Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva skjer?

NYTT TEMA
Keva
KevaInnlegg: 22293
11.02.19 10:24

I går skrev jeg et innlegg til tråden "Når journalister spiller på følelser" på innvandrings-(osv)-forumet. Det ble borte, uten at jeg skjønner grunnen til det. Men når jeg søker på det, ligger det der.

Her er innlegget - vil dere vennligst fortelle meg hva regelbruddet er?

10.02.19 21:27 skrev GiPazzini_85 (bl.a.): "for å formidle en slags moralsk pekefinger om at det burde være plass til all,"

Og jeg svarte:
"Skal man invitere til debatt om et bestemt stykke journalistisk arbeid, er det vel en forutsetning at det journalisten har skrevet, representeres noenlunde korrekt. Og Omdal skrev altså ikke det jeg har sitert fra din TS. Han skrev at det burde være plass til Farida og hennes familie. Ikke "alle" (som jeg regner med at du mente med "all").

--------------

Det var jo ikke noe litterært mesterverk - og ikke ment som noe forsøk på det, heller, men jeg synes faktisk det er viktig  å starte en debatt på premisser som ikke er falske eller feilaktige.

Er det slettet ved en feiltagelse? Og hvorfor finner søkemotoren det hvis det er slettet? Og for all del: Har jeg skrevet noe forbrytersk, så slett dette her også - det er ikke meningen å provosere, spørsmålet er ikke retorisk eller retthaverisk ment - jeg bare lurer.

Håper på svar!

Luna_mendax
Luna_mendaxInnlegg: 2942
15.02.19 20:11
Keva: Og hvorfor finner søkemotoren det hvis det er slettet?

Innlegget ligger der ennå.

https://vgd.no/samfunn/innvandring-rasisme-og-flerkultur/tema/1853040/tittel/naar-journalister-spiller-paa-foelelser

Men vedkommende har likelydende tråder på tre forskjellige forum. Du har sikkert ramlet inn i tråden på Politikk-norsk da du ikke fant innlegget ditt.

Keva
KevaInnlegg: 22293
15.02.19 20:17
Luna_mendax: Innlegget ligger der ennå.

Det gjør det faktisk, ja - tusen takk for hjelpen. Bra at noen hjelper og orienterer når Mod ser ut til å ha "left the building".

:D

nadajan
nadajanInnlegg: 11436
04.03.19 20:59
Keva: Mod ser ut til å ha "left the building".

Ja ser sånn ut. Stadig flere tråder som får litt  backstage preg over seg.

Klikk for å gå tilbake til toppen