Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Religiøse "argumenter" og Midtøsten.

NYTT TEMA
Keva
KevaInnlegg: 22221
14.07.15 19:17

Så vidt jeg har forstått, er forumet Midtøsten ment å være politisk.

At religionene har innflytelse der, er utvilsomt, og noe jeg gjerne hadde vært med på å diskutere.
Men når enkelte - gang på gang, år etter år, med nick etter nick - trekker guder inn i trådene, og forventer at andre skal ta deres egen mytologi som virkelige premisser for debatten synes jeg det blir nærmest latterlig.

Påpeking av misforholdet resulterer kun i utskjelling.
Tidligere slo Mod ganske konsekvent ned på slikt, og slettet/utviste.

Dere har også opprettet en tråd om oppførsel på forumet, som saklige debattanter ser ut til å prøve å forholde seg til. (Jeg håper jo at jeg er en av disse - det prøver jeg i hvert fall, men denne usaklige debattformen provoserer og skaper ikke god stemning.)

Aurorabliss
AurorablissInnlegg: 6171
23.07.15 12:14
Keva: Men når enkelte - gang på gang, år etter år, med nick etter nick - trekker guder inn i trådene, og forventer at andre skal ta deres egen mytologi som virkelige premisser for debatten synes jeg det blir nærmest latterlig.

Dette er et spørsmål som burde vært interessant for diskusjon!

Religiøse bør da ikke få frikort til å kuppe tråder om samfunnsaktuelle temaer.

Keva
23.07.15 12:37
Aurorabliss: Dette er et spørsmål som burde vært interessant for diskusjon! Religiøse bør da ikke få frikort til å kuppe tråder om samfunnsaktuelle temaer.

Ikke sant?

Dette ødelegger en del debatter, men Mod synes visst det er greit...

Keva
26.08.15 21:53

Og forumet oversvømmes nå av religiøs forkynnelse fra velkjent hold.

Men innlegg slettes ikke, og temaet besvares ikke her på VG Debatt.

Hvordan skal vi tolke det...?

VG Nett
VG NettInnlegg: 18721
26.08.15 21:59
Keva: Og forumet oversvømmes nå av religiøs forkynnelse fra velkjent hold. Men innlegg slettes ikke, og temaet besvares ikke her på VG Debatt.

Skal se på det!

Keva
18.04.19 09:52
VG Nett: Skal se på det!

Det problemet denne tråden tar opp, er aktuelt som aldri før.
Det virker som om noen tar som en selvfølge at akkurat den mytologien de abonnerer på, skal godtas som almengyldig, at gudene deres skal betraktes som virkelige aktører i midtøsten-politikken på premisser som alle bør godta.
Det gjør vi altså ikke.

Dere svarte "Skal se på det!" i 2015.
Kanskje på tide å gripe inn?

Keva
18.04.19 22:32
Ka9nen: som kun fokuserer på person

...fortsetter med støyen, stalkingen og personfokuset - tydelig for alle som er i stand til å lese innenat, og greit beskrevet i herværende tråd 18.04.19 kl 20:40.

What else is new...?

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 18613
18.04.19 22:38
Keva: ...fortsetter med støyen, stalkingen og personfokuset - tydelig for alle som er i stand til å lese innenat, og greit beskrevet i herværende tråd 18.04.19 kl 20:40. What else is new...?

Det er ufint å lyve om andre Keva. Disse anklagene er helt udokumenterte fra din side og totalt usaklig.

Når selv det man trodde var dine meningsfeller skriver følgende:

"Personene Keva, Indocte og fedda vil jeg ikke diskutere. Jeg sier bare at de alle tre nesten hver dag skriver innlegg som jeg irriterer meg grønn over, og som jeg selv aldri ville ha skrevet. At de er mine meningsfeller, er jeg helt uenig i, selv om de har mange meninger jeg deler."

Så er det kanskje på tide å stake ut en ny retning videre her på VGD ? Istedet for å bare sutre om at ingen gidder å høre på anti-israel propagandaen deres lenger så kan du heller forsøke å komme med noen argument ?

(Innlegget ble redigert 18.04.19 22:41)

Keva
18.04.19 23:03

Q.E.D.

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 18613
19.04.19 09:39

Hva betyr Q.E.D ?

mmhhhhhhh
mmhhhhhhhInnlegg: 2656
21.04.19 13:55
Ka9nen: Hva betyr Q.E.D ?

Det er kanskje ett religiøst argument :D

staaalisen
staaalisenInnlegg: 8413
01.08.19 00:28

Hva betyr QED? Quisling er død, kanskje! Det kan sikkert oppleves forskjellig - han "ordnet jo opp" med de norske "settlerne" i 1942....?? 

(Innlegget ble redigert 01.08.19 00:40)

Klikk for å gå tilbake til toppen