Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ignore-funksjon

NYTT TEMA
Saliph
SaliphInnlegg: 22986
12.04.11 23:31

Mulighet for dette? Jeg har tidligere vært imot en slik funksjon, men siden vi har et troll inne på Fotball - PL som får lov til oppføre seg som en snørrunge uten at dere gidder å gjøre noe med saken, så hadde det vært fint med en slik funksjon for oss som er drittlei pisspreiket.

Niya
NiyaInnlegg: 338
12.04.11 23:32

Du kan alltids trykke på upassende innlegg.

Saliph
12.04.11 23:37
Niya: Du kan alltids trykke på upassende innlegg.

Ja, det hjelper jo kjempemazze!!!11

Du er noob her, og vet ikke hvordan forumet fungerer. Jeg er en erfaren VGD-legende.

Lede_4
Lede_4Innlegg: 4283
12.04.11 23:39
Bruker: Du kan alltids trykke på upassende innlegg.

For et par år siden var det et debatt-troll som herjet på Midtøsten-forumet. Jeg trykket på "Upassende innlegg" så jeg nesten fikk senebetennelse i fingeren, men ingenting skjedde. Jeg tok opp saka med redaktøren for VG Nett, som ville prioritere saka på topp, men ingenting skjedde. Jeg skrev da e-post sammen med 5-6 andre debattanter (organisert via PM) med 10 grove eksempler. hver. .. og ingenting skjedde! ---- Nesten et halvt år etterpå fikk jeg en e-post fra MOD om at e-posten som jeg hadde sendt for et halvår siden, og MOD beklaget at den hadde kommet bort. Jeg sendte da e-posten på nytt (med 10 grove eksempler på trakassering som hver kvalifiserte til utestenging).... og ingenting skjedde!!!

(Innlegget ble redigert 12.04.11 23:43)

Aveirinha
AveirinhaInnlegg: 29501
12.04.11 23:40

Trur vi må sende MissC i ilden her, Saliph. Det var vel henne som fikk han til å tilte helt over og havne i søkelyset til MOD. 

trondergutt
tronderguttInnlegg: 31901
13.04.11 06:25
Saliph: Jeg er en erfaren VGD-legende.

Ingenting i veien med selvtilliten ser jeg. Erfaren ja..men legende :) 

Niya
NiyaInnlegg: 338
13.04.11 08:46
Saliph: Du er noob her, og vet ikke hvordan forumet fungerer. Jeg er en erfaren VGD-

Men du visste ikke om det finnes en ignoreknapp? 

Vet ikke helt hvor noob jeg er her men.. :-) Du får leve i troen! Legenden.

Saliph
13.04.11 16:54
Niya: Men du visste ikke om det finnes en ignoreknapp?

?

missChance
missChanceInnlegg: 54329
13.04.11 17:00
Aveirinha: Trur vi må sende MissC i ilden her, Saliph. Det var vel henne som fikk han til å tilte helt over og havne i søkelyset til MOD.

Hva? Hvem? Hva har jeg gjort nå? *nervøs*

Snakker vi om han som er overbevist om at jeg er mann, kaller meg traktorlesbe eller noe sånt, s*****, og så videre?

Aveirinha
13.04.11 19:43
missChance: Hva? Hvem? Hva har jeg gjort nå? *nervøs* Snakker vi om han som er overbevist om at jeg er mann, kaller meg traktorlesbe eller noe sånt, s*****, og så videre?

Du vet nok godt hvem vi mener. Minner om disse skapningene fra RAWK, til tross for at han utgir seg for å være supporter av United. 

Ser nå at du ser det selv, ja. Synes han går helt på tilt hver gang du blander deg. Litt som sekstiåringen som ser kona bevege seg ut av kjøkkenet for første gang for så å argumentere ham i senk. De mannsjåvinistiske kommentarene hagler i et forsøk på å kneble deg; uten hell. Så du vet hva du har å gjøre. Ta en for laget. 

missChance
13.04.11 19:53
Aveirinha: Ser nå at du ser det selv, ja. Synes han går helt på tilt hver gang du blander deg. Litt som sekstiåringen som ser kona bevege seg ut av kjøkkenet for første gang for så å argumentere ham i senk. De mannsjåvinistiske kommentarene hagler i et forsøk på å kneble deg; uten hell. Så du vet hva du har å gjøre. Ta en for laget.

Hehe ... Jeg må ha litt tid for hånden for å kunne ta en slik "debatt", og det har jeg dessverre ikke akkurat nå. Kan vi utnevne en stedfortreder, tro?

Aveirinha
13.04.11 19:57
missChance: Kan vi utnevne en stedfortreder, tro?

Det må i så fall gjøres av deg, da jeg ikke kjenner til noen av det kvinnelige kjønn som holder med United. Ei heller som er interessert i å hjelpe meg. Tips?

missChance
13.04.11 20:00
Aveirinha: Det må i så fall gjøres av deg, da jeg ikke kjenner til noen av det kvinnelige kjønn som holder med United. Ei heller som er interessert i å hjelpe meg. Tips?

Sliter litt der jeg også, gitt ... Jeg vet i hvert fall ikke om noen som er registrert her. Hmmm ...

JohnLocke
JohnLockeInnlegg: 43652
13.04.11 20:33

Hva er lettest? Lage en helt ny funksjon eller bare utestenge Dux?

-Pat

missChance
13.04.11 20:46
JohnLocke: Hva er lettest? Lage en helt ny funksjon eller bare utestenge Dux?

Nå er Mods veier ganske uransakelige, så svaret er på ingen måte åpenbart ...

Klikk for å gå tilbake til toppen