Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Noen sletter mine innlegg

NYTT TEMA
fedda1
fedda1Innlegg: 17054
14.05.19 10:55

og så klager jeg på mail til modarators  mailadresse i bunn av siden her og får etter noen dager svar og medhold i at det var feil å slette innlegget.

Moderator, den som altså svarer på mailadressen til moderator - skriver  og at jeg kan legge innlegget inn igjen. Det gjør jeg og skriver sågar på slutten av innlegget at jeg legger det inn etter avtale med moderator. Så blir også dette innlegget slettet. 

Jeg skriver ny mail til moderators mailadresse og skriver dette og spør - hvem er det egentlig som bestemmmer her og kan den ene med tilgang til sletteknappen, ignorere hva den andre sier?

Så blir enda et innlegg slettet og jeg klager på nytt til mailadressen til moderator i bunn av siden og får igjen melding etter en liten uke - at 'innlegget burde ikke vært slettet'. Men, det ble det altså.

Så mine spørsmål er;Hvem er det som overprøver moderator sine avgjørelser, som vist til over og hvem er det som har adgang til å slette innlegg?  

Keva
KevaInnlegg: 22154
14.05.19 20:22
fedda1: Så blir enda et innlegg slettet og jeg klager på nytt til mailadressen til moderator i bunn av siden og får igjen melding etter en liten uke - at 'innlegget burde ikke vært slettet'. Men, det ble det altså. Så mine spørsmål er;Hvem er det som overprøver moderator sine avgjørelser, som vist til over og hvem er det som har adgang til å slette innlegg?

Pussig. Men det er vel ulike mennesker på vakt, vil jeg tro - og med veldig liten oversikt over hva de andre gjør, virker det som. Enkelte ganger virker modereringen både merkelig og tilfeldig og alt annet enn konsekvent.

Støysenderen over her er det bare å overse. Mod har begynt å gjøre jobben sin overfor disse og rydde opp etter dem, heldigvis.

Problemstillingen er interessant dog, så jeg skal følge med om du får noe svar fra mod.

fedda1
fedda1Innlegg: 17054
15.05.19 13:00
Keva: Problemstillingen er interessant dog, så jeg skal følge med om du får noe svar fra mod.

Fikk et svar på mail om at jeg kunne forsøke å legge innlegget inn igjen. 

Keva
KevaInnlegg: 22154
15.05.19 15:04
fedda1: Fikk et svar på mail om at jeg kunne forsøke å legge innlegget inn igjen.

Hilarious...!
Da får vi bare vente og se om neste vaktlag sletter igjen, da! :D

nadajan
nadajanInnlegg: 11405
06.07.19 10:56

Sånt har skjedd i all tid her inne. Hyggelige liksom mindre hyggelige innlegg forsvinner rett som det er. Det er bare å finne seg i det eller fortsette å kjempe for å få sagt det man så inderlig vil si for sin egen egoistiske grunn.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg