIG sammentreff.

https://www.nettavisen.no/nyheter/hevder-usa-hadde-kunnskap-om-koronaviruset-i-november---overraskende-og-skuffende/3423951083.html

BlackEagle
10.04.20 08:58
jadajad: Så, allerede i november visste USA hva som foregikk i kina og trekker Event 201 enda nærmere i tidslinje. Suspekt. For et UTROLIG sammentreff.
https://www.nettavisen.no/nyheter/hevder-usa-hadde-kunnskap-om-koronaviruset-i-november---overraskende-og-skuffende/3423951083.html

At president Duck motsier seg sjøl, er vel ingen stor nyhet. Men det nettavisen skriver, viser også hvor viktig det er uansett kilde å utøve

KILDEKRITIKK.

Og akkurat dét har vel du driti deg ut på tidligere, jadajad, så dette kan du lære noe av. Nettavisen skriver nemlig:

«Allerede så tidlig som i november 2019 skal USAs etterretningstjeneste ha blitt advart om en smittsom sykdom som spredde seg gjennom Wuhan-regionen i Kina, melder ABC News.

Avisen siterer fire kilder som alle skal ha fått den samme informasjonen - som blant annet forklarte at hverdagen i Wuhan var drastisk endret, og at det var en alvorlig trussel mot økonomi og samfunnet generelt.»

Lenger nede skriver de imidlertid:

«Ytterligere to kilder bekrefter til avisen at de har kjennskap til en rapport som tok for seg det vi nå kjenner som Covid-19-sykdommen i november 2019. Rapporten var bygget opp med analyser av lyd- og bildeopptak fra regionen, i tillegg til satellittbilder. Det skal ha skapt bekymringer for militæret i USA, som hadde styrker på plass i området.»

Jaså? Så USA «hadde styrker på plass i området» - i Kina???

Hvorvidt det er Donald, amerikanske media eller norske media som har driti på draget her er uvisst. Essensen her er at formuleringen er villedende. Men i følge deg leser jo ikke jeg kildene du oppgir, så jeg har nesten utvilsomt helt garantert bomsikkert hentet dette annetsteds fra.

Mvh

BE

jadajad
10.04.20 09:07

Du er villedende, jeg påpeker en suspekt tidslinje som indikerer at her har de visst om dette og utfallet lenge og det er ugler i mosen. Sannheten kommer for en dag.

Her har vi altså event 201 i oktober også rapport fra etterretningen i november? Hva er sjansene i tillegg til at de snakker om samme virustype, overføring og konsekvenser.

Som sagt, kan være tilfeldigheter, men det var mange gitt.

jadajad
10.04.20 10:51

De har altså invitert de mektigste i verden og simulert dette med alle konsekvenser som følger under en måned før "utbruddet" Det er som å gi lotto resultatet på forhånd. Jeg sier ikke at dette er 100% sikkert, men man må ikke være så naiv å ikke forstå hva det kan bety å vite konsekvensene og ha penger til å sette igang noe slikt og satse pengene på resultater man vet på forhånd. Det er ganske skremmende og jeg tviler ikke på at det finnes myndigheter og privatpersoner med den makten som kunne ha gjort noe slikt for egen vinning.

De påstår selvfølgelig noe annet, men det behøver ikke å være john hopkins instituttet eller bill gates men noen de da har gitt denne informasjonen til pga eventet f.eks

https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/03/26/fact-check-bill-gates-backed-pandemic-exercise-didnt-predict-covid-19/5081854002/

(Innlegget ble redigert 10.04.20 10:51)

sjarlenns
sjarlennsInnlegg: 9644
10.04.20 11:29
jadajad: De påstår selvfølgelig noe annet, men det behøver ikke å være john hopkins instituttet eller bill gates men noen de da har gitt denne informasjonen til pga eventet f.eks

He, he.. Faktasjekken går altså ut på å spørre lommetyven som ble tatt på fersken om han stjal noe. 

Minner meg om Faktisk.no som viser til snoopes.com for å faktasjekken. Lenge leve stupiditeten.

Men som jeg skriver i en annen tråd her inne, har jeg medisin som tar knekken på hva det måtte være av virus, enten det er Bill Gates eller andre som står bak det. Den godeste Bill ønsker nå å tilføre nanochip i vaksinene som er i stand til å spore hvor vi befinner oss. Og alle sier han, må holde seg inne inntil vaksinen er klar. "Så til du er vaksinert mye, kan det hende at aktivitene i samfunnet ikke kommer tilbake i det hele tatt.” sier Gates i et intervju med CBS. 

Vi som ikke er perversnaivister forstår at om Gates og andre står bak dette, finnes selvsagt vaksinen allerede. Det handler om å introdusere den på et tidspunkt som ikke påkaller mistanke om kriminell konspirasjon mot menneskeheten

(Innlegget ble redigert 10.04.20 11:41)

BlackEagle
10.04.20 13:28
jadajad: Du er villedende

Det er mulig.

Men det er 

DIN kilde

jeg siterte fra.

TIL ALLE: Enhver kan kontrollere om jeg har sitert jadajads kilde korrekt ved å følge jadajads link.

Mvh

BE

BlackEagle
10.04.20 13:29
sjarlenns: He, he..

Hei, sjarlenns!

Har du lagt merke til noe pussig? Jadajad er like flink som deg til å la være å lese sine egne kilder!

Mvh

BE

jadajad
10.04.20 14:27

Det eneste jeg forholdt meg til fra kilden var datoen. Vi kan i det minste forstå hva kildene opplyser om. Ref: Obama ordren:D

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg