Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mye person og lite sak

NYTT TEMA
malacay3
malacay3Innlegg: 20092
24.07.19 17:24

Mulig mod er på ferie, men er det bare meg som reagerer på at det er blitt mer debatt om debattanter enn om temaer i det siste ? Jeg synes det er synd, hele greia er vel at her skal man diskutere ting uavhengig av legning, hudfarge, sosial status etc.

vgd generelt sett utvikler seg mer og mer som et stort backstage hvor det ikke er meningene dine som teller, men hvemdu er.

Håper først og fremst debattantene skjerper seg, ellers bør mod bli flinkere til å si i fra at nå blir det for mye personfokus uten at man trenger å utestenge folk av den grunn.

Malacay

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 10808
24.07.19 17:29

Off-topic -tråden i Tipping, Odds, Spill og Poker er kroneksempelet på det du her belyser.

(Innlegget ble redigert 24.07.19 17:29)

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 16445
24.07.19 17:40
ohlalaSpurs: Off-topic -tråden i Tipping, Odds, Spill og Poker er kroneksempelet på det du her belyser.

Enkelte er jo flinke andre steder også!!!???

malacay3
24.07.19 17:44

Synes de blir «flinkere» overalt, det er derfor jeg tar opp temaet.

Malacay

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 10808
24.07.19 21:05

Ja, Franny. Å invitere til slagsmål er ikkje riktig i mi bok 

malacay3
25.07.19 17:30

Dersom man «byr opp til dans» pga. innlegg på VGs har man litt å slite med.

Malacay

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 24448
27.07.19 08:12
malacay3: Mulig mod er på ferie, men er det bare meg som reagerer på at det er blitt mer debatt om debattanter enn om temaer i det siste ? Jeg synes det er synd, hele greia er vel at her skal man diskutere ting uavhengig av legning, hudfarge, sosial status etc.

Et innlegg til ettertanke.
Du har 100% rett i det du sier.
Vi bør skjerpe oss.

Sannheten er at vi viser vår styrke og kvalitet hvis vi oppfører slik du da mener at vi skal gjøre det.

Nøkkelen er nok også at vi tenker mindre på å "vinne publikum" når vi diskuterer!

tr0ndern
tr0ndernInnlegg: 12822
05.09.19 06:56

Raddissene og KT-gjengen har alltid hatt "frikort" fra den regelen der.. De fleste av dem er rapportert for regelbrudd et tresifra antall ganger uten at noenting har skjedd overhodet.

nadajan
nadajanInnlegg: 11402
05.09.19 11:53
malacay3: Mulig mod er på ferie, men er det bare meg som reagerer på at det er blitt mer debatt om debattanter

Ironisk, da du er den første jeg ble skikkelig grinete på da du løgnaktig hang ut meg istedenfor å diskutere trådens tema.

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 18613
30.09.19 04:43

Dem ble ihvertfall bra nervøse på diskusjon.no da VGD var nede i noen dager. Der var dem redde for at debattantene som så ofte kjører "du sa dette igår/forrige uke/forrige måned/ifjor!" her på vgd skulle dukke opp der. Men moderatorene lovet å ta tak i det om så skjedde.

Klikk for å gå tilbake til toppen