Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ignore-funksjon

NYTT TEMA
Saliph
SaliphInnlegg: 22986
12.04.11 23:31

Mulighet for dette? Jeg har tidligere vært imot en slik funksjon, men siden vi har et troll inne på Fotball - PL som får lov til oppføre seg som en snørrunge uten at dere gidder å gjøre noe med saken, så hadde det vært fint med en slik funksjon for oss som er drittlei pisspreiket.

Niya
NiyaInnlegg: 338
12.04.11 23:32

Du kan alltids trykke på upassende innlegg.

Saliph
12.04.11 23:37
Niya: Du kan alltids trykke på upassende innlegg.

Ja, det hjelper jo kjempemazze!!!11

Du er noob her, og vet ikke hvordan forumet fungerer. Jeg er en erfaren VGD-legende.

Lede_4
Lede_4Innlegg: 4283
12.04.11 23:39
Bruker: Du kan alltids trykke på upassende innlegg.

For et par år siden var det et debatt-troll som herjet på Midtøsten-forumet. Jeg trykket på "Upassende innlegg" så jeg nesten fikk senebetennelse i fingeren, men ingenting skjedde. Jeg tok opp saka med redaktøren for VG Nett, som ville prioritere saka på topp, men ingenting skjedde. Jeg skrev da e-post sammen med 5-6 andre debattanter (organisert via PM) med 10 grove eksempler. hver. .. og ingenting skjedde! ---- Nesten et halvt år etterpå fikk jeg en e-post fra MOD om at e-posten som jeg hadde sendt for et halvår siden, og MOD beklaget at den hadde kommet bort. Jeg sendte da e-posten på nytt (med 10 grove eksempler på trakassering som hver kvalifiserte til utestenging).... og ingenting skjedde!!!

(Innlegget ble redigert 12.04.11 23:43)

Aveirinha
AveirinhaInnlegg: 29501
12.04.11 23:40

Trur vi må sende MissC i ilden her, Saliph. Det var vel henne som fikk han til å tilte helt over og havne i søkelyset til MOD. 

trondergutt
tronderguttInnlegg: 31901
13.04.11 06:25
Saliph: Jeg er en erfaren VGD-legende.