Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gult > oransje > rødt

NYTT TEMA
Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 1644
20.09.17 22:45

Noen som vet hva som har skjedd med "farve-markeringen" av innlegg?

Alle tråder er jo nå "markert" gule - dette betydde vel lav aktivitet inntil nylig?

wig1
wig1Innlegg: 3337
03.10.17 10:05
Bergsprekken: Noen som vet hva som har skjedd med "farve-markeringen" av innlegg?
Alle tråder er jo nå "markert" gule - dette betydde vel lav aktivitet inntil nylig?

Jeg opplever det samme. I tillegg er det litt surr med listen "Mine favorittema". Jeg har for eksempel 10 uleste i en tråd og trykker på den. Etter å ha lest går jeg tilbake til forside og det står fortsatt at jeg har 10 uleste . Etter et par F5 trykk blir det borte.

Det ser dog ut til at Mod har forlatt åstedet og kun kommer frem hvis det er fullstendig krise her over en lengre periode.

(Innlegget ble redigert 03.10.17 10:07)

Bergsprekken
03.10.17 22:09

+ sitatfunksjonen som heller ikke er som før.

Tidligere: "siter innlegg" > check > rett til rubrikk for kommentar.

Nå: "siter innlegg" > check > scroll til rubrikk for kommentar.

Øyvind svarte på spørsmål / tok tak i saken, men etter at han sluttet så virker det ikke som om slikt blir tatt tak i / rettet opp.

Er nok game over snart.. 

wig1
wig1Innlegg: 3337
04.10.17 08:28

Er nok fare for det ja dessverre. Det er veldig synd, dette er et veldig ålreit forum.

Chip_chipperson
Chip_chippersonInnlegg: 53
07.10.17 16:57

Uansett et drittforum med hårsåre mennesker som er så jævla politisk korrekte at det føles som om å sitte i et klasserom igjen. Film forumet er stappfult av pretensiøse "ekte filmelskere" som bare sipper vin å ser obskure utenlandske filmer fordi di føler seg spesielle jo mer obskurt filmen er. Diskusjonene består av "Jeg har mer peiling enn deg siden jeg ser franske filmer fra 1962 bla bla bla..." Musikkforumet samme ulla. Norsk politikk er bare krangling over ting de har null innflytelse over kun for kranglingen sin skyld der "du har ikke peiling" blir skrevet når noen er uenige. Bare legg ned hele søppla fortest mulig

/rant over, over og ut

MadBum
MadBumInnlegg: 9598
11.10.17 17:19

Nå er "Dagens innlegg" borte også.

Hansaguden
HansagudenInnlegg: 6003
11.10.17 18:04
MadBum: Nå er "Dagens innlegg" borte også.

Og det tror jeg ikke så mange savner. Samme innlegg kunne jo bli stående som dagens i 4-5 dager.

Bakkus
BakkusInnlegg: 3934
12.02.19 18:25

Ser ut som det er tilbake nå. Sammen med stjernesystemet.

Nabo
NaboInnlegg: 16369
12.02.19 23:26
Bakkus: Ser ut som det er tilbake nå. Sammen med stjernesystemet.

Splitte mine bramseil! Da har ikke synet lurt meg likevel.

En stor takk til teamet som har tatt seg bryet med å ordne opp i det.

Bergsprekken
13.02.19 00:13

Veldig VELDIG bra av teamet bak VGD!! Helt toppers :-) Takk Takk. 

VG Nett
VG NettInnlegg: 18721
14.02.19 16:54
Hei! 

Så hyggelig at dere la merke til at de flinke utviklerne våre har gjort noen fixer! Og beklager at det tok så lang tid, vi håper vi får til et par andre forbedringer her og der etter hvert, det fortjener dere som bruker dette forumet daglig. Har dere noen innspill til ting dere ønsker eller savner? Vi har noen ting vi kjenner godt til, men tar gjerne mot flere gåde råd fra dere som bruker produktet vårt!

Mvh 

Senior produktsjef i VG, Francis Lundh 
LaGoeba
LaGoebaInnlegg: 15325
23.02.19 01:03
VG Nett: Har dere noen innspill til ting dere ønsker eller savner?

Hvorfor går det kun an å skifte profilbilde med explorer/edge?

Klikk for å gå tilbake til toppen