Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

verifiseringskode

NYTT TEMA
DrKronski

DrKronski
03.04.06 11:48
Jeg har nå gått til det steg og registrert meg på nytt, med samme mobilnr som forrige nick faktisk. Grunnen til at jeg registrerte meg på nytt var at jeg ikke fikk verifiseringskoden som jeg trengte. Ser selvfølgelig helst at jeg får fortsette her inne med mitt gamle nick. Men ok.

Min venn mrgrifter har samme problem som jeg hadde med dacruz. Han får heller ikke noe kode å verifisere. Han har sendt mail til dere men får ikke svar. Håper dere kan hjelpe han med dette, kjapt.

Mvh
Dr.Kronski
BeatPoet

BeatPoet
03.04.06 11:50
Av og til så tar det der litt tid.. Det gjorde det ihvertfall hos meg sist gang jeg
verifiserte...

Men koden kom jo til syvende og sist..

http://www.blogging.no/blog.php/satyrkid
DrKronski

DrKronski
03.04.06 12:41
sånn tre dager?
VG Nett

VG Nett
03.04.06 15:49
Si fra hvis han ikke får svar på to dager.

Mod
StevieY

StevieY
03.04.06 15:51
Dette var et problem tidligere idag... Jeg fikk også beskjed om at jeg trengte verifiseringskode, men det kom aldri noen. Snakket med andre som hadde samme problemet, og skjønte at det var noe galt. Litt senere funket innloggingen igjen. Dette kan jo ha skjedd her også? Forsøk å logge inn på nytt med det gamle nicket, og se om det fungerer igjen nå?
MrGrifter

MrGrifter
03.04.06 18:35
har ikke fått noe svar, men plutselig kunne jeg logge inn uten verifiseringskode som dere sikkert ser. Men dere må prøve å ordne på systemet slik at man ikke blir utestengt i flere dager (4 for min del) utenå kunne gjøre noe for å kunne logge inn igjen....

Men nå funker alt som det skal...
dacruz

dacruz
03.04.06 23:27
ha. nå funker det for meg også igjen(jeg som var Dr.Kronski i 3poster).
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg