Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Slette VGD konto

NYTT TEMA
Piwo
PiwoInnlegg: 63
20.10.19 16:21

Hei hvordan sletter man Vgd-kontoen?

skytsengelen
skytsengelenInnlegg: 2401
20.10.19 16:24
Piwo: Hei hvordan sletter man Vgd-kontoen?

det går ikke an ...har man gått inn hit så er man dømt til å være her resten av livet...så du får sende noen mld pr dag så lenge helsa holder :)

Hansiso
HansisoInnlegg: 10496
20.10.19 16:25

Er ikke aktiv dødshjelp forbudt i Norge?

Piwo
20.10.19 16:30

hmm må jeg aktivt jobbe for å bli utestengt kanskje?

skytsengelen
20.10.19 16:33
Piwo: hmm må jeg aktivt jobbe for å bli utestengt kanskje?

det er den enkleste veien og fort gjort..har god erfaring med det...det er bare å finne en tråd med de gamle tullingene som sitter i off-topic , sårbare gamle ræver , og snakke nedsettende til dem så henger de på tråden til moderator og utestengelse er faktum :) 

skytsengelen
20.10.19 16:35

men spøk til alvor...schibsted sletter gjerne kontoen din men den må være aktiv og stengetiden tar 30 dager :) så kan man jo spørre seg om hvorfor det skal ta så lang tid...sikkert for å gjennomgå om det er noe kriminelt som er formidlet før de fjerner den :)

Piwo
20.10.19 16:35
skytsengelen: det er den enkleste veien og fort gjort..har god erfaring med det...det er bare å finne en tråd med de gamle tullingene som sitter i off-topic , sårbare gamle ræver , og snakke nedsettende til dem så henger de på tråden til moderator og utestengelse er faktum :)

men blir kontoen sletta, eller bare "låst"? :)

Piwo
20.10.19 16:49

Fant frem til schibsted kontoen via "personerklæring og informasjonskapsler(cookies)" nederst på siden, så farvel om 30 dager og takk for hjelpen :)

skytsengelen
20.10.19 17:03
Piwo: men blir kontoen sletta, eller bare "låst"? :)

det aner jeg ikke...og hvis du bruker kontoen i de 30 dagene som slettingen pågår, så sletter de den ikke ...heller ikke hvis du er blitt utestengt ..og de sletter heller ikke innleggene.. men du ble nå fort lei på 60 innlegg da :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg